Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No Man's Sky

Vastaus: No Man's Sky

Digital foundry tehnyt pelin framerate testiä ja eivät löytäneet frame droppeja kuin silloin jos uuden planeetan löydettyäsi boostaat itsesi planeetan pinnan lähelle ja lähdet lentämään maata pitkin boostilla. silloin framerate dippaa pelottavan alas kun peli ei pysy perässä. Mutta muuten näyttää olevan ihan hyvä versio konsoleilla, ei ruudun repeilyä ja vähän pop uppia.

https://www.youtube.com/watch?v=HJGT2jp2N1A
 
Vastaus: No Man's Sky

Hemmetti näitä portaistettuja julkaisuja, tekis jo mieli päästä pelaamaan :) Kattonu muutamia striimejä aamusta ja porukka tosiaan on niiiiiiin pihalla, yksi jannu ei tiennyt/osannut käynnistää pulssiajoa joten yritti saavuttaa planeettoja cruisailuvauhdilla ja turhautui pelin tylsyyteen, kenellä muka on aikaa istua 3 tuntia odottamassa planeetalle pääsyä. Onneksi sai apua chatista.

Toinen deletoi aseestaan aseominaisuuden koska tarvi lisää repputilaa, sitte meni täydellä repulla louhimaan harvinaisia mineraaleja ja ihmetteli 30min päästä mite peli bugaa kun ne ei olekaan repussa :D argh

Kolmas ei lukenut ruudulla olleita ohjeita ja juoksi ympäri mestaa adhd:n kourissa.

Missä kaikki hyvät striimit on?
 
Vastaus: No Man's Sky

Hemmetti näitä portaistettuja julkaisuja, tekis jo mieli päästä pelaamaan :) Kattonu muutamia striimejä aamusta ja porukka tosiaan on niiiiiiin pihalla, yksi jannu ei tiennyt/osannut käynnistää pulssiajoa joten yritti saavuttaa planeettoja cruisailuvauhdilla ja turhautui pelin tylsyyteen, kenellä muka on aikaa istua 3 tuntia odottamassa planeetalle pääsyä. Onneksi sai apua chatista.

Toinen deletoi aseestaan aseominaisuuden koska tarvi lisää repputilaa, sitte meni täydellä repulla louhimaan harvinaisia mineraaleja ja ihmetteli 30min päästä mite peli bugaa kun ne ei olekaan repussa :D argh

Kolmas ei lukenut ruudulla olleita ohjeita ja juoksi ympäri mestaa adhd:n kourissa.

Missä kaikki hyvät striimit on?

Odottavat PC versiota.
 
Vastaus: No Man's Sky

Itse olen varmaan ihan yhtä pihalla. En ikinä pelaa tämän tyyppisiä pelejä ja englanti on välttävää. Sit jos peli ei edes neuvo mitään, niin varmasti taistelen tuollaisia asioita vastaan itsekin. Pelkään juuri sitä, että tylsistyn peliin nopeasti, kun en ymmärrä mitä pitäisi tehdä.
 
Vastaus: No Man's Sky

Itse olen varmaan ihan yhtä pihalla. En ikinä pelaa tämän tyyppisiä pelejä ja englanti on välttävää. Sit jos peli ei edes neuvo mitään, niin varmasti taistelen tuollaisia asioita vastaan itsekin. Pelkään juuri sitä, että tylsistyn peliin nopeasti, kun en ymmärrä mitä pitäisi tehdä.

Jouduin eilen avaamaan englanti-suomi sanakirjaa selaimeen,kun tuli sellasia sanoja lontooksi vastaan mistä ei ollu mitään hajua. :D

Avoimella asenteella vaan liikenteeseen,niin kyllä se siitä alkaa aukeemaan. :)

Muutama pikku tipsi pelin alkuun,jos ei ihan kaikkea jaksa itte selvittää.
Ei kannata liian kauas eksyä siitä omasta aluksesta. Sen sisällä on suojassa ympäristön hazardeilta ja ainakin pienemiltä elukoilta. Plutoniumia kannattaa pitää mukana myös,sillä ladataan oleelisia asioita kun jalkapatikassa ollaan liikkeellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: No Man's Sky

Itse olen varmaan ihan yhtä pihalla. En ikinä pelaa tämän tyyppisiä pelejä ja englanti on välttävää. Sit jos peli ei edes neuvo mitään, niin varmasti taistelen tuollaisia asioita vastaan itsekin. Pelkään juuri sitä, että tylsistyn peliin nopeasti, kun en ymmärrä mitä pitäisi tehdä.

Kyl sä selviät, kysy tääl vaan niin joku osaa auttaa :) tän pelin kans ei ole kiire, omaan tahtiin menet
 
Vastaus: No Man's Sky

Peli ei tosiaankaan paljoa kerro mistään mitään,joutuu melkein kaiken itse selvittään.
Hyvältä kuulostaa. Mukavaa vaihtelua muihin isomman profiilin konsolijulkaisuihin, joissa pelaajalle väännetään kaikki rautalangasta. Tätä suuremmalla syyllä jätän suosiolla kaikki streamit katsomatta.
 
Vastaus: No Man's Sky

Hyvältä kuulostaa. Mukavaa vaihtelua muihin isomman profiilin konsolijulkaisuihin, joissa pelaajalle väännetään kaikki rautalangasta. Tätä suuremmalla syyllä jätän suosiolla kaikki streamit katsomatta.

Toisaalta, on nähty miten voidaan kokea suoranaisena loukkauksena jos ei pelaajalle tuoda kaikkea eteen hopeatarjottimella.

Parempi vain kun on jotain selvitettävää, yksin ja yhdessä yhteisön kanssa. Menee heti mielenkiintoisemmaksi.
 
Vastaus: No Man's Sky

Kuulostaa kyl mielenkiintoiselta. :) Saa nähdä miten pahasti sitä on itse pihalla kun rupean tätä vääntämään. Striimin toki buukkasin itselleni heti keskiviikolle, niin pääseepä ainakin chatistä kyselemään apuja, jos kokeneempia pelureita sattuu olemaan seuraamassa.
 
Vastaus: No Man's Sky

Missä US-Storesta ostaneiden kommentit? Aivan kuraa ja ei jaksa kommentoida, vai niin upea, että ei ehdi kommentoimaan? :)

Ei sitä nyt ensimmäisenä olla kommentoimassa kun pelaamaan on päästy. Frame ratesta sen verran, että se tuntuu sulavalta vaikka on 30fps. Tämän olis voinu ihan hyvin ostaa PC:lle, koska peli ei vaadi koneelta mitään hurjia laitteistovaatimuksia.
 
Vastaus: No Man's Sky

Pakkohan se oli tarttua eilen illalla digiversion ennakkotilaukseen, kun oli katsellut Sean Murrayn striimin. Mies oli ihan täpinöissään omasta koodistaan esim. valaistuksen suhteen tai miten vaikkapa omat louhimisjäljet ovat nähtävissä vuosienkin jälkeen planeettojen pinnalla. Tällaista uniikkia pikkutiimin projektia haluaa kaikista eniten tukea ja samalla pääsee itsekin nauttimaan avaruusseikkailusta. Ja onhan 65daysofstaticin vääntämä soundtrack pirun kovaa kamaa.
 
Vastaus: No Man's Sky

Älkää alussa lunastako niitä ennakktilausaluksia ennen ku ootte tehny alun ns. tutorialtehtävät. Noissa ennakkotilausaluksissa on jo mukana yksi teknologia joka pitäisi itse tehdä, asentaa ja ladata. Peli on mennyt joillaki sekaisin kun peli ei ole ymmärtänyt että pelaajalla on jo tarvittavat jutut, ja täten tarjoaa jatkuvasti tätä tutorialia.

Eli lunastakaa alus vasta kun ootte alun hommat hoitanut.
 
Vastaus: No Man's Sky

Kiitos vinkistä! Täällä on ennakkotilaus vetämässä ja peliä odotettu pitkään. Huomenna vihdoin töiden jälkeen ensitestit. Melko sokkona lähetään liikenteeseen, eilen hetken aikaa katselin streamia suoraan HG:n studiolta.
 
Vastaus: No Man's Sky

Metacritic näyttää täyttyvän noin 50/50 kympeistä ja vastakkaisista arvioista. Huomioitavaa on se, että useimmat yltiönegatiivisen arvion antaneet ovat pelanneet vain tunnin pari, kunnes kyllästyivät. Eli tämä ei todellakaan ole kaikille (es-jonneille), mutta toisille tämä on täyttä nannaa. Itseä ainakin kiinnostaa suuresti Out There tyylinen hyppy tuntemattomaan ja rauhallinen tutkimusmatkailu.

Odottelen vielä ensimmäisiä kunnon arvosteluita ennen ostopäätöstä, koska aika on tosi kortilla ja rahalle muitakin käyttökohteita.
 
Vastaus: No Man's Sky

Tämän pelin hype kyllä on naksauttanut yllättävän monet full retard -moodiin.

Jep, porukalla on ollut aivan käsittämättömiä odotuksia pelistä, ja jopa vielä eilen sen patchnoten jälkeen tehdyssä yhdessä hypettelyvideossa eräs heppu hehkutti moninpelin varmistumista sen tiedon perusteella että jatkossa galaksikartassa voi nähdä esim. kavereiden löytämiä planeettoja. Hirvee hehkutus "multiplayer confirmed guyssss!! Just think of the possibilities!?"

Nyt voi onneksi paukutella henkseleitä kun on onnistunut pysymään sairaalloisesta hypestä erossa, toki olen ollut pelistä kiinnostunut ja odottanut sitä, mutta kaikki tieto mitä pelistä on tullut, on ollut Hello Gamesin suunnalta.

Joten en odota ihmeitä, perus selviytymistä ja tutkimista, jossain vaiheessa alkaa näkemään liikaa toistoa planeetoissa ja elukoissa. Muutamaa striimiä olen katsellut ja sen olen huomannut että ihan sama mikä planeetta tai systeemi, samat resurssilohkareet siellä on odottamassa, planeetan ulkoasu vain eri pääosin johtuen eri värisistä filttereistä joilla maalataan planeetalle erilainen ulkoasu.

Kyllä tästä varmasti rahoillensa vastinetta saa, ja onpahan ainakin tilaa yllättyä iloisesti jos pelistä löytyy jotain sellaista mitä ei vielä ole kerrottu.
 
Vastaus: No Man's Sky

Pientä myötähäpeää aiheuttaa tämä sakin itkeminen tästä pelistä. Itse olen odottanut tätä kuin kuuta nousevaa, ja kaikesta päätellen kaikki se, mitä on lupailtu, on myös toteutunut.

Nähtävästi Metacritic on täynnä sakkia, jotka lätkäisevät 0 pistettä myöskään pelaamatta tätä koko peliä. Ja siellä on myös useampi 0 pistettä samoilta tyypeiltä, eri tunnuksilla. Hienoa toimintaa.

Mutta oikeasti, jos yhtään hallitsee luetun ymmärtämistä, tulee varmasti olemaan tyytyväinen tähän peliin. Esim. moninpeli. Miksi suurin osa sakista tuntuu olettaneen tämän olevan MMO? Tämähän on yksinpeli. "Moninpeli" on sitä, että kaikki ovat siellä samassa universumissa, voit nimetä löytämäsi planeetat, eläimet, kasvit jne. ja joku ehkä joskus, hyvin pienellä todennäköisyydellä, voi löytää tuon löytämäsi planeetan. Perinteisestä moninpelistä on ollut puhetta, mutta se tulisi päivityksen myötä.

Ja mitä tulee päivityksiin, kehittäjäthän ovat luvanneet tukea peliä jatkuvilla, ilmaisilla, päivityksillä. Ja kuten huomaa day-1-patchista, sieltä tulee varmasti vielä paljon uutta ja ihmeellistä.

Nyt jään odottamaan keskiyötä, jolloin pääsen tutkimaan. Tutkiminen, se on tämän pelin idea. Ei mikään MMO-avaruusooppera.
 
Vastaus: No Man's Sky

Siitä laukaisutraileri. Fov näyttää kyllä karsean kapealta, joten toivottavasti pc-versiossa on kunnon slider.

[video=youtube;aozqa_7PLhE]https://www.youtube.com/watch?v=aozqa_7PLhE[/video]
 
Ylös Bottom