Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

^ jotain tällaista aikataulua olin itekki miettiny mutta ei... Eikö voisi armonaikaa lisätä ees sunnuntaihin asti, ku on kuitenki juhannusvkloppu:(?
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

^ jotain tällaista aikataulua olin itekki miettiny mutta ei... Eikö voisi armonaikaa lisätä ees sunnuntaihin asti, ku on kuitenki juhannusvkloppu:(?
Voi, mikäli teillä ei aikataulut natsaa mitenkään niin pelatkaa sunnuntai-iltaan klo 22 mennessä sarjanne pois.

Naikou, millon pelataan?
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Eli FINSeRe jatkoon FINSeRe - Temetor parista voitoin 3-1 (5-4, 6-1, 5-6, 6-3). Kiitoksia vielä tosiaan Temetorille sarjasta.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Tänään illalla/yöllä? tai sitten huomenna mihin aikaan vaan.. mulle käy periaatteessa koska tahansa :)

Jos pelattais vaikka huomenna? Nyt iltasella lähen kaverille nii en voi taata et jaksan tänä yönä pelata, joten sen takia huominen ois parempi. Ja kellonajasta sen verran et klo 13 eteenpäin käy millon tahansa.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Pittsburgh Penguins-Detroit Red Wings parista meikäläisen Detroit jatkoon voitoin 3-0. Kiitokset Sluibailijalle peleistä!
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Pelataan Naikou me vaikka juhannusrientojen jälkeen lauantaina iltapäivällä pelit pois!

Toinen matsi jäi tilanteeseen 2-0 Ducksille, kun Naikoulla ilmeisesti katkesi netti ja matsi merkittiin minun voitoksi. Näin sarja siis edelleen 1-0 Ducksille, ja toinen ottelu kahden erän jälkeen Anaheimin johdossa.

Eli ei hyvä :D
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Pelataan Naikou me vaikka juhannusrientojen jälkeen lauantaina iltapäivällä pelit pois!

Toinen matsi jäi tilanteeseen 2-0 Ducksille, kun Naikoulla ilmeisesti katkesi netti ja matsi merkittiin minun voitoksi. Näin sarja siis edelleen 1-0 Ducksille, ja toinen ottelu kahden erän jälkeen Anaheimin johdossa.

Eli ei hyvä :D

Valitettavasti joudun kyllä luovuttaan tämän turneen osalta, juhannuksena en juuri ole peleillä ja ensiviikolla en tiedä yhtään sanoa miten paikalla, joten näen että ei hirviästi ole järkeä pistää muita odottamaan päivä tolkullla.


Kiitos ja Anteeksi :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Kiitos ja Anteeksi :)
Jaha.

No ei kai tuolle sitten mitään voi. Toivottavasti meikäläinen ei kovin pitkälle etene, koska syö miestä jos ilmaisen välieräpaikan jälkeen tulee menestystä.

Joka tapauksessa olet aiemmin hoitanut hommat asiallisesti, niin menköön tämä lipsahdus nyt läpi sormien. Siltikin, kyllähän tämä on vähän perseestä.

Mites muiden sarjat???
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Jaha.

No ei kai tuolle sitten mitään voi. Toivottavasti meikäläinen ei kovin pitkälle etene, koska syö miestä jos ilmaisen välieräpaikan jälkeen tulee menestystä.

Joka tapauksessa olet aiemmin hoitanut hommat asiallisesti, niin menköön tämä lipsahdus nyt läpi sormien. Siltikin, kyllähän tämä on vähän perseestä.

Mites muiden sarjat???

Mun ja Nautaelukan sarja pelataan mitä todennäköisimmin sunnuntaina.
Luulen että tämä play off aikataulujen vaikeus johtuu suuresti että ne alko noin puoliviikkoa myöhässä todella lähellä juhannusta. Mutta toki tuolle ei voinut mitään.

Hyvää juhannusta kaikille :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Mun ja Nautaelukan sarja pelataan mitä todennäköisimmin sunnuntaina.
Luulen että tämä play off aikataulujen vaikeus johtuu suuresti että ne alko noin puoliviikkoa myöhässä todella lähellä juhannusta. Mutta toki tuolle ei voinut mitään.

Hyvää juhannusta kaikille :)
No on täs kuitenkin viikko aikaa pelata 3-5 peliä että ei nyt luulis parin päivän rientojen olevan este :D Mut hyvä että pelaatte sillon, päästään etiäpäin.

Ja hyvät jussit sinnekin päin!
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Enköhän pääse jossai neljän jälkee, tarkkaan en osaa sanoa mutta sanotaa nyt että viimestään viieltä oon plösöllä ja siitä eteenpäin ehin sitte pelata... Pistän vielä tänne viestii ku oon paikalla
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Nyt isken plösölle joten tuus pelaa vähitellen ei mikää kiire. Toivotaan että tällä kertaa olis bugiton sarja, toisin kuin runkosarjassa:)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Nugetti - Nautaelain ottelusarjasta Nugetti jatkoon voitoin 3-2
Tasainen ottelusarja oli, kiitos Nautaelukalle matseista :)

Välierät voivat alkaa, vastassa itelle tulee kivenkova Jamppe. Toki kampoihin pistetään kovaa ja toivottavasti onnistuneesti ;)
 
Ylös Bottom