Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendogs

Vastaus: Nintendogs

Meikäläisen labradorinnoutajan nimi on Nappe. Mahtaa naapureita huvittaa, kun kerrostalossa kajahtelee koiran koulutushuutoja "Nappe maahan, Nappe - Voi perkele"... :D
 
Vastaus: Nintendogs

Testasin tätä Anttilassa eilen ja peli yllätti minut kyllä täysin. Erittäin hauska peli kyseessä ja koirat olivat kyllä niin realistisia, että piti melkein hieroa silmiä. Tosin enpä tiedä kuinka kauan peliä jaksaa tahkota putkeen, mutta ehkä pienissä erissä...
 
Vastaus: Nintendogs

Pienissä erissä se menee lopulta ja tulee pakkomielle vähintään kerran päivässä ruokkia koirat ja käyttää kävelyllä. Joka päivä ei voi tuhlata älyttömästi aikaa, mutta joka päivä vähän. Tai tulee paha olo siitä, että koirat riutuvat kuoliaiksi.
 
Vastaus: Nintendogs

Ei tätä taida olla tarkoitteukaan kovin pitkissä erissä pelattavaksi, kun koirat ei jaksa paljoa päivässä oppia ja kisoihin voi osallistua vain 3 kertaa päivässä.

Ensimmäiseksi tuli hankittua tietysti saksanpaimenkoira joka sai nimekseen Reija(uros olisi ollut sitten Reijo). Reija tuntui unohtelevan käskyjä vähän turhan innokkaasti eikä oikein tahdo oppia nappaamaan frisbeetä, joten piti sitten hankkia toinekin koira. Tällä kertaa ostoskoriin tarttui shetlanninlammaskoira, joka rupesi tottelemaan nimeä Turre. Turre tuntuu muistavan käskyt reijaa paremmin ja on vähän frisbeetäkin oppinut nappaamaan. Agilitya ei ole vielä ehtinyt harrastaa. Tottelevaisuuskilpailuissa on kummankin kanssa menestytty lähinnä huonosti tai erittäin huonosti, mutta kyllä vielä joskus ollaan huipulla :eek:

Jatko-osaan sitten mukaan pelitila jossa koirat osaa kasvaa ja tietysti lisää rotuja ja jos olisi vielä mahdollisuus tehdä sekarotuisia :eek:
 
Itse en peliä omista, mutta kysympä teiltä dogittajilta. Meinaako kukaan ottaa koiraansa mukaan Digi Expoon? Nintendon kotisivuilla moiseen kehoitetaan :D Olisi mukavaa nähdä siellä talo täynnä Ds kädessä juoksevia immeisiä :D Bark moodi päälle ja menoksi etten sanoisi. Itse ottaisin koirani mukaan takuuvarmasti ^D^
 
Vastaus: Nintendogs

Viewtiful Duck sanoi:
Itse en peliä omista, mutta kysympä teiltä dogittajilta. Meinaako kukaan ottaa koiraansa mukaan Digi Expoon? Nintendon kotisivuilla moiseen kehoitetaan :D Olisi mukavaa nähdä siellä talo täynnä Ds kädessä juoksevia immeisiä :D Bark moodi päälle ja menoksi etten sanoisi. Itse ottaisin koirani mukaan takuuvarmasti ^D^

Pakkohan se on mukaan ottaa... Josko sieltä saisi sen Shigerun koiran koneelleen.. :D
 
Vastaus: Nintendogs

Miulla on jo 3 koiraa!! :D Yhden nimi on Mustti (sattui pikku kirjoitusvirhe pelissä), ;)joka on beagle, yhden nimi on Matti joka on siberian husky ja viimeinen Teppo joka on kääpiö mäyräkoira :D :D :D


Kaikille niille jotka eivät ole ostaneet sitä: OSTAKAA SE NYT H*****ISSÄ! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendogs

Olisiko mahdollista että voisitte kertoa kuinka koiranne on menestynyt pelissä? Oma beagleni on ainakin agilityssä mestari ja siberian huskyn aion ilmoittaa disc competitioniin!

I loooooove nintendogs!!!!!!!!
 
Vastaus: Nintendogs

Loistava peli. En ihmettele yhtään Famitsun pisteitä.

Edit: Corgi olisi saanut olla Cardigan, mutta kyllä Pembrokekin kelpaa. :)
 
Vastaus: Nintendogs

En pahemmin diggaile koiria, joten taitaapi jäädä ostamatta. Tekisivät nyt samantyyppisen version kissoista. Nintencats olisi pakkohankita. :rolleyes:
 
Vastaus: Nintendogs

Nintendogsin suosio tuli kyllä itselle totaalisena yllätyksenä. Ekaa kertaa ku Anttilassa kokeilin, päädyin siihen lopputulokseen että peli on DS:llä sitä varten että myös pienet tytöt saisivat pelattavaa. Nähtävästi kuitenkin menee läpi ihan aikamiehellekin :) Ilmeisesti se pitää joskus tarkemmin katsastaa läpi vaikka uskon että tunnen oloni aika naurettavaksi huudellessani jollekin virtuaalikoiralle jotain. Ainakaan allergiset oireet ei pääse yllättämään!
 
Vastaus: Nintendogs

Minulla on kolme koiraa: Shiba Inu nimeltään Panu, Labradorinoutaja Iina ja Kääpiö pilsneri Tora :D

Kävi vaan vähän hassusti tuon pelin kanssa.. Esittelin sitä emännälle, niin nyt en meinaa itse päästä pelaamaan ollenkaan! :p

Ja oiskos niitä trainers pointseja tullut joku 23 000 tähän mennessä...
 
Vastaus: Nintendogs

Kysymys: Kuinka nopeasti kyllästyitte Nintendogsiin?

Itse en meinaan ole katsonutkaan koko peliä yli kuukauteen. Jotenkin se vain sitten alkoi tylsistyttää kun siinä KOKO ajan piti tehdä niitä samoja asioita. Onhan ne koirat vieläkin söpöjä, mutta ei sitä vaan jaksa.
 
Vastaus: Nintendogs

Minulla ei ole sellaista kyllästymistä tullut, en ole vieläkään ehtinyt tutustua temppurataan ja käytöskilpailuun, mutta aika ei riitä pelin tahkoamiseen, varsinkaan päivittäin. Tosin näyttäisiväthän nuo koirat pysyvän elossa, tulevat vain kovin likaisiksi ja kirppuisiksi kun niitä ei hoida.
 
Vastaus: Nintendogs

Viime vuoden lokakuussa DS:lle julkaistun Nintendogsin myynti on rikkonut Euroopassa kahden miljoonan rajapyykin. Mielenkiintoiseksi ilmiön tekee se, että Japanissa koirien kanssa leikkii hieman yli miljoona ja Yhdysvalloissa puolitoista miljoonaa pelaajaa eli vähemmän kuin Euroopassa. Nintendo on luonnollisesti tyytyväinen pelin menestykseen ja ennen kaikkea siihen, että se on kyennyt vetämään puoleensa myös naispuolisia pelaajia.


Koirakkeet <3
 
Ylös Bottom