Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Tarvii kai se omakin suoritus tänne tulla näyttämään, kyllähän tuota tuli monena päivänä kokeiltua, ennen ja jälkeen saunan, päivällä ja illalla, tänään luisti:

[video=youtube;nc06jP3u4cU]http://www.youtube.com/watch?v=nc06jP3u4cU[/video]
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Kun ajoin tuon 7.07,085, niin en harmi kyllä tajunnut tallentaa replayta, mutta nyt ajoin tuon haasteen uudestaan ajalla 7.08,677. Vaikka se onkin puolitoista sekuntia hitaampi kuin paras aikani, niin mielestäni se todistaa senkin ajan oikeaksi. Tässä kuvallinen todiste niille parille, jotka suoritustani epäilivät (videota Youtubeen en osaa Pleikkarista ladata)Näytä liitetiedosto 6245. Kuvasta näkyvät aikani, autoni, renkaani ja haalarini, jotka todistavat, että aika on tosiaan ajettu Arcade-moodissa. Kiitos kuitenkin niille, jotka eivät minua edes epäilleet.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Kun ajoin tuon 7.07,085, niin en harmi kyllä tajunnut tallentaa replayta, mutta nyt ajoin tuon haasteen uudestaan ajalla 7.08,677. Vaikka se onkin puolitoista sekuntia hitaampi kuin paras aikani, niin mielestäni se todistaa senkin ajan oikeaksi. Tässä kuvallinen todiste niille parille, jotka suoritustani epäilivät (videota Youtubeen en osaa Pleikkarista ladata)Näytä liitetiedosto 6245. Kuvasta näkyvät aikani, autoni, renkaani ja haalarini, jotka todistavat, että aika on tosiaan ajettu Arcade-moodissa. Kiitos kuitenkin niille, jotka eivät minua edes epäilleet.

Nöyrä anteeksipyyntöni, aivan käsittämätön aika:eek:
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Kun ajoin tuon 7.07,085, niin en harmi kyllä tajunnut tallentaa replayta, mutta nyt ajoin tuon haasteen uudestaan ajalla 7.08,677. Vaikka se onkin puolitoista sekuntia hitaampi kuin paras aikani, niin mielestäni se todistaa senkin ajan oikeaksi. Tässä kuvallinen todiste niille parille, jotka suoritustani epäilivät (videota Youtubeen en osaa Pleikkarista ladata)Näytä liitetiedosto 6245. Kuvasta näkyvät aikani, autoni, renkaani ja haalarini, jotka todistavat, että aika on tosiaan ajettu Arcade-moodissa. Kiitos kuitenkin niille, jotka eivät minua edes epäilleet.

Olis kiva nähdä ajolinjoja sultakin. Itse ajanut tosiaan alle 20 kierrosta tuolla autolla ja 7.25 aikaan päässyt. Ilmeisesti pitäisi leikata mutkiin sisälle aika rajusti vai? Ja tärkeätä saada auto mutkista ulos suoralle kovaa? Tuohan on hyvin vedetty kun kylmillä renkailla ekat mutkat ajettu, lämpösillä se sekunnin parantaa.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Kun ajoin tuon 7.07,085, niin en harmi kyllä tajunnut tallentaa replayta, mutta nyt ajoin tuon haasteen uudestaan ajalla 7.08,677. Vaikka se onkin puolitoista sekuntia hitaampi kuin paras aikani, niin mielestäni se todistaa senkin ajan oikeaksi. Tässä kuvallinen todiste niille parille, jotka suoritustani epäilivät (videota Youtubeen en osaa Pleikkarista ladata)Näytä liitetiedosto 6245. Kuvasta näkyvät aikani, autoni, renkaani ja haalarini, jotka todistavat, että aika on tosiaan ajettu Arcade-moodissa. Kiitos kuitenkin niille, jotka eivät minua edes epäilleet.

Eikös se kohta ajeta se Nissan 370z Kisakin?

Ei meidän muitten tartte vissii edes osallistua ;)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Kun ajoin tuon 7.07,085, niin en harmi kyllä tajunnut tallentaa replayta, mutta nyt ajoin tuon haasteen uudestaan ajalla 7.08,677. Vaikka se onkin puolitoista sekuntia hitaampi kuin paras aikani, niin mielestäni se todistaa senkin ajan oikeaksi. Tässä kuvallinen todiste niille parille, jotka suoritustani epäilivät (videota Youtubeen en osaa Pleikkarista ladata)Näytä liitetiedosto 6245. Kuvasta näkyvät aikani, autoni, renkaani ja haalarini, jotka todistavat, että aika on tosiaan ajettu Arcade-moodissa. Kiitos kuitenkin niille, jotka eivät minua edes epäilleet.
Pystytkö lataamaan replay-tiedostot johonkin jakoon. esim. rapidshare.comiin. Itseasiassa nyt kun kokeilin laittaa oman GT-R:n arcaden time trialiin, niin kuskille ilmesty Nissanin haalarit. Eli valitettavasti ei olekaan täysin luotettavaa keinoa todistaa, että on ajanut arcaden omalla GT-R:llä. Toisin kuin olin väittänyt. Sori tästä.

Ainoa keino taitaa olla semmonen, että nettiin joku tekee pelin ja siellä pakotetaan kaikille arcaden GT-R. Tosin välillä sekin bugittaa sen verran, että jotkut pystyvät silti ajamaan omalla autollaan. Netissä sitten taas on renkaankulutus joka verottaa aikaa melko paljon.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Aika vaikea henkilökohtasesti on uskoa mitään 7:07 aikaa vakio-gt-r:llä ja sports hard-renkailla, mutta ei muutakun iso käsi sille, joka moiseen pystyy. Tuo oma suoritus oli imo kokolailla puhdas, loppuvaiheessa varmistelin, etten spinnaa kuten edellisillä yrityskerroilla, jonka takia aika huononi varmasti 3-5s viimeisen 2 minuutin aikana, mutta että 20s voisi tuosta vielä nipistää... hullulta kuulostaapi.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Itse sain tuon Trophyn tänään ja aika oli 7.28.xxx. Padilla ajoin ja varmasti silläkin saisi sekunteja puristettua pois, ratista puhumattakaan. Rata on kylläkin niin pitkä, että jos pystyy ajamaan TÄYSIN VIRHEETTÖMÄN kierroksen aivan äärirajoilla, niin miksei tuo 7.07 olisi mahdollista..? Minä en ainakaan epäile sitä. Toiset vaan on kovempia rattimiehiä, oli kyseessä peli tai real life :)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

[video=youtube;_YvL_pfyt8g]http://www.youtube.com/watch?v=_YvL_pfyt8g[/video]

Tuo klippi viimeistään (infoineen) taitaa todistaa tuon 7.07:n paskapuheeksi. Ei mulla muuta, jatkakaa.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Vetää kyllä hyvin tuossa videossa. Omaan ajoon kun vertaan niin itsellä renkaat on punaisena useammassakin kurvissa eli tulee liikaa välillä luisussa. Tuli kokeitua myös skid recovery päällä niin sain ajan 1.24.xx, joka oli vain kaksi sekunttia nopeampi ilman ajoapuja ajettuun nähden.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

[video=youtube;_YvL_pfyt8g]http://www.youtube.com/watch?v=_YvL_pfyt8g[/video]

Tuo klippi viimeistään (infoineen) taitaa todistaa tuon 7.07:n paskapuheeksi. Ei mulla muuta, jatkakaa.

en nyt menis tuomitsemaan "paskapuheeksi" koska tuo rata on niin pitkä, että helposti hyvällä ajolla sieltä nipistää sekuntteja. Sama se oli f12010:llä , kun itsestä tuntui, että olipa luja veto ja puhdas kiekka, niin toiset veti useita sekentteja nopeemmin, vaikka oli lyhyt rata kysessä.

t.Kepagt

ps. ja kyllä tuolla nettipeleissäkin käy niin, että joskus ihmettelee, että miten ne voi mennä niin lujaa mutta se taito.. se taito..
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Sain myös viimein ajettua tuon aikaan 7:28.527. Padilla, muut ajoavut pois paitsi ABS 1. Kovasti alkoi sydän hakkaamaan siinä pitkällä suoralla, kun tietää miten helposti auto lähtee käsistä niissä viimeisissä hidastusmutkissa. Onneksi ei lähtenyt tällä kertaa.

Ja ei, en usko tuohon 7:07 aikaan. :)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

en nyt menis tuomitsemaan "paskapuheeksi" koska tuo rata on niin pitkä, että helposti hyvällä ajolla sieltä nipistää sekuntteja. Sama se oli f12010:llä , kun itsestä tuntui, että olipa luja veto ja puhdas kiekka, niin toiset veti useita sekentteja nopeemmin, vaikka oli lyhyt rata kysessä.

t.Kepagt

ps. ja kyllä tuolla nettipeleissäkin käy niin, että joskus ihmettelee, että miten ne voi mennä niin lujaa mutta se taito.. se taito..

Etpä nyt kovin ajatuksella tainnut katsoa videota ja infoa. Kuski on/oli siis jenkkien academyssa muutama päivä sitten sijalla #3, joten ei mikään erityisen paska kuski kyseessä. Katsoin videon, eikä tuosta ole mahdollista nipistää varmaankaan kahta, edes yhtä sekuntia pois.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Etpä nyt kovin ajatuksella tainnut katsoa videota ja infoa. Kuski on/oli siis jenkkien academyssa muutama päivä sitten sijalla #3, joten ei mikään erityisen paska kuski kyseessä. Katsoin videon, eikä tuosta ole mahdollista nipistää varmaankaan kahta, edes yhtä sekuntia pois.

Ajatuksella tai ei mutta totta se vain yksinkertaisesti on, että pitkällä radalla ottaa kiinni monessa paikassa jopa sekuntteja ja toisaalta, mitä sillä on väliä onko joku ajanut vai ei, jos näin väittää, niin väittäköön, ei kait sitä siitä kannata syyttää :)

t.Kepagt
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Ajatuksella tai ei mutta totta se vain yksinkertaisesti on, että pitkällä radalla ottaa kiinni monessa paikassa jopa sekuntteja

Sure lock. Olen vissiin hukannut kirjani: Itsestäänselvyyksiä 101 ;)

ja toisaalta, mitä sillä on väliä onko joku ajanut vai ei, jos näin väittää, niin väittäköön, ei kait sitä siitä kannata syyttää :)

t.Kepagt

Jos väittää tekevänsä huippuajan mihin muut eivät vielä ole pystyneet niin voi myös replayn pistää jakoon tästä suoritteesta todisteeksi. Kuvilla turha mitään todistella.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Ei nyt vedätä herneitä nenään, mutta ei kai ilmassa oo pientä kateutta kun joku toinen onkin kovempi ajamaan kuin itse ;) Kaikkien epäilykset varmaan poistuisivat jos Hatzenbach vielä kerran ajaisi tuon ja laittaisi siitä replayn kaikkien nähtäville, mistä käy selväksi että se tosiaan on ajettu Arcade modessa vaadituin renkain ja vaaditulla autolla. Ei liene mahdoton tehtävä päästä lähelle samaa aikaa jos on jo ajanut 7.07 ja 7.08..?
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Ei nyt vedätä herneitä nenään, mutta ei kai ilmassa oo pientä kateutta kun joku toinen onkin kovempi ajamaan kuin itse ;)

Heh, ei suinkaan - päinvastoin. Video kehiin niin herra Hatzenbach saa kyllä semmosen hatunnoston että tukka lähtee samalla.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Sain just ajettua 6.01 ja 6.02 ajan mut en muistanut ottaa replayta talteen kummallakaan kertaa :D

Eli virallinen ja ylivoimainen maailman ennätyksen haltija on Herra Hazzelpähkinä :p
 
Ylös Bottom