Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noniin, liiga taputeltu mun osalta ellei tule enää uusia mukaan. Mukavat pelit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Vielä kö tuon polviblokkauksen sais näihin classisiin ohjainkomentoihin ni ei ihan niin paljon antais etua. Kiitokset peleistä ja ei muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä (ens liigas??).
Hitto ku EA:n servut on ilmeisesti alhaalla. Ei pääse pelailemaan. Torstaina lähden laskettelemaan ad sunnuntai, joten pitäisi saada taottua pelejä pois. Ei mulla kyllä mitään asiaa pleijareihin ole.
Tuli siinä varmaan 20 kertaa yritettyä ja bootattua PS3:nkin välissä. Ei jaksanut enempää.Kun monta kertaa yrittää, niin pääsee. Sama juttu kävi yhdellä kaverilla äsken, että ei päässyt servereille, mutta yritti monta kertaa ja boottasi.
Tänään ainakin itse linjoillla kasin jälkeen. Voisikohan joku alkaa perustamaan jo uutta liigaa? Itse en pysty koska ei ole tarpeeksi kirjoitettuja viestejä.
Hitto ku EA:n servut on ilmeisesti alhaalla. Ei pääse pelailemaan. Torstaina lähden laskettelemaan ad sunnuntai, joten pitäisi saada taottua pelejä pois. Ei mulla kyllä mitään asiaa pleijareihin ole.