Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Jamppe93 - Nugetti ottelusarjasta Nugetti menee finaaliin voitoin 1-3 ( 3-4, 2-5, 7-1, 3-5)
Kiitos Jampelle ottelusarjasta.

Ja nyt jännätään kumpi tulee finaalissa vastaan :) Luulenpa että voin vasta aikasintaan pelata finaalit torstaina ja aikaa miloin sinä päivänä en myöskään vielä tiedä.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Vähättelemättä Nugettia pelaajana, olipa yllättävä tulos... :eek:

Noh noh tasainen ja rehti sarja oli, niskan päälle pääsin tällä kertaa ja näin siinä kävi. Ei tainut kyllä Jamppe saada itsestään ihan kaikkea irtikään kuten hän itse sanoi minulle. Mutta useinhan siinä niin menee että jompikumpi on heikompi sillä kertaa ja toinen voittaa ja joku toinen kerta asetelmat voivat olla ihan erilaiset.
Onhan kuitenkin meidän keskenäiset ottelusarjat tällä hetkellä minulle 2-1 ja sain revanssin tuosta viime liigan välierätappiosta ;)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Vähättelemättä Nugettia pelaajana, olipa yllättävä tulos... :eek:

Juu tosiaankin Nugetti ollut itselleni aina hankala vastus, joten sinällään en itse pidä tulosta kovinkaan yllättävänä. Joku asia Nugetin pelityylissä tekee mystisesti omasta pelistä hankalaa :confused: Totta kai häviö harmittaa, mutta kun kaveri oli koko ajan hieman niskan päällä niin ei jää paljon selittelyille varaa.

Onnea Nugetille finaaliin ja propsit kaikille liigassa mukana olleille! Onnistunut liiga kaikin puolin.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Ensimmäinen välieräottelu mulle vain 16-0. :D Havlat 5+3 ja Myers sekä Visnovsky saivat +9 lukemat :D
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Ei onnistukkaan nyt, eikä välttämättä illemmallakaan :(
Ei ois näköjään tarttennu joutaakaan :D

Tasanen sarja.

FINSeRe kävellen jatkoon 3-0 (16-0, 4-3ja, 5-4ja)

Tai no ei ehkä ihan kävellen, hölkäten.

Olihan tuo melko läpsyttelyä, sit ku piti tehä se maali niin sieltähän se rannari viuhahti aina kun tarvitsi, kovalla prosentilla näistä tietyistä rannelaukauksista napsuu maaleja :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Juupa jep. Tosiaan jatkoon noilla lukemilla. Ensimmäisessä pelissä hajoilin kyllä ja se tuppasi tarttumaan kahteen muuhunkin peliin joskin onneksi sai nuo tasotukset tehtyä ja voittomaalin JA:lla.

Kiitoksia kuitenkin sarjasta, vähän mielenkiinto kyllä mennyt VS:ään, mutta juuri juuri sain itseni raahattua peleille :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Juupa jep. Tosiaan jatkoon noilla lukemilla. Ensimmäisessä pelissä hajoilin kyllä ja se tuppasi tarttumaan kahteen muuhunkin peliin joskin onneksi sai nuo tasotukset tehtyä ja voittomaalin JA:lla.

Kiitoksia kuitenkin sarjasta, vähän mielenkiinto kyllä mennyt VS:ään, mutta juuri juuri sain itseni raahattua peleille :)
Juu kyllähän teikäläinen usein sen maalin teki jos tahtoi, sen verran olet hakannut että nuo rannarin paikat on tiedossa mistä usein menee.

Kokemuksen tuomaa taitoa, vaikea sua on voittaa.

Taidanpa itse ainakin pitää kesälomaa änäristä, jos sitä sytyttelis kipinää ennen uuden ilmestymistä sitten loppukesästä...

Ja et ollu ainoo joka ekassa matsissa hajoili ;) Peli oli jo ratkennu kun sain niitä "varmoja" one-timereita mutta kun Rinne merkityksettömässäkin paikassa teki niitä gamesavereita niin ei oikein napannut :D

Pari vikaa peliä oli ihan ok peliä, vaikka tasoero siinä lopussa oli ihan selvä, tiesin jo häviäväni kun jatkoajalle jouduin.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Juu kyllähän teikäläinen usein sen maalin teki jos tahtoi, sen verran olet hakannut että nuo rannarin paikat on tiedossa mistä usein menee.

Kokemuksen tuomaa taitoa, vaikea sua on voittaa.

Lämäreitä suurimmaksi osaksi ;) Ranne silloin tällöin jos sijoittuminen hyvää :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Olisko sulla Sere huomenna aikaa pelailla? Itellä ois tänään em välierien jälkeen mutta epäilen jo nyt että en jaksa silloin enään :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Jaahas sai pysyvän porttikiellon foorumille, joten valitettavasti tätä kautta ei kannata jäädä vastausta odottamaan.
Asia nyt ei mulle kuulu mutta näin TJ:n ominaisuudessa kysyn kuitenkin: miksi?

Pitäs noi finaalipelit sopia, saadaan tää liiga pakettiin...
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Jaksaako Olvi vielä laittaa yhden liigan pystyyn tämän jälkeen? :) On tullut treenattua hiki hatussa grillailun ohella ja tuntuu että taso noussut ainakin hyvän piirun. Voin toki itse loihtia liigan tämän jälkeen vielä kiinnostuneille, mutta olet sen verran hyvin näitä TJ:n tehtäviä hoitanut että kelpaisi uudestaankin kyllä olla herran järkkäämissä hipoissa. :p
 
Ylös Bottom