Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Videoihin nuo sopii, mutta mielestäni tuo uusi kuvakaappauskäytäntö on aivan hirveä. Kiva katsoa kuvaa jossa yli 3/4 on varattu jollekin itseään mutkalle taivuttavalle näyttelijälle ja itse pelikuva on vain postimerkkinä ylänurkassa. Toivottavasti tuosta vaiheesta päästään yli kunhan kone on kaupoissa.Knight sanoi:Tuo on muuten aika hauskaa, että Wii-pelien trailereissa käytetään aika paljon ihan näyttelijöitä. Kiva nähdä oikeitakin ihmisiä joskus.
Eihän tuota kuvakulmaa nyt käytetä videoissa kuin muutama sekuntia. Kyllä selkeästi pelit ovat oleet pääosasa, vaika itse pelaamistakin on kivasti näytetty.NviperO sanoi:Videoihin nuo sopii, mutta mielestäni tuo uusi kuvakaappauskäytäntö on aivan hirveä. Kiva katsoa kuvaa jossa yli 3/4 on varattu jollekin itseään mutkalle taivuttavalle näyttelijälle ja itse pelikuva on vain postimerkkinä ylänurkassa. Toivottavasti tuosta vaiheesta päästään yli kunhan kone on kaupoissa.
Niin siis meinasinkin, että videoissa nuo on tehty hyvin. On ihan mukava katsoa siinä miten se pelaaminen tapahtuu. Mutta kun julkaistaan still-kuvia peleistä, niin nuo näyttelijät voisi viedä saunan taakse ja käyttää koko kuva-alan itse pelikuvalle.Knight sanoi:Eihän tuota kuvakulmaa nyt käytetä videoissa kuin muutama sekuntia. Kyllä selkeästi pelit ovat oleet pääosasa, vaika itse pelaamistakin on kivasti näytetty.
Tapahtuma pörrää välillä 10. - 12. toukokuuta, eli siis ovet ovat avoinna yleisölle. Tilaisuudet sun muut järjestetään välillä 9. - 11. toukokuuta, eli vielä tänään on mahdollisuus isoille uutisille.Calathia sanoi:Hmm, siis onko tuo E3 jo ohi vai onko se monipäiväinen tapahtuma? Meinaa N hehkutti jostain suuresta paljastuksesta aikoja sitten mutta ei semmoista ainakaan vielä ole E3:lla kerrottu? entä ne kirotut speksit?
danholo sanoi:Loppupeleissä tuo koko Wiin nimi ei edes kuulostanutkaan hölmöltä.
Calathia sanoi:Meinaa N hehkutti jostain suuresta paljastuksesta aikoja sitten mutta ei semmoista ainakaan vielä ole E3:lla kerrottu? entä ne kirotut speksit?
Xbugs sanoi:Tämänhetkisten tietojen mukaan se Pissiksen odotettu "suuri paljastus" näyttäisi olevan ohjaimen sisältämä kaiutin, missä on mielestäni ellei kuse- niin ainakin hypetyksen maku vahvasti mukana.
Teppo_Holmqvist sanoi:Kuten tavallista, kiihkeimmät fanit ja pelisivustot yliampuivat asian ja alkoivat hypettää.
No kyllä Nintendon PR ainakin osasi niitä odotuksia nostattaa:Teppo_Holmqvist sanoi:Nintendo ei kyllä koskaan itse hypettänyt ohjaimen uusia ominaisuuksia, vaan sanoi TGS:ssä että ohjaimeen liittyy vielä juttuja joita ei ole esitelty. Kuten tavallista, kiihkeimmät fanit ja pelisivustot yliampuivat asian ja alkoivat hypettää.
Calathia sanoi:Hmm, siis onko tuo E3 jo ohi vai onko se monipäiväinen tapahtuma?
NviperO sanoi:No kyllä Nintendon PR ainakin osasi niitä odotuksia nostattaa:
http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=363720&postcount=1262
Tuossakin juuri vihjataan, että koko Wiin ympärille liittyi paljon paljastamatonta tietoa, niin kuin liittyikin. Monilta taisi mennä ohi, mitä kaikkea pientä kivaa Wiistä kerrottiin. Mitään yhtä suurta salaisuutta ei tosiaan ollut.NviperO sanoi:No kyllä Nintendon PR ainakin osasi niitä odotuksia nostattaa:
http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=363720&postcount=1262
Knight sanoi:Monilta taisi mennä ohi, mitä kaikkea pientä kivaa Wiistä kerrottiin.