Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Edelleen kaipaisin julberolta jotain tietoo millon vois pelailla. En todellakaan aio turhaan päivystellä pleikalla joka ilta
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Nyt tarvitsen peliajat, koska jokainen jota vastaan en ole pelannut, en ole nähnyt ikinä tai vain harvoin. Eli Julbero, nautaelain, Naikou (käykö tuo puoli ysiltä tänään?) ja Temetor, koska pelataan se toinen peli?
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Nyt tarvitsen peliajat, koska jokainen jota vastaan en ole pelannut, en ole nähnyt ikinä tai vain harvoin. Eli Julbero, nautaelain, Naikou (käykö tuo puoli ysiltä tänään?) ja Temetor, koska pelataan se toinen peli?

Vaikka heti.. Tänään käy mikä aika tahansa ku oon koko päivä kotona.. Ja Julbero, koskas pelataa meiän pelit pois?
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Nyt tarvitsen peliajat, koska jokainen jota vastaan en ole pelannut, en ole nähnyt ikinä tai vain harvoin. Eli Julbero, nautaelain, Naikou (käykö tuo puoli ysiltä tänään?) ja Temetor, koska pelataan se toinen peli?
No terve.

Hei tota semmonen vinkki sulle: kun pelaat jonkun kanssa pelin niin pelaa putkeen toinenkin, koska sulla vissiin on monen kanssa jääny toinen peli vaan pelaamatta (?) joka vähä vaikeuttaa asioita.

Nii et semmonen vinkki, ei tartte sit kiirehtiä toista kertaa hakemaan näitä pelaajia, jotka oot jo kerran kuitenkin onlinessa tavannu :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Mulla Julberoo enää ainoo kenen kanssa pelaamatta, milloinkas herra online? Nämä kaksi peliä mulle ratkaisevat jos edes haluan koittaa päästä 8 parhaan joukkoon tässä liigassa, tosin en jotenki usko että riittää sekään. :d
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Mulla Julberoo enää ainoo kenen kanssa pelaamatta, milloinkas herra online? Nämä kaksi peliä mulle ratkaisevat jos edes haluan koittaa päästä 8 parhaan joukkoon tässä liigassa, tosin en jotenki usko että riittää sekään. :d

On muuten sama tilanne täälläkin
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

No terve.

Hei tota semmonen vinkki sulle: kun pelaat jonkun kanssa pelin niin pelaa putkeen toinenkin, koska sulla vissiin on monen kanssa jääny toinen peli vaan pelaamatta (?) joka vähä vaikeuttaa asioita.

Nii et semmonen vinkki, ei tartte sit kiirehtiä toista kertaa hakemaan näitä pelaajia, jotka oot jo kerran kuitenkin onlinessa tavannu :)

No, usein olen ollut tiukalla aikataululla, joka mahdollistaa vain yhden pelin. Yritän ehtiä sen toisen pelin mutta se ei ole aina onnistunut...

Temetor, tules nyt peleille.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Nyt tarvitsen peliajat, koska jokainen jota vastaan en ole pelannut, en ole nähnyt ikinä tai vain harvoin. Eli Julbero, nautaelain, Naikou (käykö tuo puoli ysiltä tänään?) ja Temetor, koska pelataan se toinen peli?

Uh mistäköhän sitä ottas aikaa et näkys enmmän online :rolleyes:

Deadline tais olla 21.00 joten ei ruveta sitä venyttelee.

Mulle käy tänää joko nyt tunnin etiäpäin tai sit tossa ripaus enne klo 20 saat päättää kumpi otetaa ilmota sitte tänne kumpi parempi en oo nyt PS3
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Uh mistäköhän sitä ottas aikaa et näkys enmmän online :rolleyes:

Deadline tais olla 21.00 joten ei ruveta sitä venyttelee.

Mulle käy tänää joko nyt tunnin etiäpäin tai sit tossa ripaus enne klo 20 saat päättää kumpi otetaa ilmota sitte tänne kumpi parempi en oo nyt PS3

Tunnin päästä, jos Temetor tulee myös silloin, en ainakaan nähnyt häntä online äsken
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Deadline tais olla 21.00 joten ei ruveta sitä venyttelee.
Juuh ylihuomenna ysiin mennessä on runkosarja paketissa. Julberolla vissiin on paljon pelejä pelaamatta, kohta joutuu mies päivystämään jatkuvasti että saa matsit pelattua.

Olkaa nyt ainakin niin että ylihuomenna illalla jokainen, jolla on pelejä pelaamatta, on onlinessa niin saatte pelattua rästiottelut ettei tarvitse alkaa poistamaan porukkaa...
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Meikäläiselle käy jos tuut TASAN puol ysiltä pelaamaan... Siitä eteenpäin tunti aikaa pelata ne matsit mitä on jäljellä... Käykö sillo?
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

No nii Ducksitki sai runkkarin pakettii ja poffeihi vastaa näyttäs tulevan (jollei nyt kauheesti porukkaa poistella) OlviTenu joten saa sen revanssi mahkun heti toiv ei jää pelkäks yritykseks. ;)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Noniin, tarkistelin että ei tästä kyllä enää nousta poffeihin. vain 13 pistettä ja kaksi peliä jäljellä, Temetor joka on 8. omaa 19 pistettä joten näin kävi tällä kertaa. Pelaan toki Julberooon kaa pelit kunhan herra näkyis onlinessa. Hiukkasen harmittaa kun ensimmäinen kerta näissä liigoissa kun ei poffien jännitykseen päässyt mukaan. 13 häviötä on kyllä ihan liikaa eikä riitä jos viime hetkillä vasta rupeaa peli kulkemaan. :eek:

Toivottavasti järjestetään vielä seuraava liiga sillä itselläni pelinälkä vain kasvaa tässä! ;)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Noniin, pelit pelattu ja tuomio on julma. 9. tai 10. sija rapsahti runkosarjassa, ei tarvitse Moiski kuin yhden pisteen että hyppää yli.

Onnea kaikille playoffeihin, vakoilen taka-alalla kuinka ne sitten etenevät. Jos OlviTenu jaksaa seuraavan liigan vielä järjestää niin mukana kyllä olen. Muussa tapauksessa allekirjoittanut voi kyllä vielä laittaa liigailut pystyyn jos pelaajia löytyy. :)

Kiitokset hyvästä liigasta kaikille ja erityisesti TJ OlviTenulle!
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

selvä..klo21 yritetään olla onlinessa.. Mites formulafan?Milloin pelataan?oon yrittänyt saada sua frendiks psn puolella onnistumatta..Laittele inffoo?
 
Ylös Bottom