Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Wii

Wii sai japanissa uuden kanavan: Tv Guide Channel. Näyttää ihan pirun siistiltä. Ja wiimotella pystyy käyttämään telkkaria. En tiennyt että Wiimote tuohon taipuisi. Sen lisäksi muun muuassa ilmoittaa jos saat e-mailin johonkin email osoitteeseesi.

Neogaffin keskustelu täällä ja gonintendon video täällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

Äsken näkyi Simpsoneiden mainostauolla melko pitkä Wii-mainos, jossa mainostettiin avaruusseikkailuja MP3 ja SMG. Harvoin näkee (siis koskaan ennen tuollaista), joten lämmitti mieltä.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Äsken näkyi Simpsoneiden mainostauolla melko pitkä Wii-mainos, jossa mainostettiin avaruusseikkailuja MP3 ja SMG. Harvoin näkee (siis koskaan ennen tuollaista), joten lämmitti mieltä.

Tullut nähtyä jo useampaan otteeseen. Ovat jokusen viikon jo näytellyt noita eri ohjelmapaikoilla. Wiin menestys ilmeisesti rupee tuntumaan jo AMOnkin pussissa, kun on rahaa näyttää jopa mainoksia muutenkin kuin superjulkaisujen alla. ;9
 
Vastaus: Nintendo Wii

Tullut nähtyä jo useampaan otteeseen. Ovat jokusen viikon jo näytellyt noita eri ohjelmapaikoilla. Wiin menestys ilmeisesti rupee tuntumaan jo AMOnkin pussissa, kun on rahaa näyttää jopa mainoksia muutenkin kuin superjulkaisujen alla. ;9
Valitettavan huono oli vain tuokin mainos, ei oikein se miesääni sopinut koko kuvaan ja muutenkin vähän irtonainen yritys yhdistää Metroidi ja SMG teeman kautta. Onneksi eivät sentään tituuleeranneet Wiitä miksikään avaruusajan koneeksi.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Hojo.

Talosta löytyy nyt ps3 mutta aikeissa olisin ostaa wiin olohuoneeseen koko perheen viihdyttäjäksi?:eek:

Pystyy sillä katsomaan dvd:t?kertooka toki kokemattomalle wiin ominaisuuksista noin muutenkin?Vaatiiko mukaan mitä muuta kuin perus setin?Onko hdmi?
 
Vastaus: Nintendo Wii

Hojo.

Talosta löytyy nyt ps3 mutta aikeissa olisin ostaa wiin olohuoneeseen koko perheen viihdyttäjäksi?:eek:

Pystyy sillä katsomaan dvd:t?kertooka toki kokemattomalle wiin ominaisuuksista noin muutenkin?Vaatiiko mukaan mitä muuta kuin perus setin?Onko hdmi?

Ei pysty katsomaan DVD.tä. Ei ole HDMI. Mukana tulee komposiitti-piuha joka kannattaa päivittää RGB tai komponentti-piuhaan.

Wii sopii hyvin tehokonsolin kaveriksi olkkariin.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Hojo.

Talosta löytyy nyt ps3 mutta aikeissa olisin ostaa wiin olohuoneeseen koko perheen viihdyttäjäksi?:eek:

Pystyy sillä katsomaan dvd:t?kertooka toki kokemattomalle wiin ominaisuuksista noin muutenkin?Vaatiiko mukaan mitä muuta kuin perus setin?Onko hdmi?
Kyllä tästä varmasti löytyy hupia koko perheelle ei siitä pitäisi olla huolta. Wii sportsista riittää pariksi päiväksi hupia mutta sitten kannattaakin kääntyä muiden pelien pariin. Koko perheen peleiksi kannattaa ehkä hommata Rayman Raving Rabbidsin, WarioWaren ja Mario Kart Wiin tyylisiä pelejä. Itse en niistä niin tiedä kun en partypelejä hirveästi tiedä, mutta kuuleman mukaan ihan hyvää kamaa. Sitten näitä syvällisempiä yksinpelejä olisi sitten varmaan Zelda ja osa Mario-peleistä. Zack & Wiki on myös kuulemma mainio pulma-peli, itse en tosin ole koittanut. Super Smash Bros. Brawl kannattaa myös varmasti hankkia jahka se ehtii kesäkuun lopussa ilmestymään. Online-räiskintöjä on tällä hetkellä vain Medal of Honor Heroes 2 siitä on tällä sivustolla arvostelukin, niinkuin myös melkein kaikista muistakin edellä mainituista peleistä.

Sitten näistä perussetin lisäksi hankittavista kamoista itse ostaisin ainakin yhdet ylimääräiset Remotet ja Nuntsukat (siis ohjaimet). Sitten suosittelisin myös ostamaan GameCube ohjaimen niin pääsee käsiksi GameCuben pelien parhaimmistoon. Muistahan että wii ei osaa tallentaa GameCube pelejä omaan muistiinsa, joten joutuu hankkimaan myös GameCube muistikortin.

Sitten kannattaa hankkia näihin itse wii-ohjaimiin joko ladattavat patterit (4 kpl, 2 per mote) tai ihan semmoinen wiitä varten myytävä latausasema, johon saa vain joka pelikerran jälkeen löydä ohjaimet lataukseen ilman turhaa säätämistä. Kannattaa kuitenkin katsoa ehkä minkä hankkii sillä olikohan se Joytechin latausasema jonka kerrottiin saattavan hajottaa ohjaimet. Ja muutenkin kannattaa ehkä antaa olla poissa laturista jos ei oikeasti ole tarvetta luulisi pidentävän akkujen ikää.

Jos netissä haluat pelata niin wii tunnistaa modeemit joilla on mahdollista lähettää langatonta signaalia ja jos langalla haluaa niin pitää ostaa LAN-adapter joka siis asetetaan wiin USB-porttiin. Eiköhän siinä ole aika lailla kaikki tarvittava enään sitten tarvii ostaa ne pelit. Muokkaan tähän viestiin jos tulee jotain mieleen. Toivottavasti on apua :)

Edit: lisäsin tuonne alkuun yhden kappaleen tekstiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

Onko muilla wiin cd-asema naarmuttanut pelilevyjä? Juuri äsken huomasin, että näin oli käynyt minun mario kart wiille. Peli toimii edelleen ja naarmutkin melko hentoja mutta ne kyllä huomaa ja kauas. Noin puoli senttiä pelilevyn ulkoreunasta menee tuo jälki koko pelilevyn ympäri.

Välillä wii kyllä raksuttaa niin maan perkeleesti. Varmaan jonkun raksutuksen seurausta tuo.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Onko muilla wiin cd-asema naarmuttanut pelilevyjä? Juuri äsken huomasin, että näin oli käynyt minun mario kart wiille. Peli toimii edelleen ja naarmutkin melko hentoja mutta ne kyllä huomaa ja kauas. Noin puoli senttiä pelilevyn ulkoreunasta menee tuo jälki koko pelilevyn ympäri.

Välillä wii kyllä raksuttaa niin maan perkeleesti. Varmaan jonkun raksutuksen seurausta tuo.

Eikun huoltoon. Itsellä ovat vielä ainakin naarmuttomia.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Amo huolto kirjotti:
"Hei
Voit toimittaa konsolin (konsoli riittää) huoltoomme tarkistettavaksi.
Liitä mukaan vikailmoitus, kuitti ja yhteystietonne, tarkistettuamme tuotteen osaamme sanoa enemmän.
Laitteellahan on valmistevirheet kattava takuu (12kk) , jos tuote ei mene takuuseen saattaa lukuasen uusimisen kulut olla n. 100-120"

Pitikin ostaa wii, nyt joudun pulittamaan postituskuluja ~10e (surkea takuupalvelu kun tuotetta ei voida hakea kotiovelta) ja parhaassa tapauksessa maksan vielä uudesta lukupäästä perkele puolet koko konsolin hinnasta. Tuskin nääs menee valmistusvirheeksi kun näin kauan olen ehtinyt sitä käyttämään.

Peliäkään ei sitten taida korvata kukaan kun kerran ei siitä tullut tässä sähköpostissa enää mitään mainintaa vaikka huoltoherra kyseli, että koska olen ostanut mario karttini ja mistä. HUHHUH!

Mites se takuu onnistuu kilpailijoilla, haetaanko ja tuodaanko laite takaisin kotiovelle?
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kyllähän tuo kaiken järjen mukaan menee takuuseen, miksei muka menisi? Ja ainakin mitä olen ymmärtänyt täytyy heidän korvata myös tuo Mario Kart Wii. Ja postimaksut heidän pitää kyllä maksaa kun kyseessä on takuukorjaus.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kyllähän tuo kaiken järjen mukaan menee takuuseen, miksei muka menisi? Ja ainakin mitä olen ymmärtänyt täytyy heidän korvata myös tuo Mario Kart Wii. Ja postimaksut heidän pitää kyllä maksaa kun kyseessä on takuukorjaus.

Konsoli on ollut minulla yli 12kk eli mihis takuuseen tuo sitten menisi? Pirun lyhyt takuu muuten.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Ei se takuu ole lyhyt. Se on normaali.
Ja ainahan voi hätistellä kuluttaja-asiamiestä (vai mikä se titteli nyt olikaan), kun kyllähän pelikonsolin odotettu elinikä pitäisi olla pidempi kuin hieman yli vuosi.
 
Ylös Bottom