Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Knight sanoi:Toisaalta uudet pelitallennukset saattaa silti pystyä tekemään ilman cuben muistaria, paikkojen avulla sitten vain vanhoja tallennuksia pystyisi edelleen käyttämään vaivattomasti.
Samat on suunnitelmat ja Cube-pelejäkin on alkanut jo siunaantua hyllyynMindfield sanoi:Tietääkö kukaan pitääkö Cube-pelejä pelatakseen omistaa Cuben muistikortin ja ohjaimen? Mulla kun on pari Cube-peliä ostettuna, mutta ei Cubea, koska kuullessani Wiin yhteensopivuuden vanhan konsolin kanssa päätin jättää Cuben kokonaan ostamatta. Nyt vain mietin tarviiko ennen koneen kuolemaa ostaa jotain tarvikkeita niiden pelaamiseen Wiillä. Wiimotella tietenkään ei voi pelata vanhoja pelejä ja konsolista kun löytyy ohjainportit Cube-ohjaimille, niin tarvitaankohan itse pelien pelaamiseen se alkuperäinen ohjain?
NviperO sanoi:Tallennuksista taas olisi outoa, jos niitä varten tarvitsisi uuden muistikortin. Eiköhän Cubellakin ole joku emulaatiosofta siinä vanhojen pelien pyörittämistä tukemassa, mikä mm. ohjelmallisesti muuttaa tallennuspyynnöt uuden median kanssa toimiviksi.
Teppo_Holmqvist sanoi:Itse asiassa Japanissa Cubelle sai tälläisen härpäkkeen jonka avulla pystyi käyttämään SD-kortteja tavallisten muistikorttien sijaan. Teknisesti vempele kyllä toimi erinomaisesti, mutta se ei oikein koskaan ottanut tuulta alleen joten se sai kirvestä.
Onhan tuota 1019 paikan muistikorttia Suomessakin.danholo sanoi:Jep...
http://www.lik-sang.com/info.php?ca...76&PHPSESSID=fef6968bca508bff0c989771137db8a8
Japanissa on myös 1019 paikan muistikorttia saatavilla.
Salmari sanoi:Minkä ihmeen takia siis useat sivustot (mm. Peliplanetta, Konsolifin, Nintendo.fi jne.) ovat E3-raporteissaan kirjoittaneet, että SSBB hyödyntää todennäköisesti sekä Wii- että Gamecube-ohjausta?
Salmari sanoi:Eniten tässä nyt hämää, että mistä helvetistä on revitty tieto, että molemmat ohjaustavat olisivat käytössä SSBB:ssä?
Teppo_Holmqvist sanoi:Koska sana "style" tarkoittaa "kaltaista" tai "tyylistä". Eli Sakurai vain yksinkertaisesti totesi että peliä tullaan pelaamaan wiimotella hyvin samantapaisesti kun vanhempaa Smashia Cubella. Eli ohjain vaakatasoon ja taotaan näppäimiä. Ei ravistusta, keikuttelua, vääntöä tai kääntöä. Luultavasti peli tulee tämän takia myös tukemaan classic controlleria* ja Gamecuben ohjainta.
* Edustajien saamat paketit viittaisivat siihen että klassinen ohjain tulee konsolin mukana.
napsikas sanoi:Eikä se mikään julkaisupeli kyllä ole, eihän sitä ollut siinä ensimmäisen tilivuoden listallakaan.
Salmari sanoi:Viimeisin, mitä minä olen kuullut, olisi, että SSBB:tä tähdätään julkaistavaksi noin kuukausi Wiin julkaisun jälkeen. En sitten tiedä.
wata explains that Nintendo intends to make games last beyond their normal shelf-life by adding new content to its titles regularly. His hope is that by offering new content, people will slap on a game every day to see what's new, expanding its life way beyond the initial period after purchase. Elaborating further, Iwata says, "To lead users to do that, we need to offer something new each day. That is why we thought of a system that would allow us to change our offerings during the night.
Salmari sanoi:http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20060525/117498/?P=1
"Iwata (vastaa kysymykseen ohjaimen kaiuttimesta): This feature was absent from the prototype a year ago we introduced it fairly recently. We discussed what type of feedback the games should provide the user with. Households sporting 5.1 channel speakers will certainly be able to enjoy realistic sound, yet not all homes have such audio equipment. Adding a speaker to the controller will enable us, for example, to have it emit sound effects when hitting the ball in ping-pong, tennis or golf games."
Mitä 5.1-äänistä? Osaan kyllä englantia, mutten näköjään enää sitä vertaa, että ymmärtäisin, mitä siinä oikestaan yritetään sanoa?
Tarkemmin sanottuna Iwata toteaa: "5.1-kanavaisella äänentoistolla varustetuissa kotitalouksissa päästään nauttimaan realistisesta äänimaailmasta. Kaikissa kodeissa ei kuitenkaan tällaista äänentoistojärjestelmää ole. Kaiuttimen lisääminen ohjaimeen mahdollistaa äänitehosteet esimerkiksi pöytätennis-, tennis- ja golf-peleissä palloa lyötäessä"Mindfield sanoi:No siinä vain sanotaan, että kaikissa kotitalouksissa ei ole 5.1 äänentoistojärjestelmää, joten lisäämällä sen kaiuttimen siihen ohjaimeen saadaan uusia tapoja äänellä antaa palautetta pelin tapahtumista.
Tautofonia sanoi:Tarkemmin sanottuna Iwata toteaa: "5.1-kanavaisella äänentoistolla varustetuissa kotitalouksissa päästään nauttimaan realistisesta äänimaailmasta. Kaikissa kodeissa ei kuitenkaan tällaista äänentoistojärjestelmää ole. Kaiuttimen lisääminen ohjaimeen mahdollistaa äänitehosteet esimerkiksi pöytätennis-, tennis- ja golf-peleissä palloa lyötäessä"
Lauseen sävy viittaa siihen, että Wiillä kuultaisiin realistisia ääniä 5.1 -äänentoistolla. En tiedä johtuuko se sitten englantiin tehdystä käännöksestä vai Iwatan vihjailusta, mutta oletan, että jonkinlaista surroundia wii pukkaa, vaikkei DD:tä tukisikaan.Salmari sanoi:Tuo ei siis liity mitenkään siihen, että Wiillä kuulisi niitä realistisia 5.1 -ääniä. Pöh.