Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kerkeekö Nugetti tänä iltana / yönä pelaamaan? Kerkesin jo Temetoria häiritä, mutta kärkikahdeksikkoon tulikin sitten odottamattomia muutoksia... :)

Valitettavasti ehdin vasta huomenna (keskiviikkona) pelailemaan, voin aloitella huomenna illalla.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Valitettavasti ehdin vasta huomenna (keskiviikkona) pelailemaan, voin aloitella huomenna illalla.
Voi pylly. Ei sille mitään voi, no proplemos! :)

Itse olen duunissa sitten huomenna iltaan, joten klo 22 varmasti olen pleikkarin äärellä, voin olla aiemminkin.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Temetor-Mynde77 parista Temetor jatkoon voitoin 3-1. Oli kyllä tasasia hyviä pelejä.

Meillä jäi se vika peli hoitamatta ku mynde lähti kolmannen tappion jälkeen heti menemään, mutta koitateen saada hoidettua myöhemmin.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Koska Kissaku ehtii aloittaa meidän pelit? Itselle ei sovi myöhään illalla/yöllä.

Tässä kohtaa voisin kysellä pelaajilta, että onko vielä mielenkiintoa seuraavalle kaudelle? Jos se pelataan, niin ajattelin että sen voisi pelata 12 pelaajan voimin tällä kertaa. Runkosarjassa tulisi siis 22 peliä ja tämän kauden tahdilla sen voisi vetää läpi reilussa viikossa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Valitettavasti ehdin vasta huomenna (keskiviikkona) pelailemaan, voin aloitella huomenna illalla.
"Nugetti, Viimeinen sisäänkirjautuminen: 3 päivää sitten."

FFS ei pysty päivystää kyl kauempaa, pakko nukkua ennen duunia. Ei kai tässä auta ku joku toinen päivä sitten varmaan. Ilmottelehan että mikä on meininki :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Temetor-Mynde77 parista Temetor jatkoon voitoin 3-1. Oli kyllä tasasia hyviä pelejä.

Meillä jäi se vika peli hoitamatta ku mynde lähti kolmannen tappion jälkeen heti menemään, mutta koitateen saada hoidettua myöhemmin.
ainii juu... Huomenna illalla joskus n.klo.21?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

"Nugetti, Viimeinen sisäänkirjautuminen: 3 päivää sitten."

FFS ei pysty päivystää kyl kauempaa, pakko nukkua ennen duunia. Ei kai tässä auta ku joku toinen päivä sitten varmaan. Ilmottelehan että mikä on meininki :)

Joo sori että en päässy kuin vasta nytten pelin äärelle, tuli yllättävä reissu koulun kanssa teatteriin illalla joka kesti 3h... damn.
Torstaina ja perjantaina olen paljon pleikalla.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

juu eiköhän uudelle kaudelle osallistuminen onnistu.
Leikkaus tulos niin pienet saikut tulos..Ehtii silloin pelailla..
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Tässä kohtaa voisin kysellä pelaajilta, että onko vielä mielenkiintoa seuraavalle kaudelle? Jos se pelataan, niin ajattelin että sen voisi pelata 12 pelaajan voimin tällä kertaa. Runkosarjassa tulisi siis 22 peliä ja tämän kauden tahdilla sen voisi vetää läpi reilussa viikossa.


Kyllä ite voisin vielä seuraavan kauden pelata ennen kesätauolle siirtymistä ja toi 12 on varmaa aika hyvä määrä ni ei sit tarvi potkia pois ''ei niin aktiivisia'' pelaajia.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Joo sori että en päässy kuin vasta nytten pelin äärelle, tuli yllättävä reissu koulun kanssa teatteriin illalla joka kesti 3h... damn.
Torstaina ja perjantaina olen paljon pleikalla.
Juuh itsellä on tänään sekä lauantaina mahdoton paikka, kun on sen verran pakottava meno (polttarit joissa olen bestman) että on osallistuttava. Näin ollen jää jäljelle perjantai. Tykitellään perjantai-iltana pelit pois.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Juuh itsellä on tänään sekä lauantaina mahdoton paikka, kun on sen verran pakottava meno (polttarit joissa olen bestman) että on osallistuttava. Näin ollen jää jäljelle perjantai. Tykitellään perjantai-iltana pelit pois.
Juu huomenna sit pelataan pois, ite olen jo klo 14 kotona ja sit oon ainoastaan poissa paikalta 18:45 - 21:15 välisenä aikana.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Hei Mifoni, olen tässä kohta taas onlinessa tähyilemässä josko pelailtais. :) Ollu vähän vappumenoja viel tossa mut eiköhän ne ala viimein olla ohi.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kiitoksia Mifonille peleistä! Takkiinhan siinä tuli 0-3 mutta jokainen peli oli oma jännitysnäytelmänsä, Sharksit eivät saaneet johtoasemia pidettyä. Nyt hailauma loikkaa kesälomalle ja toivottaa muille onnea tuleviin. Toki täältä taas tullaan kun saadaan seuraava liiga alkuun. ;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Pelit siis päättyivät 4-3, 3-2(rl.), 3-2 eli todellakin olivat erittäin tasaiset ja tiukat matsit, nyt vaan päättyivät näihin lukemiin. Sarjan käännekohta oli varmasti toinen matsi, Kissaku johti peliä kahdella maalilla ja muutenkin hallitsi peliä. Sitten 3. erässä hyvä loppukiri toi pelin tasoihin ja lopulta rankkareista tuli voitto. 0-2 tilanteesta on kuitenkin aika paha enää nousta, vaikka yksi toisen liigan TJ on senkin ihmeen meikäläisen kustannuksella tosin tehnyt:(.

Varmaan saadaan myös Ladyboy ja Temetor jatkoon, jos vaan poistan mynden ja ankkalasvegasin liigasta, en tosin ole varma mitä siitä seuraa.

Laitan tuossa kohta 5. kauden ketjun pystyyn, niin sielläkin on sitten ehkä kaikki valmista, kun tämä kausi on purkissa. 12 pelaajaa ja kausi vedetään nyt tosiaankin NOPEATEMPOISESTI eli runkosarjan peliaika on 9-10 päivää. Etusijalla ovat siis tämän kauden 10 loppuun asti pelannutta pelaajaa, mutta sen lisäksi mahtuu ainakin pari muutakin pelaajaa. Säännöt tulevat olemaan samat, kuin tälläkin kaudella.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mun käsittääkseni sil ei pitäs olla mitään sivuvaikutuksia.

Ei varmaan olekaan, teen vaikka vielä tänään ne poistot. Välieriä ei silti pääse aloittamaan, ennenkuin Nugetti-OlviTenu on pelattu.

Koska LadyBoylla olisi aikaa meidän matseille?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Välieriä ei silti pääse aloittamaan, ennenkuin Nugetti-OlviTenu on pelattu.
Jeps, pahoittelen, meillä on ollut aikataulujen sovituksessa suuria ongelmia.

Tänään illalla pitäs naputella noi pelit alta poies, onkin ollut parin päivän tauko änäristä niin katotaan tekeekö hyvää vai tuleeko tukkaan ihan kunnolla :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Jeps, pahoittelen, meillä on ollut aikataulujen sovituksessa suuria ongelmia.

Tänään illalla pitäs naputella noi pelit alta poies, onkin ollut parin päivän tauko änäristä niin katotaan tekeekö hyvää vai tuleeko tukkaan ihan kunnolla :D

Millon tuut paikalle? Ite joudun tässä kohta lähtemään sählyä pelailemaan, tuun takas ~ klo. 21:15, pelataan sit kovaan tahtiin pois :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Millon tuut paikalle? Ite joudun tässä kohta lähtemään sählyä pelailemaan, tuun takas ~ klo. 21:15, pelataan sit kovaan tahtiin pois :)
Just tulin duunista. Pelataan vartin yli ysi pelit sit sarjatulella pois! :)

Katotaan pitääkö ennakkosuosikki pintansa vai yllättääkö Sedin Sisters...
 
Ylös Bottom