Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #2

Voi jeesus! Minä en ole niin lapsellinen että lopettaisin peliä, ja sitä paitti mulle merkattaisiin tappio jos pelin lopettaisin vasiten, sulla se netti pätkäs pelin poikki ja EA merkkas mulle voiton niin kuin asiaan kuuluu. Ihme lagaamista oli koko peli muutenkin, hoida linjas kuntoon that's it.

Minulla näytti että voitin 1-4 kun yhteys katkesi. Minulla ei ole yhteyden kanssa mitään ongelmaa, eli vika luultavasti sinun linjoissasi.

Minulla näytti että voitin 1-4 kun yhteys katkesi. Minulla ei ole yhteyden kanssa mitään ongelmaa, eli vika luultavasti sinun linjoissasi.

Eli peli tilttasi siihen pisteeseen, että kumpi lähtee ensin pelistä pois kuittaa itselleen 0-3 tappion? Ja johdit peliä 4-1?

kojootti johti 3-2 kun ruutuun ilmestyi teksi "odot hetki", pelin keskeytyessä lopputulokseksi näytti ainakin minulle 0-3, ja niin se oli merkattu tuonne liigaankin. Niihän se menee että jos poistuu pelistä ennen aikojaan kuittaa 3-0 tappion tililleen. Koko ottelun ajan lagi oli hirveä mutta niin se oli varmaan sielläkin päässä? Ei ole muita pelaajia vastaan lagannut, mutta tuossa kyseisessä pelissä lagasi.

Toki voin antaa toisesta kohtaamisesta luovutusvoiton, koska kojootti olisi tuon pelin luultavimmin vienyt ilman tuota yhteyden katkeamista.

kojootti johti 3-2 kun ruutuun ilmestyi teksi "odot hetki", pelin keskeytyessä lopputulokseksi näytti ainakin minulle 0-3, ja niin se oli merkattu tuonne liigaankin. Niihän se menee että jos poistuu pelistä ennen aikojaan kuittaa 3-0 tappion tililleen. Koko ottelun ajan lagi oli hirveä mutta niin se oli varmaan sielläkin päässä? Ei ole muita pelaajia vastaan lagannut, mutta tuossa kyseisessä pelissä lagasi.

Toki voin antaa toisesta kohtaamisesta luovutusvoiton, koska kojootti olisi tuon pelin luultavimmin vienyt ilman tuota yhteyden katkeamista.

Ei mitään luovutusvoittoja.. Ei sillä nyt niin merkitystä ole. Todella pahasti kyllä tökki koko pelin ajan. Ei ole ennen ollut moista jumia..
Tiukka matsihan se oli, vaikka pisteet voitosta menetinkin ;)

Illalla 8 jälkeen pääsen taas pelailemaan, pitää tässä välissä pelata muroliigaakin, sitten voitaisiin pelata paremmalla onnella toinen peli poies?

Mifoni otappa kantaa.. taas eagleheartin kanssa samaa ongelmaa eli ei pääse yhdistyy mun luomaan peliin..
Vituttaa vaan jos esim "Sais" kotiedun niin eipä tälläistä kaveria vastaan pysty pelailla muulla lailla kun vieraissa..
Mun mielestä ei se porttien avaaminen pitäisi olla kovinkaan haastavaa.
Kotona pelaamisessa selkeästi etua!:mad:

Onko jommalla kummalla kenties thomsonin/zyxelin modeemi? Ne on ainaki haitanneet pelaamiista, kaveri joutu aikanaan heivaamaan uuden thomsonin juuri vastaavanlaisten ongelmien takia poies.

Mifoni otappa kantaa.. taas eagleheartin kanssa samaa ongelmaa eli ei pääse yhdistyy mun luomaan peliin..
Vituttaa vaan jos esim "Sais" kotiedun niin eipä tälläistä kaveria vastaan pysty pelailla muulla lailla kun vieraissa..

Niinkuin mä sulle jo kerroin, portit on auki. Yleensä pääsen liittymään toisten luomiin peleihin. Sinun peliin en päässyt ja parin muun pelaajan kanssa on myös ollut ongelmia. Tähän yleensä ratkaisuna on ollut pleikan uudelleenkäynnistäminen jonka jälkeen on taas toiminut ihan hienosti.

Tää tällainen lapsellinen valittaminen on mielestäni hanurista. Sullakin on ihan mukavasti pisteitä jo liigassa ja varmasti pääset playoffeihin, niin tuskin sun maailmas tähän yhteen peliin romahtaa.

JOS nyt muutkin on sitä mieltä että ei pysty pelaamaan mua vastaan niin sitten poistun liigasta.

Kirvesmaen luotsaama flyers kuritti hurrikaaneja luvuin 4-1, ihan hyvä peli muuten.

Noissa "odota hetki" kohdissa ei kannata saman tien poistua jos on johdossa. Vastustajalle vaan viestiä ja sopia, että tappiolla oleva poistuu pelistä, niin ei mene voitto väärään osoitteeseen.

EA:ta on tietenkin helppo syyttää jokaisesta ongelmasta, mutta myös seuraavat asiat vaikuttavat:

- Omat laitteet
- Oma operaattori
- Wlanin käyttö (itse joskus kokeilin hetken wlania ja ongelmia alkoi esiintymään heti)
- Mahdollinen mokkulan käyttö
- Mahdollinen lagin aiheuttaja jos pelin aikana yhteyttä käytetään muuhunkin kuin pelaamiseen
- Pelaajat jotka saavat pelin jotenkin jumiin, kun tappio on tulossa. Näihin tuli aina välillä törmättyä silloin, kun vielä pelasin arvopelejä.

quote_icon.png
Viestin lähetti alunperin julbero1988Mifoni otappa kantaa.. taas eagleheartin kanssa samaa ongelmaa eli ei pääse yhdistyy mun luomaan peliin..

Itselläni ainakin ekalla kaudella pelit toimi hyvin eagleheartin kanssa, tälläkin kaudella muiden paitsi MrMarjamaan kanssa. Aika monta yritystä joutui tekemään ennenkuin pelin sai pelattua.

Itsekin olen sitä mieltä, että kotiedusta on hyötyä, jos ei muuta niin ainakin henkistä. Tosiaan jos pleijareissa joutuu vaikka pelaamaan 7 vieraspeliä putkeen, niin ei se ihan oikein mene. En nyt vielä osaa sanoa, että miten toimitaan jos se siihen menee.

Mikä tässä nyt on, JKBANG kanssa taas pelikatkeaa kesken kaiken ja taas 3-0 voitto. Telewellin modeemi (kaapelilla kiinni pleikassa) eli ei ainakaan yhteydestä pitäs johtua, vai kuseeko ea nyt täysillä. Eri liigassa samoja ongelmia, johdin 3-0 ja aivan pelin lopus peli katkeaa ja häviö rapsahtaa tililleni. Samoin muilla pelaajilla on ainakin muropaketin puolella ollut liigassa vastaavat ongelmat.

Sitten ne tyypit joilla on zyxelin & Thomsonin modeemit, boottaavat modeemeita vähän väliä että pääsevät peleihin ja sitten ku modeemi menee jumiin katkeaa myös peli ja tulos on vähintääkin häkellyttävä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mikä tässä nyt on, JKBANG kanssa taas pelikatkeaa kesken kaiken ja taas 3-0 voitto. Telewellin modeemi (kaapelilla kiinni pleikassa) eli ei ainakaan yhteydestä pitäs johtua, vai kuseeko ea nyt täysillä. Eri liigassa samoja ongelmia, johdin 3-0 ja aivan pelin lopus peli katkeaa ja häviö rapsahtaa tililleni. Samoin muilla pelaajilla on ainakin muropaketin puolella ollut liigassa vastaavat ongelmat.

Sitten ne tyypit joilla on zyxelin & Thomsonin modeemit, boottaavat modeemeita vähän väliä että pääsevät peleihin ja sitten ku modeemi menee jumiin katkeaa myös peli ja tulos on vähintääkin häkellyttävä.

Samalla tavalla käynyt verkkomatseissa aikaisemminkin. Ongelmat EA:lla. Olisin voittanut molemmat matsit ilman näitä ;) No ei se haittaa, kun oli hyvät pelit kuitenkin:)

Sääntöjä päivitetty yhden pelaajan epäasiallisen käytöksen takia eli ne ottelut pelataan loppuun saakka, vaikka turpaan tulisikin. Toisen vastaavan ilmoituksen jälkeen seuraa varoitus ja sen jälkeen potkut. Toki toistakin osapuolta kuullaan ennen varoituksen antamista.

Sitten jotain hyvääkin eli pelejä on pelattu todella aktiivisesti eli ilmeisesti tuo pelaa-niin-paljon-pelejä-kuin-ehdit tyyli sopii liigaan erinomaisesti. Itsellä on juuri viikonloppuisin parhaiten aikaa pelata, joten toivottavasti peliseuraa silloin löytyy. Edellisessä liigassa viikonloput olivat lähes täysin vailla peliseuraa.

Kukas oli kysees? Onko huomenna aamusta seuraa peleille?

Ajattelin, ettei siitä kannata nyt tässä vaiheessa vielä tehdä numeroa, jos eivät asianosaiset halua itse sitä ottaa esille. Itse pääsen peleille aamulla/aamupäivällä.

Ehtiikö kukaan seuraavista pelata tänään jossain vaiheessa pelejä pois?

EagleHeart
JuLBeR000
SliVee
MaisteriMuhanen
aaweeFIN
palikka104

Ylös Bottom