Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Wii

Arcane sanoi:
http://www.wiihaveaproblem.com/

Tuo ei nyt hirveästi näytä niitä konsoleista itsestään johtuvia ongelmia, mutta rannelenkki ei näemmä ole kauhean kestävä. :rolleyes: Hajosin pariin kertaan tuohon sivustoon, mutta samalla alkoi harmittamaan, koska itsellä kädet hikoavat perkeleesti. Pitäs varmaan ostaa liukumisenesto hansikkaat samalla, kun sitten joskus kaukaisuudessa se Wiin hankinta on edessä.

Katsoin ton videon missä kapula lähti kädestä. Niin kaveri tuntu "heittävän" kapulaa kaikilla voimilla, niin vähemmälläkin kapula lentää käsistä. Eiköhän nyt ole vähän käyttäjissä vikaa.
 
Vastaus: Nintendo Wii

XShava sanoi:
Varmaan olet aikapitkälle oikeassa. Lehtiä kun katselee, niin PS2 mainostetaan. Hivenen myös Xbox360. Ja wiitä ei näy kun erikoisliikkeiden mainoksissa.
Taisihan Wii prisman ja toys r usin mainoslehdessä vilahtaa.
 
Vastaus: Nintendo Wii

fDiamond sanoi:
Taisihan Wii prisman ja toys r usin mainoslehdessä vilahtaa.
Juu Prisman mainos onkin ainoa, jossa olen Wiitä nähnyt. Äipälle sain mukavasti esiteltyä koneen. Ei se kyllä oikein perillä tainnut olla jutun juonesta, mutta totesi kyllä paketin olevan ihan näyttävä. Voi myös olla varma siitä, että pakotan kokeilemaan tennistä ja golfia.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Niinpä muuten en oo itekkään huomannu että Wiitä oikein mainostettaisiin...Ihme juttu,niinkuin vaikka GBA SP:tä jota mainostettiin ihan melkein:eek:
 
Vastaus: Nintendo Wii

Tietoni takuudesta en ole varma, mutta kuulemma Suomen jokainen Prisma sai 18 Wiitä. Erä tuli heille jo vajaa viikko sitten. No, onneksi oma Wii on takuuvarmasti jo julkaisussa omassa huoneessa. Kenties jopa jo aikaisemminkin ;)
 
Vastaus: Nintendo Wii

Orin sanoi:
Tietoni takuudesta en ole varma, mutta kuulemma Suomen jokainen Prisma sai 18 Wiitä. Erä tuli heille jo vajaa viikko sitten.

Juu tuota käyttämääsi tietotoimistoa älä jatkossa usko.
 
Vastaus: Nintendo Wii

IGN on kirjoittanut todella hyvän Wii-kanavien ongelmia paljastavan jutun. Veikkaan silti, että Nintendo korjaa ongelmat hyvin nopeasti, vähintään ainakin korjaa. Eipä se Livekään ollut mikään mestariteos vakiona, mutta nyt kyseinen palvelu toimii jo lähes täydellisesti. Kummaa kuitenkin, että suurin osa IGN:n mainitsemista epäkohdista on järjettömiä, sellaisia, joissa ei ole mitään tolkkua.

En selannut ketjua läpi, joten linkki voi olla jo vanha.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Eikös täällä ole kukaan pääsyt vielä PAL wiihin käsiksi. Laitteet kuitenkin on jo toimitettu kaupoille.
 
Vastaus: Nintendo Wii

phl sanoi:
Eikös täällä ole kukaan pääsyt vielä PAL wiihin käsiksi. Laitteet kuitenkin on jo toimitettu kaupoille.

Veikkaan että tänään vasta saapuvat ensimmäisiin kauppoihin varastoon. To loput.
 
Vastaus: Nintendo Wii

XShava sanoi:
Veikkaan että tänään vasta saapuvat ensimmäisiin kauppoihin varastoon. To loput.

ainakin osa anttiloista saanut koneet ensmäinen päivä, ja prismaan tänne tuli jo viime maanantaina konsolit, vaihtopelit josta itse tilasin saanee tänään tai torstaina
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mäksä sanoi:
ainakin osa anttiloista saanut koneet ensmäinen päivä, ja prismaan tänne tuli jo viime maanantaina konsolit, vaihtopelit josta itse tilasin saanee tänään tai torstaina

Kummallista, kun maahantuoja sai vasta viikonloppuna koneet. Ei kait ne sitten tiedä maahantuojalla asioista mitään.

Oletko nyt 100% varma Anttiloista ja Prismoista.
 
Vastaus: Nintendo Wii

XShava sanoi:
Kummallista, kun maahantuoja sai vasta viikonloppuna koneet. Ei kait ne sitten tiedä maahantuojalla asioista mitään.

Oletko nyt 100% varma Anttiloista ja Prismoista.

no sitten tiedä mistä ovat saaneet mutta ainakin prisman varaston wiit olen nähnyt joten... ja käsittääkseni amo nimenomaan wiit sinne toimittaa, ja anttilan wii tilanteen olen kuullut anttilan työntekijältä
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mäksä sanoi:
no sitten tiedä mistä ovat saaneet mutta ainakin prisman varaston wiit olen nähnyt joten... ja käsittääkseni amo nimenomaan wiit sinne toimittaa, ja anttilan wii tilanteen olen kuullut anttilan työntekijältä

Amon pitäs juu toimittaa. Uskotaan sitten jos olet nähnyt, mulle vaan puhuttu soopaa päin naamaa sitten :(
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kellään tietoa Jyväskylän Pelikeskuksesta, joko sinne on Wii:t tulleet, entä myyvätköhän niitä jo aikaisemmin? Jos vaikka jo tänään, niin pääsisi pyhäksi pelaamaan. Perjantaina nimittäin saattaa olla menoja niin en sitä sillon ehkä kerkeä hakemaan...
 
Vastaus: Nintendo Wii

No jos myyvät etukäteen niin ei sitä ainakaan täällä kannata mainostaa.
 
Vastaus: Nintendo Wii

phl sanoi:
No jos myyvät etukäteen niin ei sitä ainakaan täällä kannata mainostaa.

Aivan..Yritin omilla keinoillani, mutta vastaus oli suht kieltävä prismasta :) ..Epäilen että kukaan saa ennen julkaisua ja ne jotka saa kannattaa pitää suukki kiinni visusti. Meinaa ainakin prismat olivat saaneet amolta hieman vihaisen meilin koskien noita varauksia joten ennakkoon myymisen sanktiot voi itse ihan päätellä..
 
Vastaus: Nintendo Wii

Jeps. Ennakkomyynnistä kun joku firma jää kiinni, niin loppuu konsolien saapuminen siihen. Toisaalta tissiposkeilu kannattaa näin kuluttajana unohtaa; joku saa aina jonkin pelin tai koneen ennen toisia - tavalla tai toisella. Ollaan siitä iloisia, eikä mulkkumaisesti olla ASAP tekemässä ilmoituksia, hame päällä, lähimmässä liikkeessä. Olisi jo perjantai.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Juuri tuota ajoinkin takaa. Eli josko jollain olisi niin mukava kaveri peliliikkeessä töissä, että olisi takaovesta livauttanut koneen kainaloon tai jopa mahdollisesti pelikauppiaita itse jolla silmät punottaa viimeöisestä zeldasessioista. Liikettä ei tarvitse kertoa.
 
Ylös Bottom