Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Wii

Perkule, tämä odottelu käy jo jännittäväksi. Ajan tappamisesta taitaa tulla taidemuoto ennen perjantaita.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kärkkäisen aka Ison Magneetin mainoslehtisen etusivulla komeili yllättäen Wii yksinoikeudella. Siinä ainakin tulee suhteellisen mukavasti mainosta konsolille, sillä lehtistä jaellaan laajalti täälläpäin.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Artificial sanoi:
Perkule, tämä odottelu käy jo jännittäväksi. Ajan tappamisesta taitaa tulla taidemuoto ennen perjantaita.
Kannattaa kuitenkin jättää väliin itsensä syväjäädyttäminen, vaikka kuinka alkaisi odottaminen käydä voimille. Sitä voi yhtäkkiä jumittua uskonsotaan ateistisen saukkolauman kanssa.

Kavereiden kanssa puhuttiin, että voitaisiin ottaa makuupussit ja teltat ja termospullollinen kaakaota ja leiriytyä paikallisen Prisman oven eteen perjantaiaamuna joskus viittä vaille kahdeksan. Jos vaikka joku lehtimies eksyisi kameran kanssa paikalle, niin olisi ainakin rekvisiitat kunnossa. Viiden minuutin odottaminen ei kuitenkaan ole liian kuluttavaa, jos vaikka laitteita ei olisikaan tarpeeksi.

Näin myöhäisheränneenä tietysti joutuu elämään sen riskin kanssa, että tulee Wiitön joulu, mutta niin kauan kun on uusia tavaratoimituksia on elämää.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Artificial sanoi:
Perkule, tämä odottelu käy jo jännittäväksi. Ajan tappamisesta taitaa tulla taidemuoto ennen perjantaita.
Sanoppa muuta, ei ole enää töitä tällä viikolla. Pitäisi jotain tekimistä kehittää että aika kuluisi.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kyselenpä taas tästä Wiin nettiosastosta, elikäs tuo nintendon oma usb-mötikkä millä voipi DS:lläkin pelata netissä käy myös Wiihin (niin sanotaan suomen nintendon sivuilla mutta edellyttääkö se sitten jotain hullua sähellystä)?
Vielä en ole ostanut wlan reititintä mutta kai se on kohta senkin osto edessä kunhan eka saan vähän tolkkua tuosta wiin netistä. Ajattelin viikonlopun ja seuraavan viikon ainakin tuolla usb connectorilla tutkiskella ja testailla nettiominaisuuksia jos se vaan onnistuu ja jos minä onnistun siinä, DS:llä ainakin se onnistui minulta melko kivuttomasti mutta saapa nähä.
Kaikki nettiominaisuudethan ei tainu olla heti käytössä? Uskaltaako sitä edes vielä kokeilla sitä nettiominaisuutta niiden hullujen päivitysten takia? Suomeen tulevat wiithän oli jo valmiiksi päivitetty?
 
Vastaus: Nintendo Wii

Iskuja palleaan tuli myös muutamilta ystäviltä, jotka nimeltä mainitsemattomasta liikkeestä hakivat jo Wii:t ja Zelda:t itselleen. :(
 
Vastaus: Nintendo Wii

jryi sanoi:
Kannattaa kuitenkin jättää väliin itsensä syväjäädyttäminen, vaikka kuinka alkaisi odottaminen käydä voimille. Sitä voi yhtäkkiä jumittua uskonsotaan ateistisen saukkolauman kanssa.
Vähä offtopikkia, mutta pakko sanoa: se oli MAHTAVA se South Parkin jakso:D :D :D :D :D :D :D
 
Vastaus: Nintendo Wii

joku saanu vaihtopeleistä jo jotain tietoa et ovatko saaneet koneet ja onko jo postitettu?
 
Vastaus: Nintendo Wii

Jakke^ sanoi:
Ilmeisesti ei ole postitettu, koska ei ole tullut seurantakoodia mailiin.
harmi, ei taida perjantaiksi sit tulla vaikka miten ajoissa postittaisivat torstaina, vaikka itekki otin ovelle paketin
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mäksä sanoi:
harmi, ei taida perjantaiksi sit tulla vaikka miten ajoissa postittaisivat torstaina, vaikka itekki otin ovelle paketin

Mutta eikö ne paketit tule aina seuraavana päivänä postituksesta. Tässä tapauksessa perjantaina jos ne postittaa wiin torstaina. Jos olen väärässä, niin itselläkin menee sitten sinne maanantaihin asti.

Kyttäis perjantaina wiitä marketeista ja palauttais sitten maanantaina sen tilatun wiin... Kjeh kjeh.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Taikuri sanoi:
Mutta eikö ne paketit tule aina seuraavana päivänä postituksesta. Tässä tapauksessa perjantaina jos ne postittaa wiin torstaina. Jos olen väärässä, niin itselläkin menee sitten sinne maanantaihin asti.

Kyttäis perjantaina wiitä marketeista ja palauttais sitten maanantaina sen tilatun wiin... Kjeh kjeh.

normaalisti joo, mutta luulen ainaki et jouluruuhkat sekottaa postin pakkaa aika kivasti
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kuinkas monin Helsinkiläinen on hakemassa torstai-perjantai yönä konsolinetistä?
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mäksä sanoi:
normaalisti joo, mutta luulen ainaki et jouluruuhkat sekottaa postin pakkaa aika kivasti

Eiku niin, nyt ne kauheet joulut menot jokapuolella. Ihan unohdin ne jouluruuhkat :eek:
Noh, toivotaan parasta ja peltään pahinta.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Linkitys sanoi:
Kuinkas monin Helsinkiläinen on hakemassa torstai-perjantai yönä konsolinetistä?

Mä oon! V*tuttaa vaan kun on perjantaina ruotsin kokeet niin ei voi valvoo koko yötä pelaten!
 
Vastaus: Nintendo Wii

Saa nähdä miten hankalaa on pidättäytyä Wiin pelaamisesta kun pitäisi kaikkea muutakin väsäillä näin joulun alla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

Sen verran palaan taaksepäin, että mielestäni Nintendon/Amon tulisi markkinoida Wiitä tiukasta saatavuudesta huolimatta. Kyllä sitä Briteissä ja USA:ssakin mainostetaan, miksei täällä? Ja niinkuin joku sanoi, mainostaminen ei ole pelkkää television mainosfilmien tuottamista, vaan paljon muutakin. MUTTA: ei Wiitä muuallakaan olla liiemmin mainostettu ja tässä on vain muutama hassu päivä julkaisuun.

Wiitä pitäisi mainostaa mielestäni myynninedistämistarkoituksen ohella myös siksi, että mainosten avulla muokataan ihmisten mielikuvia konsolista ja tiedotetaan tuotteesta ylipäänsä. Olen käsitellyt aihetta blogimerkinnässäni "Wii saapuu Wiikon päästä ketä kiinnostaa?". Viestin keskusteluosiossa aihetta on käsitelty merkintää monipuolisemmin.
 
Ylös Bottom