Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Wii

napsikas sanoi:
Siinä olen kyllä samaa mieltä, ettei tuo pelitarjonta nyt niin lupaava olekaan.

En minä tuosta tiedä. Euroopan julkaisussakin löytyy yksitoista* meikäläistä kiinnostavaa peliä, joka on huomattavasti paremmin kuin oikeastaan minkään muun konsolin julkaisussa. Jos oltaisiin jenkkilässä, pelejä olisi vielä neljä lisää** tuoden lopullisen luvun viitentoista. Eikä joulukuuta seuraavat kolme kuukauttakaan näytä kovin pahoilta Battalion Wars II:n, Excitetruckin, Metroid Prime 3:n, Super Mario Galaxyn, Sonic and Secret of Ringsin, Prince of Persia 4:n sekä Wario Waren ansiosta.

* Call of Duty 3, Far Cry, Legend of Zelda: Twilight Princess, Madden NFL 07, Marvel: Ultimate Alliance, Rayman Raving Rabbids, Red Steel, Super Monkey Ball: Banana Blitz, Tony Hawk's Downhill Jam, Wii Play, Wii Sports

** Excitetruck, Elebits, Metal Slug Anthology sekä Trauma Center: Under the Knife
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

keiu sanoi:
Eikä sen tarvitse olla tehokkain ollakseen paras.
Melkoisen osuvasti sanottu :D
Kummasti ne fanboyt jaksaa käydä täällä dissaamassa, taitaa Wii kuitenkin vähän kiinnostaa mutta kaverien painostuksen takia ei voi sellaista ostaa vaan pitää odotella tajunnanräjäyttävää PS3:sta.
 
Vastaus: Nintendo Wii

nyt oilisi yksi kymysys.
tiedän että wii on aluekooditon mutta onko missään sanottu että toimiiko siinä kaikki cube pelit?
nytkin saisi play-asiasta donkey kong jungle beatin japsi version 25 dollariin rumpujen kanssa niin houkutus olisi suuri, mutta toimiiko tuo sitten?

mitään freeloaderia en jaksa hommata eikä sekään varmaa ole että toimiiko se wiissä.
sitäkin olen miettinyt että toimiiko minun halpis cube muistari ja ps2 padi adapteri wiillä.
luulisi että toimisi mutta onhan nintendo voinut jotain muutoksia tehdä niin että vain orginaalit toimii.
 
Vastaus: Nintendo Wii

ja minulla kun oli muistikuva että wiin omat pelit oli aluekoodittomia ja virtual console pelit oli koodattuja.
noh täytyy sitten etsiä vaan jostain halvalla euro versiota tuosta dk:sta.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Dr Evil sanoi:
Valitettavasti Wiissä on aluekoodit kaikissa peleissä.

Tosin jos historia toistaa itseään taas kerran, tarkastus on hoidettu itse laitteiston päässä todella yksinkertaisesti ja helposti kierrettävissä. Saapi tosin nähdä olisivatko innostuneet tekemään monimutkaisempia rakennelmia, mutta samahan pääinsinööri tätä laitetta on ollut suunnittelemassa kuin SNES:iäkin.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Teppo_Holmqvist sanoi:
En minä tuosta tiedä.

Minä tiedän! Joo, ehkä aliarvioin vähän aiemmin, mutta tosiaankin tarkastelen Wiitä nyt omissa raameissaan enkä verrattuna muihin. Myönnetään että tuossa sinunkin listassasi oli kiintoisia pelejä jotka olin jättänyt huomioimatta, mutta silti nyt näyttää siltä, että hankinta siirtyy keväälle - ehkä PS3:n julkaisun aikoihin, jos se hinta vaikka laskisi siihen mennessä tai tulisi joitakin kivoja bundleja. Silloin saattaisi saada pelejäkin käytettynä halvemmalla.

Objektiivisesti katsottuna alkutaipaleen pelilista saattaa näyttää loistavalta, subjektiivisesti se on kelvollinen, muttei päätähuimaava.

Olisi kyllä tuo Warioware saanut tulla julkaisuun, sanon minä.

Ja vielä: tuosta tehosta olen keiu täysin samaa mieltä. Täysin.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Tässäpä teille mietittävää. Uusimma Edgessä Edgen toimitus haastatteli Nintendon edustajaa. Yksi keskustelun aihe oli Wiin hinta. Nintendolla oli suunnitelmissa tuoda laite markkinoille 200 dollarin (150 punnan) hintaan, mutta tavarataloketjujen ja pelikauppaketjujen painostus nosti hinnan 250:neen. Ketjut halusivat korkeamman hinnan sen takia, että he olivat rehellisesti sanoen huolestuneita (heille tulevasta) matalasta voittomarginaalista ja koriarvosta*.

* Koriarvo = Eli paljonko heille jää käteen asiakkaan ostoskoriin latomista tuotteista.

Muita Edgessä paljastuneita asioita:

* CNN vastaa Japanin ja USA:n uutiskanavien sisällöstä
* Sega on siirtänyt paljon voimavarojaan PS3:n puolelta Wiille
* Edge piti todella paljon Wii Sportsista ja vertaa sitä Mario 64:jään.
* Japani saa myöhemmin DVD-toistimella varustetun, kalliimman Wiin (josta luultavasti vastaa taas kerran Panasonic).
 
Vastaus: Nintendo Wii

En muuten käsitä miksi Tony Haukan Downhill Jam on niin korkealle arvostettu tekele. Minulle se näyttää surkealta ulkoisen pelitalon franchising roskalta jolla ei ole juuri mitään tekemistä perus Tony Hawkien kanssa (jotka nekin alkavat olemaan aika väsynyttä tavaraa) ja todennäköisesti tuleekin olemaan perus 70% arvosanalla varustettu keskivertopeli.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Linkitys sanoi:
En muuten käsitä miksi Tony Haukan Downhill Jam on niin korkealle arvostettu tekele. Minulle se näyttää surkealta ulkoisen pelitalon franchising roskalta jolla ei ole juuri mitään tekemistä perus Tony Hawkien kanssa (jotka nekin alkavat olemaan aika väsynyttä tavaraa) ja todennäköisesti tuleekin olemaan perus 70% arvosanalla varustettu keskivertopeli.

Alussahan ko. peli näytti tosiaan lähinnä pahalta vitsiltä, mutta peli on saanut viimeisimmällä hands-on kierroksella lähinnä pelkkiä kehuja eri pelisivustoilta ja lehdiltä. Ja uusin traileri osoittaa että myös tekniikkapuolella on menty reippaasti eteenpäin E3:n versiosta.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Moro
Olen uusi täällä ja en jaksanu selata noita kaikkia sivuja, joten kysyn tätä vaikka se onkin kysytty jo satoja kertoja... Elikkäs onko Wiissä nettipeli mahdollisuutta nykyisten tietojen perusteella...?
 
Vastaus: Nintendo Wii

Wii_Hii sanoi:
Moro. Olen uusi täällä ja en jaksanu selata noita kaikkia sivuja, joten kysyn tätä vaikka se onkin kysytty jo satoja kertoja... Elikkäs onko Wiissä nettipeli mahdollisuutta nykyisten tietojen perusteella...?

Kyllä, ja täysin ilmainen, vaikka harmittava takaisku onkin se, että yhtään nettipeliä ei ole tulossa julkaisuun. Ensimmäinen Wiin nettipeli tulee olemaan Pokemon Battle Stadium, joka julkaistaan Japanissa joulukuun puolivälissä. Länsimaissa ensimmäisinä verkkopeleinä tulevat olemaan Mario Strikers Charged sekä Battalion Wars II. Kummallakaan pelillä ei ole vielä täsmällistä julkaisupäivää, mutta Nintendo odottaa niiden tulevan ulos tammi-helmikuu akselilla.
 
Vastaus: Nintendo Wii

No daaamn, elikkäs ei mitää CoDeja tai Splinter Cellejä paljo pelailla wiillä netissä...? hyvissä peleissä näköjää tarvii tyytyä yksinpeliin... :mad:
 
Vastaus: Nintendo Wii

Onko vieläkään tullut varmaa tietoa tukeeko tuo euro-Wii komponenttikaapelia? Entä toimiiko Cube pelit sen kanssa progena, esim. Ikaruga tai Re4?

Mietin nyt vielä uskaltaako tuota sittenkään ostaa.
 
Vastaus: Nintendo Wii

mikaju sanoi:
Onko vieläkään tullut varmaa tietoa tukeeko tuo euro-Wii komponenttikaapelia?

Eiköhän se tue, koska eurooppalaisten nettikauppojen listoilta komponenttikaapeli jo kummittelee.
Myös Nintendo.fi levittää samaa sanomaa:

Neljä ohjainporttia Nintendo GameCube -ohjaimille. Kaksi muistikorttipaikkaa Nintendo GameCube -muistikorteille. Yhteinen A/V-portti komponentti-, komposiitti- ja RGB-kaapeleille.

http://www.nintendo.fi/?path=tekniset_tiedot_rev_kons
 
Vastaus: Nintendo Wii

IGN:n toimittaja käy läpi Wiin valikoita. Vielä ei kuitenkaan päästä nettiin asti, mutta muuten ihan kattavaa esittelyä.

http://www.youtube.com/watch?v=NjeQGUHDj7I

2.jpg
 
Vastaus: Nintendo Wii

ticoru sanoi:
Onko tietoa toimiiko Cuben freeloader ja sitä kautta ntsc-pelit Wiissä ?

Tuossapa muuten todella hyvä kysymys, mutta olettaisin ettei. Tieto saataneen vasta kun joku ottaa ja kokeilee.
 
Vastaus: Nintendo Wii

keiu sanoi:
Tuossapa muuten todella hyvä kysymys, mutta olettaisin ettei. Tieto saataneen vasta kun joku ottaa ja kokeilee.

Freeloader käynnistää pelin samalla rutiinilla mitä useamman levyn sisältävät Cube pelit käyttävät levynvaihdossa, joten Freeloaderin tukkiminen estäisi myös montaa levyä tukevien pelien toimimisen. Tietenkin yksi vaihtoehto on se, että Wii ei tule lukemaan Freeloaderin levyä* lainkaan.

* Freeloaderin levyhän on helppo tunnistaa koska se on ainoa Cubelle tehty levy joka buuttaa minkä tahansa markkina-alueen koneella.
 
Ylös Bottom