Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Wii

kettunen sanoi:
Kehtaakohan tuota Wiikaria tarkastella littutelevisiosta RGB- kaapelin avulla?
Komponenttiliitäntää ei telkusta löydy, joten vaihtoehtoina on joko liittää konsoli scartilla littuun tai pukata suosiolla putkitöllön viekkuun.
LCD-telkkariin RGB-kaapelilla liitettyä Gamecubea olen pelaillut ja ei tuo minusta ole yhtään paha. Sinuna pelaisin litulla, vaikka onkin harmi ettet nyt sitten saa progea.
 
Vastaus: Nintendo Wii

kettunen sanoi:
Kehtaakohan tuota Wiikaria tarkastella littutelevisiosta RGB- kaapelin avulla?
Komponenttiliitäntää ei telkusta löydy, joten vaihtoehtoina on joko liittää konsoli scartilla littuun tai pukata suosiolla putkitöllön viekkuun.
Riippunee oikeastaan täysin littutelkkarista. Joissakin SD-kuva näyttää hyvältä, joissakin taas ei.
 
Vastaus: Nintendo Wii

tsinivuo sanoi:
Telkku jos ei tue, niin ei siitä 60hz ole iloa.

No jos minun mummoni 20 vuotta vanha 28" Salora tukee niin luulisi että jos ei joku mukana kannettava mustavalkotelkkari ole niin se tukee 60hz.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Salmari sanoi:
No jos minun mummoni 20 vuotta vanha 28" Salora tukee niin luulisi että jos ei joku mukana kannettava mustavalkotelkkari ole niin se tukee 60hz.

Näistä ei kyllä koskaan tiedä, monista ihan uusistakin puuttuu 60Hz tuki tyystin.
 
Vastaus: Nintendo Wii

kettunen sanoi:
Ainakin Buffalolta löytyy myös pidemmälle tulevaisuuteen tähtäävä N- standardiakin tukeva WLAN-tukiasema. Tämän hetken konsolithan eivät kykene N- standardin mukaisia nopeuksia hyödyntämään, mutta vaativampaan käyttöön varmasti omiaan:
Tähän on puututtava sen verran, että 802.11n-standardi valmistuu aikaisintaan ensi kesällä. Yhtään 802.11n-laitetta ei siis ole myynnissä, 11n-hypellä mainostettavat laitteet ovat keskeneräiseen standardiin pohjautuvia ns. pre-11n -laitteita, eikä niiden yhteensopivuudesta oikeiden 11n-laitteiden sitten kun niitä tulee tai edes muiden valmistajien pre-11n -laitteiden kanssa ole mitään takeita. Paremmin tähtää siis tulevaisuuteen odottamalla oikeasti standardin mukaisia laitteita.

Käytännössä lähes kaikki WLAN-laitteet joita nykyään myydään (kuten Wii) ovat 802.11g-standardin mukaisia, ja se puolestaan on yhteensopiva sekä 802.11b:n että 802.11 legacyn (jota DS käyttää) kanssa. Ilkeää näissä on se, että ne käyttävät kaikki (kuten näiden kanssa alaspäin yhteensopiva 802.11n) samaa vapaata 2.4GHz:n taajuusaluetta, jota käyttävät myös mm. bluetooth, mikroaaltouunit, ja monet erilaiset langattomat sovellukset. Tungosta tulee ja häiriöitä alkaa olla. Eri taajuusalueella toimivaa 802.11a:ta käytetään valitettavasti paljon vähemmän huonomman läpäisykyvyn ja ympäri maailmaa melko kirjavan regulaation vuoksi.
 
Vastaus: Nintendo Wii

En tiedä onko tästä puhuttu, mutta itse en ainakaan ole kuullut vastausta tähän.
Eli, pelataanko wii sportsia pelkästään wii remotella? Vai pelataan sitä Nunchuckalla ja remotella?
 
Vastaus: Nintendo Wii

sph sanoi:
Tähän on puututtava sen verran, että 802.11n-standardi valmistuu aikaisintaan ensi kesällä. Yhtään 802.11n-laitetta ei siis ole myynnissä, 11n-hypellä mainostettavat laitteet ovat keskeneräiseen standardiin pohjautuvia ns. pre-11n -laitteita, eikä niiden yhteensopivuudesta oikeiden 11n-laitteiden sitten kun niitä tulee tai edes muiden valmistajien pre-11n -laitteiden kanssa ole mitään takeita. Paremmin tähtää siis tulevaisuuteen odottamalla oikeasti standardin mukaisia laitteita.

Kiitos korjauksesta. Enpä tosiaan tullut ajatelleeksikaan, että tunnetutkin valmistajat myisivät lippulaivatuotteinaan jotain hemmetin arpakoneita.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Taikuri sanoi:
En tiedä onko tästä puhuttu, mutta itse en ainakaan ole kuullut vastausta tähän.
Eli, pelataanko wii sportsia pelkästään wii remotella? Vai pelataan sitä Nunchuckalla ja remotella?

Wii Sportsin peluu tapahtuu seuraavasti:

Pelkällä Wiimotella:
-Golf, keilaus, tennis ja baseball

Wiimote+ Nunchuk:
Nyrkkeily

Saa korjata jos olen väärässä, mutta eiköhän se näin ole.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Maxx sanoi:
Sensorbar sinäällään ei saa mitään dataa, ainoa syy miksi se on kiinni Wiissä on että se saa siitä virtaa eikä näin tarvitse pattereita. Toiseksi käsittääkseni Wiin Tennis ei käytä edes sensorbaaria, vaan se käyttää vain Wiimoten liikkeen tunnistusta.

Tuohan on loistouutinen, nimittäin voi modata oman sensorbarin 6V DC lähteelle eikä sitä edes tarvitse kiinnittää wiihin...toivottavasti. Helpottaa meinaa mun johtomerta aikas paljon :rolleyes:

EDIT: Näköjään en ole ainoa joka niin meinaa tehdä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

Calathia sanoi:
Tuohan on loistouutinen, nimittäin voi modata oman sensorbarin 6V DC lähteelle eikä sitä edes tarvitse kiinnittää wiihin...toivottavasti. Helpottaa meinaa mun johtomerta aikas paljon :rolleyes:

EDIT: Näköjään en ole ainoa joka niin meinaa tehdä

Varmasti tulee hetkessä kamala määrä 3rd-party viritelmiä tuon korvaamiseen myöskin. Ihan positiivista.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Lloope sanoi:
Älä nyt pelkkään johdottomuudeen tyydy, vaan valitse ratkaisu joka ei kuluta sähköä missään muodossa: http://youtube.com/watch?v=_1vQFchFr_Q

Loistavaa :D

Muahahahaa! porukka väsäilee jopa komponenttikaapeleita itse. Mutta mutta, ainakaan vielä en ole löytänyt wiin RGB-scartin pinouttia, joten jos joku sellaisen löytää, hänelle mainetta ja kunniaa!

Meinaa heti kun tuollainen löytyy, itse meinaan ainakin semmoisen tehdä (siis kun wiin saan kouraani 8.12 klo 08:01 ). Zelda ei ansaitse minllään composhitillä pelaamista. Because you're worth it!
 
Vastaus: Nintendo Wii

Poistaa voi, jäi sana näkemättä.


Hassua paikka, ei voi poistaa edes viimeksi kirjoittamiaan viestejä.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kyselin tuota komponenttikaapelia vakioliikkeestäni, ja myyjä sanoi että ainakin jonkun toisen valmistajan johtoa on saatavilla julkaisupäivänä... Samapa tuo vaikka ei olisikaan Nintendon oma, kunhan vaan pääsee pelaamaan kunnon kuvalla :D
 
Vastaus: Nintendo Wii

SamTheMan sanoi:
Kyselin tuota komponenttikaapelia vakioliikkeestäni, ja myyjä sanoi että ainakin jonkun toisen valmistajan johtoa on saatavilla julkaisupäivänä... Samapa tuo vaikka ei olisikaan Nintendon oma, kunhan vaan pääsee pelaamaan kunnon kuvalla :D
Mutta niihin muiden valmistajien kaapeleihin en lähtisi sekaantumaan.
 
Ylös Bottom