Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

Vastaus: Nintendo Revolution

Knight sanoi:
Tuli muuten mieleeni, että tärinäthän saavat ihan uuden ulottuvuuden Revolutionilla. Tärinöiden vaikutus on ensinnäkin suurempi, kun ohjaimesta pidetään kiinni yhdellä kädellä. Sitten taas tärinähän vaikuttaa pelaamiseen: ohjaimen täristessä se liikkuu, ja kaikkihan tiedämme mitä siitä seuraa.

Vaan miten tehokas se tärinä tulee olemaankaan? Pelkästä "tärinästähän" ei pitäisi olla kyse.

Uh, mulla menee kohta yöunet. :D Olen nyt näyttänyt tuota ohjaimen esittelyklippiä useille tyypeille, jotka ovat todella hajonneet: "Huh, Nintendo näköjään osaa!"
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Voisko joku laittaa sen linkin, mis on se video tosta ohjaimest. Nopealla etsinnällä en nyt löytänyt. :eek:

Kiitos.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Menee ehkä jo viihteen puolelle, mutta mielikuvitus heitti tälläisen vision.

Entäs jos tämä uusi kapula tärinöineen mahdollistaisi virtuaalisten pinnanmuotojen tunnustelemmisen käsikopelolla kapula kourassa. Kuvitellaan tilanne pelissä, jossa olet pimeässä huoneessa ja tehtäväsi on löytää sieltä ulospääsy tai jokin esine. Liikutat hahmoa vasemman käden tatilla ja tunnustelet pinnanmuotoja tällä saloran kaukosäätimellä.. Tärinä yhdessä sopivat ääniefektit voisivat loihtia aika mielenkiintoisen kokemuksen.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Oliko kyllä todella mielenkiintonen toi video, varsinki se miekkailu sai vähintäänkin kuolan valumaan. Kokkaus näytti kans hauskalle. :)

Eiköhän tästä jotain jännää saada aikaan. Just räiskinnät ja first person pelit varmaa saa täysin uusia ulottuvuuksia tosta.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Minusta on ollut mielenkiintoista huomata, miten valitus Revolutionin HD-resoluutioiden puutteesta ja mahdollisesta teknisestä "jälkeenjääneisyydestä" on yhtäkkiä unohtunut, ja on alettu miettiä mitä kaikkea peleissä voisi olla sen paremman grafiikan sijasta. Ohjaimen esittelyvideon nähtyään monet konsoleista aiemmin kiinnostumattomatkin, puhumattakaan vannoutuneista pleikkari/Xbox-faneista, ovat yhtäkkiä heränneet miettimään mahdollisuuksia ja todenneet että tuollainen pitää saada. Alkaa olla aika selvää, että Nintendo todellakin tietää mitä tekee. Jos ohjaimeen on laitettu neljä vuotta kehitystä (viite: http://www.gyration.com/intl/uk/pr-nintendo_uk.htm) ja vielä ennen julkaisua säädetään vähän lisää niin toimivia jäljittelijöitäkään tuskin aivan heti tulee.

Vielä kun voi pitää hyvin mahdollisena sitä, että Revolutionin julkaisuhinta on vain $199.99 (se on ollut kaikkien Nintendon isojen konsolien julkaisuhinta USAssa) on kynnys sellaisen hankkimiseksi jopa jo olemassaolevan multttttimeediokonsolin tai PC:n rinnallekin pienempi. Näinkö seuraavan sukupolven konsolikisan lähtökuopat on kaivettu kokonaan uusiksi?

Minulle yksi kappale ohjaimen laajennusporttiin liitettävää virvelikelaa ja netin yli kaveriporukalla pelaamista tukeva kalastuspeli, kiitos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Revolution

sph sanoi:
Minulle yksi kappale ohjaimen laajennusporttiin liitettävää virvelikelaa ja netin yli kaveriporukalla pelaamista tukeva kalastuspeli, kiitos.

Toivottavasti seura kalaan kelpaa, nimittäin mielelläni lähden istumaan seuraksesi keskelle järveä veneeseen ja nappailemaan vonkaleita.

"Se oli ainakin NÄIN iso ~ ~"


Voin kyllä nähdä itseni jo sielun silmin ottamassa matsia jollain samurailla toista ihmisen ohjastamaa samuraita vastaan. Ohjaimella ohjataa hahmoa(sillä oudotta futurisella dild*lla) ja kaukosäätimellä ohjataan miekkaa. Ilma täyttyy miekkojen kalskeesta.. Voi elämä...
:eek:

Mahtavaa verkon yli mäiskettä ois tämmönen.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Näin kuvat ohjaimesta eilen ja mietin, mitä mullistavaa siinä on. Ohjaustuntuma vaikutti hankalalta tuollaisella "kaukosäätimellä". Sitten näin teaser-videon ja tajusin, että ohjaimessa on liikkeentunnistin. Olin myyty. Ja jos halutaan pelata perinteiseen tyyliin, ohjain käännetään 90 astetta ja kädessä on kuin vanha NES:n ohjain.

Olen harrastanut pelaamista aina 80-luvulta asti ja voidaan sanoa että olen vanhan sukupolven pelaaja. Konsolin tehokkuudella ei ole minulle merkitystä, vaan pelit ratkaisevat. En itse asiassa ole edes perehtynyt seuraavan sukupolven konsolien teknisiin tietoihin, joten en tiedä mikä niistä on tehokkain. Näyttää kuitenkin siltä, että muut valmistajat vain lisäävät tehoja vanhoihin konsoleihinsa, jotta tämä 3D-sukupolvi hämmästyisi pääosin vanhoista ideoista uusilla grafiikoilla.

Pisteet Nintendolle rohkeudesta kokeilla jotain uutta. Nintendolla oli rohkeutta jo DS:n kanssa ja nyt on vuorossa Revolution. Tuon ohjaimen sovellusmahdollisuudet tuntuvat olevan laajat ja kun laitteelle saadaan mm. Nintendon ja Segan innovatiivisia pelejä, tulevaisuus näyttää erittäin hyvältä.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Hiukkasen samoilla jäljillä i-karin kanssa. Pelit ratkaisevat. Taitaapi itsellenikin tuo Revo eksyä. Mietinkin alkujaan sen hankkimista juuri noitten vanhojen pelien takia. Nyt sitten jos tuo ohjain on edes puoliksi kuin tuo hype, niin voi olla että ännän pelejä voi tarttua enemmänkin mukaan.

Nyt näyttää pelottavasti siltä, että itselläni tulee olemaan kaikki kolme uuden polven konetta. Harmi vaan että tila loppuu.

Toisaalta, pakko on se myöntää, että kylläpä tuo pelin 'karkkiuskin' vaikuttaa hankintapäätökseen. Varsinkin PS3n graffat ovat olleet todella tykitystä, mutta innolla odotan Revon miekkailua tai muuta. :)
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Pakko näköjään hommata videotykki jo ensi vuonna. En osaa kuvitella tuon pääsevän oikeuksiinsa pikku töllöllä.. Seinän kokoisella ruudulla luultavasti pelottavan todentuntuista.
Villejä ajatuksia alkoi tulemaan esittely videon katsomisen jälkeen.
:)
Pelkkä kuva ohjaimesta ei herättänyt mitään tuntemuksia, vaikka tiesin sen idean.. Tyhmä olo.
Nyt vaan "shiggy ultimate megasuperhyper ultra verkkopeli 160h seikkailu rope Zelda" revolutionin julkaisu peliksi.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Naaahu sanoi:
Pakko näköjään hommata videotykki jo ensi vuonna. En osaa kuvitella tuon pääsevän oikeuksiinsa pikku töllöllä.. Seinän kokoisella ruudulla luultavasti pelottavan todentuntuista.
Pitkän odotuksen jälkeen huomenna olisi tarkoitus laittaa uuden kämpän seinälle 92" valkokangas ;)
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Toimiikos tuo kaukosäädin varmasti ilman ongelmia valkokankaan kanssa, siis lähinnä tähtäys. Valopyssyjen kanssahan on muistaakseni jotain ongelmia ollut.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Dr Evil sanoi:
Toimiikos tuo kaukosäädin varmasti ilman ongelmia valkokankaan kanssa, siis lähinnä tähtäys. Valopyssyjen kanssahan on muistaakseni jotain ongelmia ollut.

Eiköhän ne "anturit" mittaa miten ohjainta huidotaan. :) Ei tuo todellakaan toimi samalla tavalla kuin valopyssyt.

[edit: btw, suurin osa valopyssyistä ei toimi edes 100Hz:n television kanssa. Olis hauska tietää miten on plasma tai lcd-näyttöjen kanssa!]
 
Ylös Bottom