Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Wii

Jesta sanoi:
"Nintendo is now including the Wii Remote Jacket for the Wii Remotes in all new hardware being shipped. For Wii owners who purchased their systems prior to this addition, we are offering to send free Wii Remote Jackets for their existing Wii Remotes. If you would like to request a Wii Remote Jacket, please start by completing the request form below.

Please note we will begin shipping Wii Remote Jackets from mid-October. Once your Wii Remote Jacket has shipped you will receive a confirmation message from Nintendo. After that we will send your Wii Remote Jacket(s) as soon as possible and in any event within six weeks. Please do not contact Nintendo regarding your Wii Remote Jacket until after that time has passed."
http://wii.nintendo.co.uk/22686.html

Vielä kun asuis Englannissa tai Irlannissa niin voisi tilatakin :/

http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=cube&id=2114 ;)

Eli Suomeenkin on tulossa.
 
Vastaus: Nintendo Wii

mikaju sanoi:
Tuleeko tuosta mitä kuittia kun painaa lähetä? Itsellä aukeaa vaan sama sivu uudestaan auki, ei mitään kiitos tilauksesta etc. lööperiä. Vai kuseekohan mulla Safari.
Pitäis tulla "Tilaus vastaanotettu" tms. kuittaussivu. Ainakin eilen tuli kun itse tilasin nuo suojat.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Mahtavaa Wiilleni tuli juuri postia Nintendolta ja siellä on uudistusta luvassa Wii menuun ja tuki USB näppikselle. Ja eikun updateemaan :D
Edit: Huomasin vielä että ne uudistaa myös sen vote chanelin uuden menun mukaiseksi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

gifu sanoi:
Kai nämä nyt on ilmaisia? Ettei tule jälkikäteen postissa sitten mitään laskuja, pakko varmistaa. :rolleyes:


nintendo.fi sanoi:
Wii-ohjaimen nykyiset omistajat voivat veloituksetta tilata käyttöönsä ohjaimen suojakoteloita täyttämällä tilauskaavakkeen. Toimitukset alkavat loka/marraskuussa.

Eli ei maksa mitään, edes postikuluja.
 
Vastaus: Nintendo Wii

pari päivitystä näemmä saatavilla; toinen liittyi everybody votes channelliin ja toinen oli USB-näppistuki Wii-valikkoon. Näin siis miten sen unenpöpperössä aamulla tulkitsin. Kumpaakaan en jaksanut ladata vielä :D
 
Vastaus: Nintendo Wii

Tibor sanoi:
pari päivitystä näemmä saatavilla; toinen liittyi everybody votes channelliin ja toinen oli USB-näppistuki Wii-valikkoon. Näin siis miten sen unenpöpperössä aamulla tulkitsin. Kumpaakaan en jaksanut ladata vielä :D

Nappaimisto toimii nyt internet channelissakin. Se lienee suurin uudistus. Kannattaa ladata.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kabanossi sanoi:
Metroid Prime 3 Preview -channel ladattavana. :)

Harmi kun ei saa yhteyksiä... kaikki muu toimii täydellisesti, paitsi tuo. Noh, spoilaavia videoita siellä vain on joten menetys ei ole suuri.

EDIT. No toimihan se, mutta videot silti jätettävä väliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

Nyt kysymystä!

Eli minulla on ollut Wii ihan hiton kauan ja nyt tekisi mieli saada se nettiin. Eli koska en omista WLAN pömpeliä vaan minulla menee kaikki johtoja pitkin.... Onko mahdollista niin, että kytken minun johdolliseen ADSL boksiin johon menee johtoja kasa (360:sta ja PC:stä) jonkun WLAN tukiaseman tai siis, wlan pömpelin? Eli jos vaikka saisin sen toimimaan... sillain hienosti. Viimeksi vaan pelleilin langattoman tietotekniikan kanssa yli vuosi sitten, joten muistikuvat on sen mukaiset.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Pawe sanoi:
Nyt kysymystä!

Eli minulla on ollut Wii ihan hiton kauan ja nyt tekisi mieli saada se nettiin. Eli koska en omista WLAN pömpeliä vaan minulla menee kaikki johtoja pitkin.... Onko mahdollista niin, että kytken minun johdolliseen ADSL boksiin johon menee johtoja kasa (360:sta ja PC:stä) jonkun WLAN tukiaseman tai siis, wlan pömpelin? Eli jos vaikka saisin sen toimimaan... sillain hienosti. Viimeksi vaan pelleilin langattoman tietotekniikan kanssa yli vuosi sitten, joten muistikuvat on sen mukaiset.

WLAN-reititin ja homma pelittää. Itselläni on juuri noin ja Wii löysi verkon ongelmitta.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kabanossi sanoi:
WLAN-reititin ja homma pelittää. Itselläni on juuri noin ja Wii löysi verkon ongelmitta.

No pehana. Kiitoksia! Jos se tosiaan ei ole tuon hankalampaa, niin täytyy käydä ennen iltavuoron alkamista hakemassa paikallisesta liikkeestä tuollainen kainaloon. Kerrankin jos jotain pc maailmassa onnistuu ongelmitta, niin kyseessähän on henkilökohtainen voitto!
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kunhan muistat jonkun suojauksen siihen langattomaan laittaa ettei naapurit käytä nettiä :D
 
Vastaus: Nintendo Wii

Merri sanoi:
Kunhan muistat jonkun suojauksen siihen langattomaan laittaa ettei naapurit käytä nettiä :D

Pidetään mielessä, isketään siihen kaikki mahdollinen vaan minkä voi pistää päälle ja vähän ekstraa. Mitä kaikkea kivaa muuten Wii saa tuon nettiyhteyden myötä, noitten kanavien lisäksi? Tekeekö sillä vielä pelillisesti noin yhtään mitään (olen elänyt aika pimennossa tuossa Wiin suhteen, kun sillä on offline pelejä pelkästään pelailtu)? Ei sillä sikäli mitään väliä ole, koska multiplayeria varten on pääsääntöisesti tuo 360 vieressä.
 
Ylös Bottom