Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Wii

keiu sanoi:
Mitäv? Helkatin hemmoteltuja lapset nykyään. Tuolla jo saakin vaikka mitä jos päättää kaiken pistää sileäksi.

joo ittekki kelasin et huh huh..

mutta joo, tämä panikoiminen on kyllä aivan perusteetonta. Aivan taatusti koneita löytyy viikot pitkät rismoista. Eipä nuo isot kauppaketjut mitään muutamia kappaleita ota koskaan, vaan hinnat perustuvat suuriin sisäänostomääriin.

Jaksaisiko joku laittaa asiasta tekstinä tähän, koska en erinäisistä työpaikkaongelmista johtuen voi kuunnella tuota.

Video tiivistettynä: Wiimotessa on kamera, joka aistii infrapunasignaalit, ja sensoripötkö lähettää pari toisistaan erillään olevaan infrapunasignaalia. Näin peli tietää, mihin kohtaan ruutua osoitetaan.

Videossa äijät irrottavat sensorin, ja laittavat tilalle kaksi tavallista kaukosäädintä, ja kaikki pelittää suht normaalisti. Jännä jippo, vaikkei olekaan välttämättä uutta tietoa.

Moi,

Koneita saatiin erittäin pieni määrä ja kartoitamme tilannetta kenelle
pystymme niitä lähettämään, kyllä sen marketista saa nopeimmin jos niillä on
niitä, julkaisupäiväksi tuskin kerkiää kenellekään postinkautta.

Ilmoitamme lähipäivinä koneen saatavuuden.

Terveisin
Aki Somero
www.vaihtopelit.net

jos tosta voi jotain rivienvälistä tulkita niin en saa konetta julkaisuerästä vaikka olen tilannut jo hyvissäajoin syyskuuta

Mäksä sanoi:
Moi,

Koneita saatiin erittäin pieni määrä ja kartoitamme tilannetta kenelle
pystymme niitä lähettämään, kyllä sen marketista saa nopeimmin jos niillä on
niitä, julkaisupäiväksi tuskin kerkiää kenellekään postinkautta.

Ilmoitamme lähipäivinä koneen saatavuuden.

Terveisin
Aki Somero
www.vaihtopelit.net

jos tosta voi jotain rivienvälistä tulkita niin en saa konetta julkaisuerästä vaikka olen tilannut jo hyvissäajoin syyskuuta

Sain itsekin vaihtopelit.netistä vastaavanlaisen viestin. Itsekin ennakkovarasin konsolin jo syyskuussa, joten ei hyvältä näytä.
Nyt kun vielä tietäisi mitä tekisi, pitäisikö varauksen voimassa vaihtopelit.netissä, vai luottaisiko lähiprismaan :(

Jahas, gamelifestä tuli postia että tuskin saan julkaisupäivänä konetta. Onneksi on lokakuun alussa tehty varaus vetämässä Verkkokaupassa, toivottavasti sieltä irtoaa.

Puolihop sanoi:
Sain itsekin vaihtopelit.netistä vastaavanlaisen viestin. Itsekin ennakkovarasin konsolin jo syyskuussa, joten ei hyvältä näytä.
Nyt kun vielä tietäisi mitä tekisi, pitäisikö varauksen voimassa vaihtopelit.netissä, vai luottaisiko lähiprismaan :(

ite taidan pitää vaihtopeleistä kun sai siihen 249euroon ja lisäksi sen 40e lahjakortin jonka jo käytin ni tulis 60e hintaa lisää jos muualta ottais

Niin, sitä voi miettiä paljonko on iloa vaihtopelin lahjakortista jos konsolia ei sieltä saa julkaisussa lähes kukaan :D

Ratkaisu: katsastakaa julkaisupäivänä marketit ja mikäli konetta ei sieltä irtoa, jättäkää peruutusviesti vaihtopeleihin lähettämättä. Jos eivät kuitenkaan julkaisupäiväksi ehdi lähettää, niin ei ainakaan sitä tarvitse pelätä, että marketin Wiin lisäksi toinen on jo postissa tulossa.

Orin sanoi:
Ratkaisu: katsastakaa julkaisupäivänä marketit ja mikäli konetta ei sieltä irtoa, jättäkää peruutusviesti vaihtopeleihin lähettämättä. Jos eivät kuitenkaan julkaisupäiväksi ehdi lähettää, niin ei ainakaan sitä tarvitse pelätä, että marketin Wiin lisäksi toinen on jo postissa tulossa.

Ongelma vaan on se, että vaihtopelit haluaisi rahat konsolista tililleen ennen julkaisua :(
Näin siis vaikka olen konsolin tilannut postiennakolla.

Puolihop sanoi:
Ongelma vaan on se, että vaihtopelit haluaisi rahat konsolista tililleen ennen julkaisua :(
Näin siis vaikka olen konsolin tilannut postiennakolla.

Vähintäänkin kyseenalaista menettelyä kyseisen firman osalta. Nyt on ihan tyytyväinen olo, etten tilannut tuolta.

Tuntuu vähän siltä, että aina konsolijulkaisuissa maahantuojat suosivat marketteja pelien erikoisliikkeiden kustannuksella.

Onko siinä sitten mitään järkeä, että erikoisliikkeet jäävät nuolemaan näppejään ja myyvät ei-oota, kun marketeissa taas hyllyt notkuvat laitteita. Kuitenkin ensimmäisenä konsolin yleensä hankkivat "early-adapterit", jotka kuitenkin pääasiassa ovat erikoisliikkeiden asiakaskuntaa pelihankinnoissaan.

-PV-

Patovaht sanoi:
Tuntuu vähän siltä, että aina konsolijulkaisuissa maahantuojat suosivat marketteja pelien erikoisliikkeiden kustannuksella.

Onko siinä sitten mitään järkeä, että erikoisliikkeet jäävät nuolemaan näppejään ja myyvät ei-oota, kun marketeissa taas hyllyt notkuvat laitteita. Kuitenkin ensimmäisenä konsolin yleensä hankkivat "early-adapterit", jotka kuitenkin pääasiassa ovat erikoisliikkeiden asiakaskuntaa pelihankinnoissaan.
Laitteelle saadaan paljon parempi näkyvyys marketissa, jossa lamppaa kiljoonittain väkeä joka päivä, kuin jossain nuhjuisessa esan video peli kauppa:ssa. Koneiden pitäminen nettikaupan varastossa hyödyttää markkinointia paljon vähemmän kuin marketin mainoshyllyjen pitäminen täynnä.

Kyselin eilen vaihtopelit.netiltä Wiin saatavuudesta ja sanoivat että saavat 35 konetta julkaisupäiväksi. Tuommoista Mäksän kirjoittamaa viestiä ei minulle tullut mutta sen sijaan tuli tilausvahvistus ja kertoivat että maksuni on saapunut perille. Tulekoohan se sitten ennen joulua? Nähtäväksi jää.

Jos noita koneita saadaan erittäin vähän niin kyllä se kummalta tuntuu että kaverini, joka on seitsemäs listalla, ei saa konettaan julkaisupäiväksi vaikka itse olen listalla 24. Ehkä se että olen jo maksanut wiistä vaikuttaa jotenkin?

B-mies sanoi:
Kyselin eilen vaihtopelit.netiltä Wiin saatavuudesta ja sanoivat että saavat 35 konetta julkaisupäiväksi. Tuommoista Mäksän kirjoittamaa viestiä ei minulle tullut mutta sen sijaan tuli tilausvahvistus ja kertoivat että maksuni on saapunut perille. Tulekoohan se sitten ennen joulua? Nähtäväksi jää.

Jos noita koneita saadaan erittäin vähän niin kyllä se kummalta tuntuu että kaverini, joka on seitsemäs listalla, ei saa konettaan julkaisupäiväksi vaikka itse olen listalla 24. Ehkä se että olen jo maksanut wiistä vaikuttaa jotenkin?

Ihan mielenkiinnosta: Milloin olet ennakkotilannut Wii:si?

EBGames:ilta ei ainakaan vielä ole tullut mitään varoittavaa noottia, ja toivottavasti tilanne pysyy samanlaisena aina julkaisupäivään asti. :o

Mulle tuli tällainen (vaihtopelit.net:stä):

Tilaus Pvm: torstaina, 21. syyskuuta, 2006

Tilauksesi kommentit ovat

Valitettavasti emme saaneet kuin pienen erän konsoleita julkaisuun. Seuraava erä tulee tammikuussa. Pidämmekö tilauksen voimassa?

Tilauksesi käsittely on tällä hetkellä seuraavassa vaiheessa: Tilaus Vastaanotettu

Eli eipä taida olla tulossa kuin vasta tammikuussa. En ole maksanut ennakkoon ja tuskinpa maksankaan. Ajattelin kyllä pitää tilauksen voimassa tuon 60 :n hintaedun innoittamana - itse asiassa ihan hyvä että jää joulukussa aikaa muullekin - mutta en jos se vaatii maksamista ennakkoon (ja reilusti ennakkoon).

Ylös Bottom