Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #2

Mulla samaa asiaa, ne ketkä tietää että eivät ole pelanneet minua vastaan max kaksi peliä niin saa tulla tänään haastamaan :)

Tulen linjoille noin 15 minuutin päästä. Voisin muutaman pelin taas pelata pois.

Olin matkoilla koko viikonlopun. Voisin paukuttaa ~19.30 alkaen matseja pois.

Noniin, liiga taputeltu mun osalta ellei tule enää uusia mukaan. Mukavat pelit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta:cool:. Vieläkö tuon polviblokkauksen sais näihin classisiin ohjainkomentoihin ni ei ihan niin paljon antais etua:D. Kiitokset peleistä ja ei muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä (ens liigas??).

Hitto ku EA:n servut on ilmeisesti alhaalla. Ei pääse pelailemaan. Torstaina lähden laskettelemaan ad sunnuntai, joten pitäisi saada taottua pelejä pois. Ei mulla kyllä mitään asiaa pleijareihin ole.

Noniin, liiga taputeltu mun osalta ellei tule enää uusia mukaan. Mukavat pelit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta:cool:. Vielä kö tuon polviblokkauksen sais näihin classisiin ohjainkomentoihin ni ei ihan niin paljon antais etua:D. Kiitokset peleistä ja ei muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä (ens liigas??).

Itsekin joudun pelaamaan valitettavasti klassisilla ohjainasetuksilla, kun ei vaan millään totu oletusasetuksiin. Syöttö lähtee melkoisella viiveellä jne. Täytyy kyllä nostaa hattua sille, kuinka nopeasti sait pelit pelattua.

Hitto ku EA:n servut on ilmeisesti alhaalla. Ei pääse pelailemaan. Torstaina lähden laskettelemaan ad sunnuntai, joten pitäisi saada taottua pelejä pois. Ei mulla kyllä mitään asiaa pleijareihin ole.

Kun monta kertaa yrittää, niin pääsee. Sama juttu kävi yhdellä kaverilla äsken, että ei päässyt servereille, mutta yritti monta kertaa ja boottasi.

Kun monta kertaa yrittää, niin pääsee. Sama juttu kävi yhdellä kaverilla äsken, että ei päässyt servereille, mutta yritti monta kertaa ja boottasi.
Tuli siinä varmaan 20 kertaa yritettyä ja bootattua PS3:nkin välissä. Ei jaksanut enempää.

Koskas JKBANG kerkeis pelata vikan ottelun?

Sen jälkee rupeis olee runkosarja melkein pelattu.

Tänään ainakin itse linjoillla kasin jälkeen. Voisikohan joku alkaa perustamaan jo uutta liigaa? Itse en pysty koska ei ole tarpeeksi kirjoitettuja viestejä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Löytyisikö peliseuraa huomiseksi? vähiten pelanneita vois potkia liigast..
Heikkoa ollut peliseuran saanti..

Tänään ainakin itse linjoillla kasin jälkeen. Voisikohan joku alkaa perustamaan jo uutta liigaa? Itse en pysty koska ei ole tarpeeksi kirjoitettuja viestejä.

Tuo viimeinen lause oli ilmeisesti vitsi?

Voin laittaa vaikka jo tänään uuden ketjun kolmannelle kaudelle, mutta ei se silti starttaa, ennenkuin tämä kausi on paketissa. Siihen voisi silti porukkaa ilmoittautua ja laittaa ehdotuksia, mitä muutoksia toivoo tulevalle kaudelle. Normaalisti porukka silti herää vasta, kun joudutaan valitsemaan joukkueet ilmoittautumisjärjestyksessä, eikä arvonnalla mitä itse toivoisin.

Ainakaan tällä kaudella porukkaa ei siis potkita pois pelaamattomien otteluiden takia, vaan sunnuntaina klo 21 katsotaan sarjataulukon perusteella 8 parasta pudotuspeleihin.

50 viestii pitää olla että voi tänne uuden ketjun aloittaa.
Laita Mifoni ketju pystyyn vaan jo, ni on aikaa ilmoittautua ja jos sit voitaisiin tosiaankin arpoa varausvuorot ?
Säännöt oli ainakin mielestäni ihan hyvät.
Eli mukana seuraavalla kaudella.

Joo sori vaan kojootille, eipä ollut mitään tietoa tuollaisesta säännöstä. Kuulosti vaan niin oudolta.

Laitan tänään jossain kohtaa sen ketjun pystyyn, niin on tosiaan ainakin aikaa ilmoittautua.

Tätä runkosarjaa vielä pari päivää jäljellä ja pelejä on paljon pelaamatta edelleen. Lähes kaikilla on vielä pelimäärien perusteella mahdollisuudet pudotuspeleihin eli kannattaa pelata niitä otteluita.

Tässä on ollut aika hullu työviikko. Illat/yöt töissä ja päivällä nukun joten paljoa ei ole aikaa ollut pelailla.

Voisin huomenna yrittää pelata muutaman pelin. Herään siinä kello 13 aikoihin ja vähän sen jälkeen voisin tulla online pariksi tunniksi ennen töihin lähtöä. Toivottavasti löytyy peliseuraa. :)

Sua vastaan vielä pari peliä jäljellä, ilmoittele jos ehdit sunnuntain aikana pelaamaan ne pois.

olisko aawee - Coyotes PSN; aaweeFIN sekä SliVe - Capitals PSN; SliVee tänään linjoilla kasin aikaan? Saatais pelit pois alta. Mahkut olis pleijareihin jos saisin pari voittoo raavittua:)

Runkosarjan peliaikaa jäljellä n. 8 tuntia. Pudotuspelit voi aloittaa vaikka heti, kun olen tänne saanut ilmoitettua parit. Ajattelin, että varmaan 3 vuorokautta riittää ajaksi pelata aina yksi kierros (4-7 peliä samaa vastustajaa vastaan) Eli aikaa pelata ensimmäinen kierros on keskiviikkoon klo 24 asti.

Jos joku jo tietää, ettei saa pelejä pelattua siihen mennessä, niin voi ilmoitella tänne, jotta seuraava saa silloin playoff-paikan. Palikka voisi myös ilmoitella itsestään klo 21 mennessä, että aikooko jatkaa liigassa ja käyttäydytäänkö jatkossa asiallisesti. Periaatteessa toisen liigan törttöilyt eivät vaikuta tähän liigaan, mutta kuitenkin. Jos ei tosiaan 21 mennessä mitään kuulu, niin joudun poistamaan liigasta ja seuraava saa paikan.

Detroit jakaa pisteittä nyt pari tuntia, tulkaa pelailemaan.

Edit: No ei löytynyt pelikavereita. Kausi loppu sitten siihen. :(

Aloituspostissa pudotuspeliparit.

Onnittelut Patjavillille, joka siis loppujen lopuksi pääsi poffeihin, tehtyään 3 maalia enemmän kuin MrMarjamaa. Eli kannattaa pelata ne kaikki pelit pois. Vastus on tosin heti kovin mahdollinen eli Temetor.

Runkosarjassa siis paremmin sijoittunut saa kotiedun eli haastaa ensimmäiseen matsiin, sen jälkeen vuoron perään. Ottelut pelataan hupipeleinä tai luodaan kahden pelaajan liiga. Tulokset vaan ilmoitetaan tänne. Säännöissä nyt ei ollut erikseen mainittu, mutta suositus on, että pelit pelataan playoff-tyyliin loppuun asti. Eli jos ottelu on 60 min jälkeen tasan, niin uusi peli ja jatkoerät ratkaisuun saakka. Tietty, jos parin molemmille osapuolille sopii rankkarikisa, niin siitä vaan.

Ylös Bottom