Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Wii

Vaihtopelit.net:issä he eivät oikein taida tietää paljonko ovat saamassa Wiitä. Minulle tuli tämmönen vastaus:

Hei,

Kaikki jotka ovat maksaneet lähetämme koneen julkaisupäivänä, sinä olet listalla.


Terveisin
Aki Somero

www.vaihtopelit.net
Kauppakatu 32
78200 Varkaus
Puh. 017-5551078

Eli saankohan? Se jää arvoitukseksi.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mulle tuli tällänen:

"Valitettavasti emme saaneet kuin pienen erän konsoleita julkaisuun. Jos haluatte konsolin 15. joulukuuta. Pyydämme maksamaan konsolin ennakkoon".

Tilasin postiennakolla ja sain sen 40e lahjakortin, mutta haluisin saada sen konsolin heti julkaisu päivänä...

Taidan itekkin mennä marketeista sen konsolin hakemaan....

Toimiiko muuten jenkeistä tilatut wii ohjaimet sitte niiss euro versioissa? Kun eikö sen pitäisi toimia.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Taikuri sanoi:
Mulle tuli tällänen:

"Valitettavasti emme saaneet kuin pienen erän konsoleita julkaisuun. Jos haluatte konsolin 15. joulukuuta. Pyydämme maksamaan konsolin ennakkoon".

Minulle kelpaisi tuo 15.12. ei minulla nyt niin kauhea kiire ole, mutta tietenkin parempi jos sen saisi julkaisuun, tai edes maanantaiksi.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Nyt iski himotus. IGN Gear arvioi Wii-lisähärpäkkeitä: http://gear.ign.com/articles/746/746895p1.html

Tollanen kantolaukku ja pelikukkaro on vaan pakko saada. Gamespotista tilaamalla tulee vaan enemmän tulleja ja postikuluja kuin itse tavaroiden hinta on. Kiinnostaako ketään pk-seudulla asuvaa lähteä kimppatilaukseen mukaan? Voin organisoida homman, kunhan säännöistä päästään selvyyteen.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Cal sanoi:
Minulle kelpaisi tuo 15.12. ei minulla nyt niin kauhea kiire ole, mutta tietenkin parempi jos sen saisi julkaisuun, tai edes maanantaiksi.

mullekki riittäis et sais ees joulukuussa, ku jotkut on sanonu et jos ei ekasta erästä saa ni mahdollisesti tulis vasta 23.1:stä seuraava erä
 
Vastaus: Nintendo Wii

Tautofonia sanoi:
Nyt iski himotus. IGN Gear arvioi Wii-lisähärpäkkeitä: http://gear.ign.com/articles/746/746895p1.html

Tollanen kantolaukku ja pelikukkaro on vaan pakko saada. Gamespotista tilaamalla tulee vaan enemmän tulleja ja postikuluja kuin itse tavaroiden hinta on. Kiinnostaako ketään pk-seudulla asuvaa lähteä kimppatilaukseen mukaan? Voin organisoida homman, kunhan säännöistä päästään selvyyteen.
Paikallisessa Targetissa oli tuolla esitellystä Wii Small Home Organizer Kitistä suurempi versio, Wii Large Home Organizer Kit, jossa taisi olla myös viisi paikkaa peleille, mutta myös tilaa nunchakuille ja tuo game wallet kaupan päälle. Hinta oli sama kuin Smallillakin, 30 dollaria. Kyllä varmaan pitää ostaa että saa organisoitua huoneen ;)
 
Vastaus: Nintendo Wii

Straawberry sanoi:
Konsolinet arvio maahantuojan antamien tietojen mukaan, että ennen 6.10 oman wiinsä tilanneet saisivat konsolin heti julkaisussa, ennen 10.10 tilanneet ennen joulua.

On kyllä perhanan hyvä, että varasin oman 5.10, joten pitäisi saada masiina sitten heti.
 
Vastaus: Nintendo Wii

En tiedä onko tästä puhuttu mitään viralliselta taholta, mutta minulle ainakin tämä oli ihan uutta tietoa. Täällä siis pieni video siitä kuinka Wiin sensor bar toimii.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mäksä sanoi:
mullekki riittäis et sais ees joulukuussa, ku jotkut on sanonu et jos ei ekasta erästä saa ni mahdollisesti tulis vasta 23.1:stä seuraava erä

no nyt sain vahvistuksen ja suuri kivi tippu kyllä rinnasta :D

Hei,

Konsolin saat julkaisupäiväksi ja pelitkin pitäisi tulla samana päivänä.
Tarvikkeista emme ole varmistusta vielä saaneet.

Terveisin:

www.vaihtopelit.net
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mäksä sanoi:
no nyt sain vahvistuksen ja suuri kivi tippu kyllä rinnasta :D

Hei,

Konsolin saat julkaisupäiväksi ja pelitkin pitäisi tulla samana päivänä.
Tarvikkeista emme ole varmistusta vielä saaneet.

Terveisin:

www.vaihtopelit.net

Minäkin sain tuollaisen vastauksen, jossa sanottiin, että saan koneen julkaisuun ja vielä Wii Play:n saan myös.
 
Vastaus: Nintendo Wii

''Wii:stä (nimestä) voidaan myöskin johtaa roomalainennumero "VII"(=7).
Nintendo Wiihän on seitsemännen sukupolven pelikonsoli.
Wii on järjestykseltään Nintendon viides pelikonsoli joten myöskin nimi viittaa roomalaiseen numeroon "V"(=5), joka lausutaan "vii"[vi:].''

LÖysin tollasen tuollasen selityksen nimestä tuolta XHB:n sivuilta.
Ei oo enne tuokaa tullu mieleen.
 
Vastaus: Nintendo Wii

FindRb sanoi:
''Wii:stä (nimestä) voidaan myöskin johtaa roomalainennumero "VII"(=7).
Nintendo Wiihän on seitsemännen sukupolven pelikonsoli.
Wii on järjestykseltään Nintendon viides pelikonsoli joten myöskin nimi viittaa roomalaiseen numeroon "V"(=5), joka lausutaan "vii"[vi:].''

LÖysin tollasen tuollasen selityksen nimestä tuolta XHB:n sivuilta.
Ei oo enne tuokaa tullu mieleen.

Juu tai sitten ei.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Jostain luin, että Japanissa tulisi saataville 400 000 yksikköä julkaisussa, joten ilmeisesti Yhdysvalloissa saatavilla on tätä enemmän; vaikea sitten arvioida kuinka monta. Euroopassa voi sitten olla taas vähän vähemmän. Tiedä sitten.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Itse äsken soittelin Jyväskylän Pelikeskukseen ja sain samalla tietää että kymmenen konsolia on sinne tulossa 8. joulukuuta. Itse olen varauslistan seitsemäs, ja kuulosti myyjä siltä että kyllä kaikki kymmenen ovat jo menossa.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Haha :D Gametrailersin etusivulla pirun loistava Nintendo-fanipoika -haastis. Tyyppi jonottanut viisi päivää Wiin takia. En voi linkata, mutta video on etusivulla nimellä "Nintendo superfan". Lollage!
 
Vastaus: Nintendo Wii

sinappipipo sanoi:
Nuo luvut perustuvat jonkun "analyytikon" omiin arvioihin, ei mihinkään varmaan. Alunperinhän Wiin myyntiluvut olivat tuolla reilu 700K, mutta erään uutisen jälkeen tipahti kummasti 200K:lla, ja uutisess siis oli jonkun analyytikon epävirallinen ARVIO myydyistä konsoleista. Nintendo on itse sanonut toimittaneensa lähemmäs miljoona konsolia (jolloin 700K+ myyntiluvut ovat huomattavasti lähempänä kuin 480K)
 
Vastaus: Nintendo Wii

Voetto sanoi:
Itse äsken soittelin Jyväskylän Pelikeskukseen ja sain samalla tietää että kymmenen konsolia on sinne tulossa 8. joulukuuta. Itse olen varauslistan seitsemäs, ja kuulosti myyjä siltä että kyllä kaikki kymmenen ovat jo menossa.

Oho, sinnehän pitää soitella itelläkin ja varmistella. Ei sillä listalla kyllä muistellakseni kymmentä nimeä vielä ollut, kun kävin varaamassa omaani.
 
Ylös Bottom