Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tonppa sanoi:Onko se oikeasti niin, ettei me suomalaiset hyödytä mitään tuosta Euroopan Nintendo VIP -jutusta?
Mullakin olisi vaikka millä mitalla niitä "tähtiä", eri pelien ja vekottimien kanssa tulleita...
Tonppa sanoi:tmf: jos sä todellakin pystyyt "vastaanottamaan" noita kamoja jotenkin Saksan kautta, niin eikös sun kannattaisi kerätä niitä pisteitä muilta jotka eivät niitä tarvitse?...
tmf sanoi:No onpa todella isosta pystymisestä kiinni kun isä asuu siellä. Ja sattumoisin hän tietää osoitteeni. Tällä tavoin hän pystyy lähettämään mitä tahansa Saksasta tilattua tavaraa tänne. Noin väännettiin rautalangasta.
Mun mielestä ei kannata kerää niitä pisteitä. Ei ole tullut mieleen että tuntemattomia ihmisiä pitäisi alkaa vaivaamaan ja kyselemään koodeja. Ihme juttu.
Siinä sulle "vastaus".
Joel-san sanoi:Jos joltain löytyy Metroid Primen VIP-koodi, voisitko antaa sen minulle? Olisin erittäin kiitollinen.
Joel-san sanoi:Jos joltain löytyy Metroid Primen VIP-koodi, voisitko antaa sen minulle? Olisin erittäin kiitollinen.
Lähetin asiasta jo yv:n, mutta en ole täysin varma menikö se perille, joten tässä vielä julkisena. Juuri tuosta puhuin. Lähetätkö koodin vaikka yv:llä? Kiitos!ShereKhan sanoi:Metroid Prime Player's Choice Vip-koodi löytyy, jos tarvitset niin kerro. 250 tähteä ja ilmeisesti tuo VIP-koodi on tuo PIN#, en edes tiedä puhummeko samasta asiasta, mutta mitään en tuolla tee.
tmf sanoi:Ihan paska systeemi; epäreilu, hyvät tavarat loppuvat samantien, mutta kai tää on parmepi kun ei mitään. Kerran aikoja sitten kun sinne tuli näitä Zelda bonus levyjä, olivat sivut niin tukossa etteivät ne toimineet ja sitten kun alkoivat toimimaan, niin kaikki levyt olivat menneet.
make86 sanoi:suomi oli vaihtoehtona.