Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

HETKINEN, onko tämän julkaisu huomenna ja tälle ei ole edes omaa topicia vielä? Tässä just harmittelin mielessäni Switchin järkyttävän heikkoa tarjontaa tällekin vuodelle ja yhtäkkiä huomasin, että mihis se uusi Paper Mario on hukkunut, joka ja huomasin, että julkaisupäivä on 17.7.

Opencritic 81
Ketju kyllä onneksi jo on, kiitos toveri JTahden: https://forum.konsolifin.net/threads/paper-mario-the-origami-king.94062/
 
HETKINEN, onko tämän julkaisu huomenna ja tälle ei ole edes omaa topicia vielä? Tässä just harmittelin mielessäni Switchin järkyttävän heikkoa tarjontaa tällekin vuodelle ja yhtäkkiä huomasin, että mihis se uusi Paper Mario on hukkunut, joka ja huomasin, että julkaisupäivä on 17.7.

Opencritic 81

Maanantaina huomasin saman. Facessa näin Pelaajan viikon tärpit, ja tämä siellä listoilla komeili. Tässä nyt viikon aikana miettinyt hankkimista. Jotenkin tuo taistelusysteemi ei vain innosta.
 
Eikö ketään kiinnosta Carrion? 23 päivä kuluvaa kuuta tämä ilmestyy ja itse olen ollut tästä aivan liekeissä siitä asti kun ekan trailerin näin.
 
Eikö ketään kiinnosta Carrion? 23 päivä kuluvaa kuuta tämä ilmestyy ja itse olen ollut tästä aivan liekeissä siitä asti kun ekan trailerin näin.

Tämä tulee heti ilmaispelinä Xboxin Game Passiin, joten saattaa ainakin Switchin lisäksi Xboxinkin omistavilla huomio olla keskittynyt nimenomaan tuohon versioon. Itse en ainakaan edes harkitse tätä ostavani Switchille, kun kuitenkin heti Game Passiin sisältyy julkaisussaan. Sinänsä aika pätevän oloinen indiepeli, eipä siinä mitään.
 
Eikö ketään kiinnosta Carrion? 23 päivä kuluvaa kuuta tämä ilmestyy ja itse olen ollut tästä aivan liekeissä siitä asti kun ekan trailerin näin.

Pienimuotoinen demomaistiainenhan tuosta on Steamissa ollut iät ja ajat jo tarjolla. Ei se nyt aikanaan itseäni ihan täysillä sillä vielä vakuuttanut kun tuli pelattua se, siis niin että olisin sitä heti ryntäämässä ostamaan, kun muutakin pelattavaa sen verran paljon ja leffoja katottavana liiankin kanssa :D … joskus siitä voi jonkusen lantin kyllä maksaa eipä siinä mitään. Sinällään ihan hauska idea, mutta aikamoisesti askarruttaako jaksaako tuota kovin pitkään pidemmän päälle, toki tiedä kuinka pitkä peli sit kyseessä ylipäätään. Sellainen napakka Alien leffan pari tuntinen supertiivistä tunnelmaa ja fiilistä, niin sit vois ostaa kyl jo ihan hetimiten :D joten toivottavasti tuota ei ole liiaksi ja väkisin pitkitetty sit.
 
Rare Replay kiinnostaisi jo ihan vain Conker's Bad Fur Dayn takia, joka on aikoinaan koettu, mutta ei ole raaskinut ostaa (uudelleen :D) Nintendo 64:lle. Goldeneye 007 löytyykin omasta takaa, joten ei haittaa ettei ole tuolla kokoelmalla. Noh, katsotaan tuleeko tuo oikeasti Switchille vai ei.
 

Vartin päästä alkaa Indie Direct.

Itsellä toiveissa olisi vihdoin kuulla jotain Hollow Knight Silksongista sekä Sports Storysta. Pari ylläriäkin otetaan toki vastaan.

E: Kappas tästä olikin toisessa ketjussa jo.
 
Eikö ketään kiinnosta Carrion? 23 päivä kuluvaa kuuta tämä ilmestyy ja itse olen ollut tästä aivan liekeissä siitä asti kun ekan trailerin näin.

Youtube on näköjään tukkinut tuon porsaanreiän, jossa k18 videoita voi katsoa kun ne upottaa toiselle sivulle.
 
Aika mielenkiintoinen alkuvuosi Switchillä. Brave Default 2, Super Mario 3-D World+ Bowser Fury, Monster Hunter Rise ja New Pokemon Snap ensimmäiseen neljään kuukauteen. Olisiko kenties tulossa Switchin kaikkien aikojen pelivuosi?
 
Aika mielenkiintoinen alkuvuosi Switchillä. Brave Default 2, Super Mario 3-D World+ Bowser Fury, Monster Hunter Rise ja New Pokemon Snap ensimmäiseen neljään kuukauteen. Olisiko kenties tulossa Switchin kaikkien aikojen pelivuosi?
Paperilla näyttää hyvältä, mutta toisaalta emme vielä tiedä ovatko nämä kaikki pelit oikeasti hyviä.

Omalla tutkalla eritoten Bravely Default 2 on korkealla, mutta myös Pokemon Snap kiinnostaa jonkin verran.
 
Tämä voi olla tai olla olematta osa sitä maanmainiota Switchin tarjontaa tänä vuonna. Pokémon-julkaisu, joka palaa tuttuihin maisemiin.


Hieman jo innostuin ennen klikkaamista että olisi jotain Red/Blue aikakauteen viittaavaa, mutta nämähän ovat jotain uudempia kuitenkin.. Höh.

Ei ole noiden jälkeen juuri tullut Pokemon-pelejä pelattua, kun ei riitä mielenkiinto tutustua näihin satoihin uusiin lajeihin.
 
Ylös Bottom