Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt tarvitsen peliajat, koska jokainen jota vastaan en ole pelannut, en ole nähnyt ikinä tai vain harvoin. Eli Julbero, nautaelain, Naikou (käykö tuo puoli ysiltä tänään?) ja Temetor, koska pelataan se toinen peli?
No terve.Nyt tarvitsen peliajat, koska jokainen jota vastaan en ole pelannut, en ole nähnyt ikinä tai vain harvoin. Eli Julbero, nautaelain, Naikou (käykö tuo puoli ysiltä tänään?) ja Temetor, koska pelataan se toinen peli?
Mulla Julberoo enää ainoo kenen kanssa pelaamatta, milloinkas herra online? Nämä kaksi peliä mulle ratkaisevat jos edes haluan koittaa päästä 8 parhaan joukkoon tässä liigassa, tosin en jotenki usko että riittää sekään. :d
No terve.
Hei tota semmonen vinkki sulle: kun pelaat jonkun kanssa pelin niin pelaa putkeen toinenkin, koska sulla vissiin on monen kanssa jääny toinen peli vaan pelaamatta (?) joka vähä vaikeuttaa asioita.
Nii et semmonen vinkki, ei tartte sit kiirehtiä toista kertaa hakemaan näitä pelaajia, jotka oot jo kerran kuitenkin onlinessa tavannu
Nyt tarvitsen peliajat, koska jokainen jota vastaan en ole pelannut, en ole nähnyt ikinä tai vain harvoin. Eli Julbero, nautaelain, Naikou (käykö tuo puoli ysiltä tänään?) ja Temetor, koska pelataan se toinen peli?
Uh mistäköhän sitä ottas aikaa et näkys enmmän online
Deadline tais olla 21.00 joten ei ruveta sitä venyttelee.
Mulle käy tänää joko nyt tunnin etiäpäin tai sit tossa ripaus enne klo 20 saat päättää kumpi otetaa ilmota sitte tänne kumpi parempi en oo nyt PS3
Juuh ylihuomenna ysiin mennessä on runkosarja paketissa. Julberolla vissiin on paljon pelejä pelaamatta, kohta joutuu mies päivystämään jatkuvasti että saa matsit pelattua.Deadline tais olla 21.00 joten ei ruveta sitä venyttelee.
Nyt pelureita onlinessa? Tai huomenna klo 16 jälkee?
Nyt pelureita onlinessa? Tai huomenna klo 16 jälkee?
huomenna klo 21 jälkeen olen linjoilla