Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo VIP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Onko se oikeasti niin, ettei me suomalaiset hyödytä mitään tuosta Euroopan Nintendo VIP -jutusta?

Mullakin olisi vaikka millä mitalla niitä "tähtiä", eri pelien ja vekottimien kanssa tulleita...

Vastaus: Nintendo VIP

Tonppa sanoi:
Onko se oikeasti niin, ettei me suomalaiset hyödytä mitään tuosta Euroopan Nintendo VIP -jutusta?

Mullakin olisi vaikka millä mitalla niitä "tähtiä", eri pelien ja vekottimien kanssa tulleita...

Mitäs sinä nyt höpötät? Tähtiä? VIP? Olen ihan pihalla.. Mikä juttu tuo on?

Siis tämä: www.nintendovip.com

"VIP 24:7"

Pelien mukana tulee sellaisia "tähtilipukkeita", esim. WarioWaren kautta tuli 250 staraa. Niitä kun kerää, voi ansaita palkintoja tms.

Ei hyödytä jos et omista postilaatikkoa jossakin maassa mihin ne postittais kamaa. Itselläni tuo maa Saksa, tosin ei pisteet ole riittäneet vielä mihinkään muuhun paitsi johonkin kämäseen julisteeseen muistaakseni. En viittynyt edes pyytää postittamista tänne Suomeen.

Ihan paska systeemi; epäreilu, hyvät tavarat loppuvat samantien, mutta kai tää on parmepi kun ei mitään. Kerran aikoja sitten kun sinne tuli näitä Zelda bonus levyjä, olivat sivut niin tukossa etteivät ne toimineet ja sitten kun alkoivat toimimaan, niin kaikki levyt olivat menneet.

tmf: jos sä todellakin pystyyt "vastaanottamaan" noita kamoja jotenkin Saksan kautta, niin eikös sun kannattaisi kerätä niitä pisteitä muilta jotka eivät niitä tarvitse?...

Tonppa sanoi:
tmf: jos sä todellakin pystyyt "vastaanottamaan" noita kamoja jotenkin Saksan kautta, niin eikös sun kannattaisi kerätä niitä pisteitä muilta jotka eivät niitä tarvitse?...

No onpa todella isosta pystymisestä kiinni kun isä asuu siellä. Ja sattumoisin hän tietää osoitteeni. Tällä tavoin hän pystyy lähettämään mitä tahansa Saksasta tilattua tavaraa tänne. Noin väännettiin rautalangasta.

Mun mielestä ei kannata kerää niitä pisteitä. Ei ole tullut mieleen että tuntemattomia ihmisiä pitäisi alkaa vaivaamaan ja kyselemään koodeja. Ihme juttu.

Siinä sulle "vastaus".

tmf sanoi:
No onpa todella isosta pystymisestä kiinni kun isä asuu siellä. Ja sattumoisin hän tietää osoitteeni. Tällä tavoin hän pystyy lähettämään mitä tahansa Saksasta tilattua tavaraa tänne. Noin väännettiin rautalangasta.

Mun mielestä ei kannata kerää niitä pisteitä. Ei ole tullut mieleen että tuntemattomia ihmisiä pitäisi alkaa vaivaamaan ja kyselemään koodeja. Ihme juttu.

Siinä sulle "vastaus".

OK, ei sitten. Itse olisin lähettänyt ihan mielelläni noi tuhannet ja tuhannet pisteet jos niillä joku olisi jotain saanut. Mutta enteeksi että "vaivasin".

Mutta jos jollekulle toiselle kelpaa, niin ottakoon yhteyttä. Eiköhän Konsolifinin mukavasta käyttäjäjoukosta löydy muitakin joilla noita pisteitä on. Turha niitä on himassa kököttää...

Jos joltain löytyy Metroid Primen VIP-koodi, voisitko antaa sen minulle? Olisin erittäin kiitollinen.

Joel-san sanoi:
Jos joltain löytyy Metroid Primen VIP-koodi, voisitko antaa sen minulle? Olisin erittäin kiitollinen.

Omani mukana ei sellaista tullut. Vai mitäköhän tarkoitat?...

Joel-san sanoi:

Metroid Prime Player's Choice Vip-koodi löytyy, jos tarvitset niin kerro. 250 tähteä ja ilmeisesti tuo VIP-koodi on tuo PIN#, en edes tiedä puhummeko samasta asiasta :), mutta mitään en tuolla tee.

Tässä asiassa Nintendo sai kyllä vereni kiehumaan. Todella epäreilua että mm. suomalaiset pelaajat emme hyödy tuosta mitenkään. Lukuunottamatta siis joitain poikkeuksia, mutta kuitenkin.

ShereKhan sanoi:
Metroid Prime Player's Choice Vip-koodi löytyy, jos tarvitset niin kerro. 250 tähteä ja ilmeisesti tuo VIP-koodi on tuo PIN#, en edes tiedä puhummeko samasta asiasta :), mutta mitään en tuolla tee.
Lähetin asiasta jo yv:n, mutta en ole täysin varma menikö se perille, joten tässä vielä julkisena. Juuri tuosta puhuin. Lähetätkö koodin vaikka yv:llä? Kiitos!

Tämä on kyllä perseestä että suomessa ei tuo toimi. Minulla oli aikoinaan kun ensimmäisen kerran tuota kokeilin niin tarpeeksi pisteitä siihen Zelda-levyyn, ja niitä jopa oli siellä vielä jäljellä.

Mutta kun ei ole mahdollista Suomeen postittaa, niin ..

Pitäisiköhän pistää palautetta Suomen Nintendon maahantuojalle, AMOlle ? Vai onko joku jo pistänyt ?

tmf sanoi:
Ihan paska systeemi; epäreilu, hyvät tavarat loppuvat samantien, mutta kai tää on parmepi kun ei mitään. Kerran aikoja sitten kun sinne tuli näitä Zelda bonus levyjä, olivat sivut niin tukossa etteivät ne toimineet ja sitten kun alkoivat toimimaan, niin kaikki levyt olivat menneet.

Kuulostaa ihan lippupalvelulta.

kyllä joskus kun vissiin elokuussa ostin gamecuben niin menin sinne sivulle mikä vip-lipukkeessa luki ja rekkasin, ja se oli ihan englanninkielinen sivu ja rekkauksessakin sai valita missä maassa asuu ym. ja suomi oli vaihtoehtona. olisin tilannut jonkin ilmaistuotteen mutta kaikki oli jo otettu :( ja nyt kun tuli mieleen mennä sinne uusiksi kattomaan onko mitään tullut lisää niin se menee jollekin kummalle kielenvalintasivulle eikä enää pääse sinne minne aiemmin pääsin :(
tietääkö kukaan minkä ihmeen takia se sivu lopetettiin :confused:

Ylös Bottom