Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

nonii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonetski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin oli samanlainen paussi 2000-02 välisenä aikana, mutta tulin järkiini ja ostin Xboxin, ja nyt ois haaveissa lisää koneita.

Vikaa kyllä on, mutta en kyllä keksi mitä. Oisko rakastunut:confused: Tai sitte hän potee jotain muuta masennusta :p

jossain ohjelmassa puhuttiin että suurin kilpailija peleille on tyttöystävät... oisko tässä tapauksessa sama homma?

Mulla on semmosia jaksoja tossa pelaamisessa. Esim. nyt ei kiinnosta pelata yhtään, kun taas joskus on hirveet halut pelata, tai hommata uusi peli. Tyttöystävät voi siinä alussa vähän vähentää sitä pelaamista, mutta kyllä se peli into tulee sitten ajan myötä takaisin ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Mulla on semmosia jaksoja tossa pelaamisessa. Esim. nyt ei kiinnosta pelata yhtään, kun taas joskus on hirveet halut pelata, tai hommata uusi peli. Tyttöystävät voi siinä alussa vähän vähentää sitä pelaamista, mutta kyllä se peli into tulee sitten ajan myötä takaisin ;)

Oma tyttöystävänikin innostui peleistä kun sille näytti muutamia tasoloikka söpöilyjä. Sitten kun se kuuli että konsoleilla voi katsoa vielä DVD elokuvia ja kuunnella CD:itäkin niin se vasta innostui. Itselläni oli pieni paussi jossain 11 ikäisenä, mutta se pelihimo palasi nopeasti.

Itsekin pidin noin vuoden paussin kun tapasin nykyisen tyttöystäväni. Eihän sitä kehdannut myöntää pelaavansa joten piilotin koneet. Noh nyt ollaan seurusteltu 3 vuotta ja muija pelaa melkein yhtä paljon kuin minä :) Kannattaa olla ylpeitä harrastuksistaan jätkät. Jos ämmä ei tykkää pelaamisestasi niin potkaiskaa se pellolle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Itsekin pidin noin vuoden paussin kun tapasin nykyisen tyttöystäväni. Eihän sitä kehdannut myöntää pelaavansa joten piilotin koneet. Noh nyt ollaan seurusteltu 3 vuotta ja muija pelaa melkein yhtä paljon kuin minä :) Kannattaa olla ylpeitä harrastuksistaan jätkät. Jos ämmä ei tykkää pelaamisestasi niin potkaiskaa se pellolle.

Mä oon kyllä ihan samaa mieltä :cool:

tosin tämä ei tarkoita sitä että kannattaa puhua heti ensi-treffeillä pro evolution soccerin upeudesta! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
tosin tämä ei tarkoita sitä että kannattaa puhua heti ensi-treffeillä pro evolution soccerin upeudesta! :D

...etenkään, mikäli ei tiedä naikkosen suhtautumista urheiluun/jalkapalloon (Mahdollisesti: "Typerät ukkelit juoksevat pallon perässä ympäri kenttää"). Voisi tulla kaksi kämmiä samalla kertaa. ;)

Jos ämmä ei tykkää pelaamisestasi niin potkaiskaa se pellolle. [/B]

:rolleyes:

Justiinsa niin.. meidän perheessä muuten minä pelaan enemmän mutta ei sitä äijää onneksi tarvitse pihalle potkaista, sen verran joskus sekin on ohjainta hipelöinyt.. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode

Tottakai kannatta. Tai no siitä saa aivan mahtavan isku repliikin vaikka baariin "Hei kaunis tyttö, tiiäthän sää pleikalla sen pro evon, on muuten ihan mahtavan upea peli, lähetäänkö meille koittaan?" Toi toimii aina :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Tottakai kannatta. Tai no siitä saa aivan mahtavan isku repliikin vaikka baariin "Hei kaunis tyttö, tiiäthän sää pleikalla sen pro evon, on muuten ihan mahtavan upea peli, lähetäänkö meille koittaan?" Toi toimii aina :D

Tuota voisi verrata siihen jos tyttö tulisi baarissa iskemään sanoin: "Tiedätkö sä sen lämmin verisen Suomen hevosen (eikös tuo joku hevosmerkki ole? ), niin sillä on tosi siistiä ratsastaa."....... Tai tuo olisi kyllä lähinnä koomista. Kaikkihan nyt tietää mitä tuohon vastataan ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp

Ei kun lisäämään tuo siihen iskurepliikki-threadiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
:rolleyes:

Justiinsa niin.. meidän perheessä muuten minä pelaan enemmän mutta ei sitä äijää onneksi tarvitse pihalle potkaista, sen verran joskus sekin on ohjainta hipelöinyt.. :)

No joo, vitsihän tuo oli! Kyllähän tytötkin pelaavat (Kuten myös minun tyttöni) ja se on hyvä.

Mutta älkää tehkö kuten minä, eli älkää herra isä piilottako pelikoneitanne kun tuotte tytön kylään. Jos se pitää teitä nörtteinä tai jotain niin sitten on oma häpeänsä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Tuota voisi verrata siihen jos tyttö tulisi baarissa iskemään sanoin: "Tiedätkö sä sen lämmin verisen Suomen hevosen (eikös tuo joku hevosmerkki ole? ), niin sillä on tosi siistiä ratsastaa."....... Tai tuo olisi kyllä lähinnä koomista. Kaikkihan nyt tietää mitä tuohon vastataan ;)

:D , toi oli jo oikeesti hauska. Wappu tulossa nii pitää kokeilla tuota, mutta meinaakko ettei tuo Pro Evo-isku toimi :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Mutta älkää tehkö kuten minä, eli älkää herra isä piilottako pelikoneitanne kun tuotte tytön kylään. Jos se pitää teitä nörtteinä tai jotain niin sitten on oma häpeänsä!

Toi Frankin systeemi pitää ne hienossa kaapissa on hyvä, ei katos heti tajua mennä sinne kurkistamaan ;)

Ylös Bottom