Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)

http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4767807.stm

Nintendo steals the show at E3

By Alfred Hermida
Technology editor, BBC News website in Los Angeles

If success was judged by the size of the queues at this week's E3 games expo, then Nintendo would win hands down.

Fans waited in line for hours to have a go at the new Wii console and its unorthodox motion-sensing controller.

Nintendo's Wii (pronounced "we") stole the show in Los Angeles, which is one of the key events of the games industry.

It managed to overshadow Sony's much vaunted PlayStation 3 (PS3), even though this was the first time buffs were able to play games on the new system.

As E3 entered is final hours on Friday afternoon, the queues to play the PS3 had vanished.

Miyamoto Vs. Spielberg @ WiiTennis:

capt.77c7864c53e34e41b76977cb0b1a9bdb.video_game_expo_cabk103.jpg

capt.1ed5d15e5f5a45bab1060ec4d484f3ed.video_game_expo_cabk102.jpg

capt.6d8f2ffbce0940cca9f58e1f014a817a.video_game_expo_cabk104.jpg

:)

Videoita odotellessa!

Mitäköhän Spielberg teki E3:ssa? :eek: Mä oon saanu sellasen käsityksen, ettei hän hirveesti peleistä välitä. Vai oliko Wii niin ihq dà, että pakko oli vanhan jermunkin päästä kokeilemaan ;)

Mindfield sanoi:
Mitäköhän Spielberg teki E3:ssa? :eek: Mä oon saanu sellasen käsityksen, ettei hän hirveesti peleistä välitä.

Spielberghän on päinvastoin hyvinkin innostunut pelaamisesta. Pilperin suunnitelmissa on tuottaa "sotamies Ryan"-henkinen eeppinen sotaräime (ja vähän muutakin) - ikävä kyllä EA:n kanssa.

Täällä tarkempaa juttua Spielbergin puuhista E3:ssa:
http://videogames.yahoo.com/newsarticle?eid=456950&page=0

Xbugs sanoi:
Spielberghän on päinvastoin hyvinkin innostunut pelaamisesta. Pilperin suunnitelmissa on tuottaa "sotamies Ryan"-henkinen eeppinen sotaräime (ja vähän muutakin) - ikävä kyllä EA:n kanssa.

Täällä tarkempaa juttua Spielbergin puuhista E3:ssa:
http://videogames.yahoo.com/newsarticle?eid=456950&page=0

Ai.

No kun EA on messissä ja jos tekeillä on vain räiskintöjä, niin saapahan unohtaa kaikki haaveet jostain oikeasti hyvästä.

Olis tehny vaikka Dreamfallin tekijöiden kaa työsopparin :mad:

Jotenkin tuli noista Miyamoto & Spielberg kuvista mieleen Conanin kuvakollaasit.

arttq sanoi:
Jotenkin tuli noista Miyamoto & Spielberg kuvista mieleen Conanin kuvakollaasit.

Joo! Tuossa alimmassa kuvassa he selvästi sanovat:

Steven: "Kohta runkataan!"
Shigeru: "Minä poika aloitin jo!"

Anteeksi. Tässä viestissä ei ollut mitään postaamisen arvoista.

napsikas sanoi:
Anteeksi. Tässä viestissä ei ollut mitään postaamisen arvoista.

Hyvä, kun nuoriso huomaa vielä tällaiset asiat. Ja ihan itse.

Spielbärihän ei mitenkään pelejä vieroksu. Näytti ihan nauttivan tenniksestä Wiillä.

Cell sanoi:
Spielberg on tehnyt myös LucasArtsin kansa The Dig seikkailupelin.

Ei se ihan noin mennyt. The Dig perustuu Spielbergin vanhaan käsikirjoitukseen jota piti käyttää yhdessä Amazing Stories (oliko tämä nyt oikein?) sarjan jaksossa. Budjetti- ja tehoste-efekti ongelmien takia jaksoa ei kuitenkaan koskaan tehty. Lucasarts käytti kässäriä The Digin taustana, mutta muuten Spielbergillä ei ollut tekemistä pelin kanssa.

Lähdin seitsemäksi päiväksi leirille juuri E3:en alkamispäivänä, joten olen väkisinkin tippunut kärryiltä. Nettikaapeli huutaa leipää ja kone sauhuaa aukiolevista videoista ja foorumeista. Tiivistettynä olen tehnyt seuraavat havainnot:

1. Wii pystyy näköjään puskemaan mahtavaa next-gen grafiikkaa siinä missä kilpailijatkin. Red Steel, Sonic, Mario Galaxy ja kumppanit näyttävät aivan upeilta. Kylläkin ihmeellisesti vastapainoksi on pelejä, joissa grafiikka voisi olla suoraan Gamecubesta. Mutta tämän asian suhteen ei enää hätää.

2. Ohjauksesta ei kuitenkaan voi sanoa mitään ennen kuin itse pääsee kapulaa hypistelemään. Red Steel vaikuttaa jopa kankeammalta kuin tattipadilla, mutta peli on muutenkin keskeneräinen. Potentiaalia on sen verran, että toivon todella, että Ubisoftin pojat saavat kontrollit toimimaan kunnolla julkaisuun mennessä. Marion ja Zeldan pelaaminen sujuu aloittelijoitakin kuin tyhjää vain.

Mutta mistään en ole löytänyt vastausta kysymykseen, mitä Nintendo sanoi konsolin julkaisuajankohdasta? 2006 myös Euroopassako?

Salmari sanoi:
Mutta mistään en ole löytänyt vastausta kysymykseen, mitä Nintendo sanoi konsolin julkaisuajankohdasta? 2006 myös Euroopassako?

Tämän vuoden lopulla pitäisi olla luvassa worldwide launch eli Eurooppakin saanee omansa ajoissa =)

Noista supereista next-gen -grafiikoista en mene sanomaan sen kummemmin, mutta kyllä se Mario Galaxy ihan nätiltä näytti.

Salmari sanoi:
1. Wii pystyy näköjään puskemaan mahtavaa next-gen grafiikkaa siinä missä kilpailijatkin. Red Steel, Sonic, Mario Galaxy ja kumppanit näyttävät aivan upeilta.

Ilmeisesti me ei seurattu samoja messuja. :D

Hyvää Gamecube-tasoa toki.

Graffat esitetyissä peleissä eivät mitenkään vakuuttaneet, toisaalta Wiin idis on juuri tuossa ohjaimessa, ja siitä syntyvässä imersiossa, ja omasta mielestäni tässä piilee juuri tuon Wiin 'next-gen', ei niinkään tehoissa, joissa se jää jalkoihin.

Tennikset ja muut sportit saa vapaasti jäädä kauppaan, Mario jotenkin mietitytti... Red Steel voipi olla jees. Jos vaikka Zeldaakin kokeilisi. Jousiammunta vaikutti todella jees jutulta. Sitten on nuo virtuaalikonsolin wanhat pelit jotka todella kiinnostavat enemmän, kuin Wiin launch pelit.

Luckyman sanoi:
Ilmeisesti me ei seurattu samoja messuja. :D

Kyllä ne grafiikat ovat selkeästi menneet eteenpäin. Tämän huomaa erityisesti silloin kun ottaa vastaavan Cube pelin viereen vertailtavaksi. Suurin osa peleistä pyöri vielä sitä paitsi Gamecuben kitillä jossa on vain tuplasti muistia, joten eteenpäin mennään varmasti. On myös aika varmaa että peleissä ei käy PS3:sia, eli että peli rumenee* jokaisen messun välissä. :)

* kts. Warhawk ja Motorstorm

EDIT: Selkeenytetään

Ylös Bottom