Justin Bailey
New Member
Vastaus: Nintendo Wii (Revolution)
Ensimmäisiä soraääniäkin alkaa kuulua.
Yhdessä Metroid Prime 3 videossa kaveri hyppi ja tähtäili minne sattui noin neljä minuuttia, lopuksi kaksi ihan tavallisen näköistä vihulaista vei voiton sokean ja humalaisen näköisestä sankarista. Mutta mutta, kuten Kobun tossa Wiredin blogissaan sanoi, niin uusi ohjaustapa vaatii useimmilta jonkun verran totuttelua, varsinkin Metroid Primen, Red Steelin ym. 'hardcore' yleisölle suunnattujen pelien kanssa. Melkein 100% kaikissa muissa Metroid Prime videoissa homma on ollut täysin hallussa, joten tuskin syy hardwaressa on?
GameSpotin Red Steel haastiksessa pelintekijä tosin sanoi, että E3:n pelattavassa buildissa ohjaus on säädetty todella "loose" asentoon, jotta newcomerit ei sohisi ympäri tv-ruutua miten sattuu, tiedä sitten miten toi vaikuttaa käytännössä. Valmiissa pelissä säädöt on tietty "totally user controlled".
Guardianin kaveri oli myös testannut Red Steeliä ja Tennistä pikaisesti:
Vaikuttaapi istuvan aika sopivasti noihin Kobunin kokemuksiin, lisää peliaikaa, niin homma toimii. Odottelen mielenkiinnolla kaverin lisäkommentteja.
Ps. Joystic toisaalla kirjoittaa:
Ensimmäisiä soraääniäkin alkaa kuulua.
Yhdessä Metroid Prime 3 videossa kaveri hyppi ja tähtäili minne sattui noin neljä minuuttia, lopuksi kaksi ihan tavallisen näköistä vihulaista vei voiton sokean ja humalaisen näköisestä sankarista. Mutta mutta, kuten Kobun tossa Wiredin blogissaan sanoi, niin uusi ohjaustapa vaatii useimmilta jonkun verran totuttelua, varsinkin Metroid Primen, Red Steelin ym. 'hardcore' yleisölle suunnattujen pelien kanssa. Melkein 100% kaikissa muissa Metroid Prime videoissa homma on ollut täysin hallussa, joten tuskin syy hardwaressa on?
GameSpotin Red Steel haastiksessa pelintekijä tosin sanoi, että E3:n pelattavassa buildissa ohjaus on säädetty todella "loose" asentoon, jotta newcomerit ei sohisi ympäri tv-ruutua miten sattuu, tiedä sitten miten toi vaikuttaa käytännössä. Valmiissa pelissä säädöt on tietty "totally user controlled".
Guardianin kaveri oli myös testannut Red Steeliä ja Tennistä pikaisesti:
By Greg Howson / NIntendo 05:33am
If ony I could get into the convention centre now - it's 10pm LA time - and spend a night with Wii then maybe I could really make my mind up. But for now I'm undecided, partly because I could only get on two games. Tennis and Red Steel may not be showstoppers, but they are Wii launch games with enough sensitivity/accuracy issues to suggest that either my wrists have had it, or the Wii isn't quite as friendly as hoped.
The main controller was smaller than expected, but snug, nicely weighted and comfortable to hold. But the games saw mixed results. Tennis was very easy to play and will certainly work for a quick set with friends/family. But I found it frustratingly imprecise when trying to place the ball and can see why the execs missed the shots they did on stage at the Nintendo conference. And on a console that values inclusivity, Red Steel is more likely to cause motion sickness than family togetherness. What did work well was the thrust and parrying of the sword combat, which felt much better than the gun-based action. Of course, this is very early days and more playtime is needed - Super Mario Galaxy, Excite Truck and Zelda all spring to mind - and there were moments in both games where it all made some sort of sense. But Wii wasn't the unconditional love at first play that I thought it might be.
Vaikuttaapi istuvan aika sopivasti noihin Kobunin kokemuksiin, lisää peliaikaa, niin homma toimii. Odottelen mielenkiinnolla kaverin lisäkommentteja.
Ps. Joystic toisaalla kirjoittaa:
You also can't miss if you time your swing well enough, so we can't say this really tests the controller. That said, it was quite fun and provided a whole new type of play experience that we look forward to more of in the future.