julbero1988
New Member
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4
Tänää tai huomenna?
Huomenna klo 18jälkee?
Tänää tai huomenna?
Huomenna klo 18jälkee?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
koskas sulle sit sopis?sanoppa jotai ajankohtaa ni parhaani mukaa yritan sillo aikaa jarjestaaa,ni sais pelit pelattua.Julbero on tuossa näköjään FIFAA pelaillut. Olis se ihan mukava aloitella pleijarit jo ennen su-iltaa, mutta näillä mennään. Ehkä sitten taas sunnuntaina viime hetkillä loput pelit pois. Jos joku päivä pääsisit vähän aikaisemmin, kun en yleensä enää pelaa noihin aikoihin?
koska sulle kay,ite oon lahinna iltasella pelaamassa?Rijukin kanssa mulla enään pelit jäljellä. Millos pelataan Rijuki?
ootko huomenna illalla peleilla ?saatas toi yks peli pelattua ennen sun seilori reissua.Ite tosiaankin ainakin pe-la pois eli jos mul jää pelei pelaamatta ni oon pahoillani, poffi haaveet kyl menneet mut koitan sit sunnuntaina pelata pois.
Tänään voidaa kello 19 aikoihin pelailla?
mut saa poistaa...
julbero on poistanut mut kavereist
nugetti,patjavili ja julberoo peleille..meika oottelee..
Ei mul oo tarvetta tulla tänne valehtelemaan ja jos Julberol on iltavuoro niin miks sopii pelit 18-19. Taitaa muuten olla pleijari joukkueet selville Myndeä lukuunottamatta joten lyökää pelit käyntiin vaan.Onko ihan varma juttu? Kun kerran asiasta on ihan säännöissäkin maininta, niin ei ole kyllä sallittua. Julbero voisi myös tähän antaa mahd. nopeasti oman kantansa, jos ei ole tarkoitus pelata niitä pelejä loppuun saakka. Se ei ole koskaan ollut tämän liigan idea, että muut odottavat 1-2 pelaajaa.
Ei mul oo tarvetta tulla tänne valehtelemaan ja jos Julberol on iltavuoro niin miks sopii pelit 18-19. Taitaa muuten olla pleijari joukkueet selville Myndeä lukuunottamatta joten lyökää pelit käyntiin vaan.