Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Nyt on pelit Julberoa vastaan pelattu, Capitals vei molemmat voitot lukemin 6-0 ja 8-1.

Ekan pelin tokassa erässä kun pamautin 4. maalin, niin Julbero valitteli että lagia olisi ollut koko pelin ajan ( olin vieras joukkue ). Itsellä ei tosin ollut lagittanut yhtään tässä, kuten missään muussakaan pelissä, ja kummastutti myös se miten hyvin julbero kuitenkin pystyi puolustamaan ja jopa ohjaamaan maalivahtia.

Tokassa pelissä kyllä katos kaikki usko siihen lagiin, sillä kuudennessa maalissa tein one timerin juuri maalin läheltä, ja julbero seurasi maalivahdillaan millin tarkkaan kiekon liikkeitä. Maali syntyi koska yläpörsäänhän se upposi. Myös poke-checkit luonnistu julberolta vauhdissa enkä todellakaan painellut suoraan eteenpäin. One timerit ei ollut temppu eikä mikään kummallekaan.

Koskas maestromeduusa pääsisi pelailemaan?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Lagia oli molemmis.. Ei oo kiva pelata lagis,mutta joo hyvä et saatiin pelit pelattua..







Missä keeppurilli ja mynde77.. te olisitte vaan vastas..?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Ootellu lähes viikon nyt tässä maestromeduusaa että pääsis pelaamaan. Pari kertaa tyyppi on ollu samaan aikaan onlines, mutta pelaamassa Battlefieldia...

Viime postauski tyypiltä on 25.4???
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Ootellu lähes viikon nyt tässä maestromeduusaa että pääsis pelaamaan. Pari kertaa tyyppi on ollu samaan aikaan onlines, mutta pelaamassa Battlefieldia...

Viime postauski tyypiltä on 25.4???
Vielähän tässä on viitisen tuntia kaverilla aikaa pelata pelinsä ja yrittää pleijaripaikkaa, muuten lentää liigasta.

Jos ei huvita pelata niin ei huvita, onneksi ei vaikuta enää jatkopeleihin.

Toki vituttaa teidän puolesta, mutta minkäs teet :/
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Ekan pelin tokassa erässä kun pamautin 4. maalin, niin Julbero valitteli että lagia olisi ollut koko pelin ajan ( olin vieras joukkue ). Itsellä ei tosin ollut lagittanut yhtään tässä, kuten missään muussakaan pelissä, ja kummastutti myös se miten hyvin julbero kuitenkin pystyi puolustamaan ja jopa ohjaamaan maalivahtia.
Niin kyllähän homma on niin että kaksinpelissä lagi on sama molemmille. Eli jos sulla ei ole lagia, ei voi olla vastustajallakaan. Mistä se lagi silloin tulisi? Jos toisen ruudulla peli seisoo puoli sekuntia paikallaan, on sen seistävä myös toisen ruudulla :) Näin menee fysiikan ja lagaamisen lait ;)

Toisaalta asian toinen puoli on se, että toiselle puolenkaan sekunnin viive ei ole lagi eikä mikään, kun taas toinen voi häiriintyä jo reilusti ihan pienestäkin lagista. Kaikki on suhteellista.

Yhteisenä pelisääntönä voitaneen varmaan pitää kyllä sitä, että mikäli toiseen erään asti mennään ja varsinkin jos itse on ottamassa selvästi päihin, niin ei aleta lagia syyttämään. Jos on pelannut siihen asti, pelaa myös loppuun asti jos ei aivan kaameaksi nykimiseksi ylly kesken ottelun.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Suurimmalla osalla tästä liigasta toimii pelit loistavasti ilman lagia..
Mutta sitten maestrolla ja porkkanamurhaajaa vastaan on ilmaantunut lagia..
Luokittelen pienenkin lagin lagiksi..
Sillä oon pelannut maailman huippuja vastaan joilla ei yleensä ole mtn vikaa netissä.
Miksan&osmosen liigassakaan ei ole lagaavia pelureita.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mynde77

Liigailee???????
Ehditkö ennen klo 22?






Viimeisen kerran mynde nähty onlinessa 3päivää sit.. :(
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Luokittelen pienenkin lagin lagiksi..
Nimenomaan, tätä tarkoitin. Toiset kestää kovankin lagin ja on jopa tottunu pelaamaan niin. Toiset taas tuskastuvat pienestäkin viiveestä.
oon pelannut maailman huippuja vastaan
Toiselle hyvä on huippu ja toiselle taas ihan huippukin on arkipäivää ;)

Tuohon en kommentoi mitään :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Nimenomaan, tätä tarkoitin. Toiset kestää kovankin lagin ja on jopa tottunu pelaamaan niin. Toiset taas tuskastuvat pienestäkin viiveestä.

Toiselle hyvä on huippu ja toiselle taas ihan huippukin on arkipäivää ;)

Tuohon en kommentoi mitään :D

Joo o parhaimmillaan olin rankis 400 sadas.. :p
maailman listan 12 on kaatunut onlinepeleis..

Nyt pelit jääneet onlinepeleis vähemmälle ja rankki tippunut sijalle 3200..



Liigassa mennyt miten mennyt.. Phoenix oli mun 1vaihtoehto:) Mutta nyt Ladyboy on liigassa ensimmäisenä just phoenixillä..


Olvitenu mikäs sun rankkis on? ;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Liigassa mennyt miten mennyt.. Phoenix oli mun 1vaihtoehto:) Mutta nyt Ladyboy on liigassa ensimmäisenä just phoenixillä..

:D



Muistuttaisin vielä rijukia ja FinishFlashia siitä, että sen jälkeen kun runkosarja on paketissa, pelaajavaihtoja ei voi enää tehdä. Eli kannattaa vaihtaa ne pelaajat takaisin reilusti ennen kymmentä tai ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin laittaa molemmat pihalle. Silloin aukeaisi yksi pudotuspelipaikkakin lisää.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

kannattaa vaihtaa ne pelaajat takaisin reilusti ennen kymmentä tai ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin laittaa molemmat pihalle.
Juu minusta tämä on ainoa oikea liike, vaikka tuleekin pienellä varoajalla.

Säännöissä luki aivan selvästi että tämän tyylisiä vaihtoja ei saa tehdä. Tuossa ei ole kahta sanaa, että joko tietoisesti tai Finnisflashin tiedostamatta on tehty selkeä ryöstö. Itse veikkaan, että Boston on vain epähuomiossa hyväksynyt vaihtoehdotukset sen kummempaa miettimättä, kun pleijaripaikka on mennyt ja pelitkin on itseasiassa ollut pelattu jo jonkin aikaa sitten.

Joka tapauksessa tällainen on minun mielestäni tosi törkeää, ellei tälle löydy todella hyvää selitystä.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Quickillä ei mennyt kausi oikein purkkiin nyt myndeltä turpaan 6-11 ja 10-1..
Tasaiset tilastojen mukaan pelit,mutta kaikki tuntus uppoavan kaverilla..

Nyt kausi paketissa..

Voisin kommentoida tota rijukin vaihtoja.. Yritti mullekkin ehdotella aivan uskomattomia ehdotuksia..

Muistaakseni QUick lunqwista, sitten mun 87,88,87ja olisin saanut tilalle jotain 81 82 84
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mynde77

Liigailee???????
Ehditkö ennen klo 22?






Viimeisen kerran mynde nähty onlinessa 3päivää sit.. :(

ehdin. Ja pelattiinkin jo. Runkosarja siis osaltani pelattu. Harmittavasti 1 pisteen päähän jäi playoff paikka. Parempi onni ensikerralla....
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

ehdin. Ja pelattiinkin jo. Runkosarja siis osaltani pelattu. Harmittavasti 1 pisteen päähän jäi playoff paikka. Parempi onni ensikerralla....

Älä vielä luovuta, pisteet voivat vielä muuttua, jos ja kun pelaajia joudutaan pudottamaan pois.


Julberon kommentin perusteella olen jo lähes valmis pudottamaan rijukin pois. Eli aika selkeästi näyttää siltä, että rijuki ihan tarkoituksella on yrittänyt kusettaa. Sitä en kyllä ymmärrä, että minkä takia, kun tuosta jää kyllä samantien kiinni jos vaan yksikin muusta liigaporukasta on lukukykyinen:).

Vaihtoon tarvitaan aina kaksi pelaajaa, joten mun silmissä FinishFlash on yhtä lailla vastuussa asiasta. Olisihan myös Julbero voinut suostua rijukin ehdotukseen, kun ei enää ollut mitään hävittävää. Julbero kuitenkin tiesi vastuunsa, joten ei siihen suostunut.

Mun mielestä tämän hetken tilanteen mukaan klo 22 putoavat pois rijuki, FinishFlash ja maestromeduusa. Jos joku on asiasta eri mieltä, niin mielipiteitä otetaan tottakai aina vastaan.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Tuo tiputtaminen on kova tuomio mutta kyllä tuo on selkeä sääntörikkomus.

Tai jos ei ole, niin selityksiä otetaan vastaan. En vaan käsitä että miten tuon pystyy selittämään, kun niinkin yberhienossa EA:n vaihtoruudussa näkyy kuitenkin pelaajan kokonaisstatsit, niin ei tämmösiä voi vahingossa ehdotella :)

Seuraava kommentti on täyttä arvailua: muistelen että alkuvaiheessa liigaa minullekin joku heitti aivan naurettavan vaihtoehdotuksen, enkä siihen tietenkään suostunut. En muista kuka se oli, mutta julberon kommentin perusteella voi olla mahdollista että sama mies. Mutta tämä pelkkää arvailua, eikä tätä voi käyttää todisteena mihinkään.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Seuraava kommentti on täyttä arvailua: muistelen että alkuvaiheessa liigaa minullekin joku heitti aivan naurettavan vaihtoehdotuksen, enkä siihen tietenkään suostunut. En muista kuka se oli, mutta julberon kommentin perusteella voi olla mahdollista että sama mies. Mutta tämä pelkkää arvailua, eikä tätä voi käyttää todisteena mihinkään.
Saatoin olla minä sillon alussa ku jotain yritin räpeltää ja johon vastasit, eikö vaihtojen pitänyt olla tasaset. Kaupat jäi tekemättä ja siitä eteenpäin yrittänyt katsoa tarkemmin;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Saatoin olla minä
Siis joo kuten sanoin niin siit on sen verran aikaa etten tosiaan muista :D Saatoit olla sinäkin :D

Summasummaarum, se onkin ihan hyvä nyrkkisääntö, että vaikka kaveri hakee vaikka sitä rightin pakkia niin ei tieten tahtoen tuputeta vaikka kahta-kolmea statsia heikompaa pelaajaa, koska minusta se on joka tapauksessa paska diili vaikka se rightin pakki olisikin hakusessa.
 
Ylös Bottom