Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Aijai, Temetorin kaa tuli sitten huolellista kiekkoa väännettyä! :D Täynnä menoa ja meininkiä. Tätä menoa tosin Niemen peluuttaminen kyseenalaista kun meni syöttää kiekon vastustajan lapaan vikoilla pelisekunneilla josta tottakai rankaistiin. (köh, köh, mitä Niemeä syyttelemään kun itse komensin kyseisen syötön.) ;DD Mutta näyttää siltä että hyviä pelejä tulossa kerta toisensa jälkeen tässä sarjassa!
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Reissussa olin niin ei päässyt koneelle perjantain jälkeen, noh ensi kerralla taas sitten mukana. :)

Tervetuloa taas jatkossa mukaan, ikävää että kävi nyt tällä kertaa näin. Kiva nähdä, että huonotkin uutiset voidaan ottaa tuolla asenteella vastaan.:)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Aijai, Temetorin kaa tuli sitten huolellista kiekkoa väännettyä!
Meillä päinvastoin oli sellasta hawaijia ettei oo ennen nähty :D

Hyvin alko ensimmäinenkin peli ku kaveri saa rankkarin jossa kiekko käy puolisen metriä taaksepäin -> silti maali :)

Kunnolla turpaan tuli, tokassa matsissa pomppi kaikki sisään millon mistäkin säärestä ja polvesta, ei selittelemistä. Vahva ehdokki varmasti koko setin viemiseen, en oo vähään aikaan ollu vastaavanlaisessa pesukoneessa.

-Olvi-
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Meillä päinvastoin oli sellasta hawaijia ettei oo ennen nähty :D

Hyvin alko ensimmäinenkin peli ku kaveri saa rankkarin jossa kiekko käy puolisen metriä taaksepäin -> silti maali :)

Kunnolla turpaan tuli, tokassa matsissa pomppi kaikki sisään millon mistäkin säärestä ja polvesta, ei selittelemistä. Vahva ehdokki varmasti koko setin viemiseen, en oo vähään aikaan ollu vastaavanlaisessa pesukoneessa.

-Olvi-
Jep samaa mieltä ,toi Temetor =detroit ,on kyl loistava pelaaja sitä vastaan kun pelaa tulee väkisinkin fiili "anteeks et mä oon olemassa" noh ,aina lähdetään taistelemaan kumminkin;))
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Aivan järkyttävän tasasia ja hyviä otteluita ollu mulla :D

Näin pienenä vinkkinä, jos/kun kohtaatte Buffalon nii kannattaa ottaa pari vihannespussia mukaan, lens ne mun pelaajat ilman Red Bulliaki!
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mitä persettä,ei mennyt oikein putkeen ankkalasvegasin =buffalo kanssa pelissä hirvee lagi päällä,2 erää pelattuna buffalo johtaa kumminkin 4-1 kolmatta erää mies ei sitten pelaakkaan kysyinnsyytä tähänei mitään vastausta,ok en pelannut sitten itsekkään ja pelin jälk kaveri poistuu netistä,2 erän jälk vielä vastas että on lagannu toi netti kokopäivän,et silleen.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mitä persettä,ei mennyt oikein putkeen ankkalasvegasin =buffalo kanssa pelissä hirvee lagi päällä,2 erää pelattuna buffalo johtaa kumminkin 4-1 kolmatta erää mies ei sitten pelaakkaan kysyinnsyytä tähänei mitään vastausta,ok en pelannut sitten itsekkään ja pelin jälk kaveri poistuu netistä,2 erän jälk vielä vastas että on lagannu toi netti kokopäivän,et silleen.
lagas myös mua vastaan jonkunverran mut ei vaikuttanut tulokseen.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

juu ei mitään annoin pelin mennä loppuun asti ankkavegas kumminkin johti 4-1 ei muuta kuin jatketaan eihän noille lageille mitään voi:))
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Paljon pelanneet tiedätte et sillon ku yksinkertasesti ette pysty voittaa sitä peliä vaikka teette mitä, niin sillon sen tunnistaa jo hyvissä ajoin ennen päätössummeria :)

Siis ei helkkari taas mitä peliä.

Vinkkinä kaikille (jonka oikeastaan jo mm. Kissaku huomas :D) että ihan rauhassa senkus teette one-timereista häkkejä. Ei nimittäin jostain syystä heittäytyminen auta mitään, menee koko ajan jostain kainalon tai mailan alta jäänuoliaiset. En tiedä mikä on :D

Eipä tunnusta tulevan mitään, mutta näköjään se on sitten vaan otettava tukkaan.

Sen verran kilpailevaa sorttia olen etten ole tottunut häviämään, enkä pidä siitä lainkaan :D

Parasta maailmassa on änärivitutus :rolleyes:
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Itsellä ei tosiaan ollut ollenkaan lagia Ankkavegasia vastaan, joten toivottavasti on ihan ohimenevä juttu :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

juu ei mitään annoin pelin mennä loppuun asti ankkavegas kumminkin johti 4-1 ei muuta kuin jatketaan eihän noille lageille mitään voi:))
Hatunnosto Jyväskylästä reilulle pelille, vaikka tossa toki voi miettiä että onko kovin kohteliasta ankkalasvegasilta pistää ohjainta pöydälle vaikka olis minkälainen lagi, jos kerran on pelannu jo kaks erää.

Kaiketi tähän joku hyvä selitys on...
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Joo PorkkanaaMurhaajaa(Wsh) ei tosiaan ollu lagista tietoakaan.

Nyt sitte ku pelasin pari matsia vieraissa niin eihän siittä tuu mtn ku kuva liikkuu 2s jäljessä äänistä?

Eikä mua nyt kiinnosta se voitto vaan rehellisyys näissä peleissä mitä jokaista vs ollut.

Äsken pyysin Rijuki:a vs yhteistä lopetusta kun kuva ei yksinkertaisesti liikkunut "normaalilla" tavalla.

Ja vastaus oli että samaa lagia siellä suunnalla tiedä sitte mistä johtuu, mutta kaitpa se ois paras kun tän pvän katselis ihan normaaleissa peleissä tapahtuuko tuota lagia,että onko se ohimenevää vai mistä kummasta johtuu.?:mad:

Hyvät pelit ja ennen kaikkea tasaset ollu kaikkia vs kiitos niistä :)

Ankkalasvegas

Edit: Koitin äsken ja yhteydet toimi normisti joten komento takas. voi olla että oli perkeleen dna:n päässä häikkää tms. :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Hatunnosto Jyväskylästä reilulle pelille, vaikka tossa toki voi miettiä että onko kovin kohteliasta ankkalasvegasilta pistää ohjainta pöydälle vaikka olis minkälainen lagi, jos kerran on pelannu jo kaks erää.

Kaiketi tähän joku hyvä selitys on...

Selitys kait riittää sillä että kuva yksinkertasesti jääty eikä toiminut ps nappi tai mikään muukaan ja oletin vihun(Bos) lähtevän pelistä.?

Suunnillee päässä laskin että koska se peli mahd loppuu ja buuttasin ps.joten pahoittelut jos turhaan jouduit odottamaan.

Eiks näin pitäny toimia?

En tiedä oonko ite ihan kujalla vai miten näissä nyt oikein kuuluis toimia.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Vinkkinä kaikille (jonka oikeastaan jo mm. Kissaku huomas :D) että ihan rauhassa senkus teette one-timereista häkkejä. Ei nimittäin jostain syystä heittäytyminen auta mitään, menee koko ajan jostain kainalon tai mailan alta jäänuoliaiset. En tiedä mikä on :D

Joo, meidän pelissä oli kyllä niin hektistä menoa että ei kyllä enää tiennyt miten toimia kun maaleja vaihdeltiin viimesellä minuutilla. Jotenkin ihmeellisesti ne mun syötöt sitten vain menivät perille. :O

Itse olen heittäytymistaktiikasta luopunut kun kärsivällinen vastustaja voi odottaa hetken ja silloin yksi puolustajista on sen kriittisen hetken poissa pelistä (+joskus ne syötöt vaan kaivaa itsensä sieltä ali). :( Tosin olen itse melko huono estämään onetimereita, joka saa aikaan hiusten repimistä kun luulee tukkineensa syöttölinjan tehokkaasti, mutta sieltä se syöttö vain sujahtaa. Mutta tämmöstä tää on. :D

Pelannut jo niin monet pelit tänään että silmissä vilisee mutta vieläkin maalinnälkä vaivaa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

LadyPony99 Alottaa tänää pelit yöllä koska olen lepakko. Eivaa ku tulee titanic ni ei pysty vielä, liian hyvä elokuva missattavaks:D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Yökyöpeli itsekin, joten LadyBoy vois vaikka olla valmiina kun verenhimoisena havittelen päätäsi finaalipaikan minulta evättyäsi! ;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Oli koko ajan mielessä, kun sääntöjä kirjoitin, että jotain unohtui. Siis juuri tämä lagi-ongelma, ei sitä edes muista ennenkuin osuu omalle kohdalle. Korjatkaa nyt joku, jos väärin muistan, mutta eikö viime kaudellakin ollut juuri se tapa, että se yhteinen lopetus hyväksytään jos lagi pilaa pelin? Peli uusitaan niin monta kertaa, että sen pystyy kunnolla pelaamaan, vaikka sitten seuraavana päivänä. Johdolla ollut pelaaja ei menetä yhtään mitään, koska uusintapelissä peli pelataan samaan tilanteeseen, jossa se oli keskeytyshetkellä. Itse en aio pelata lagipeliä, eikä kenenkään muunkaan tarvi.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Korjatkaa nyt joku, jos väärin muistan, mutta eikö viime kaudellakin ollut juuri se tapa, että se yhteinen lopetus hyväksytään jos lagi pilaa pelin?
Mites ns. "riitatilanteissa" toimitaan?

Eilen napsuteltiin Ankkalasvegasin kanssa niin ensimmäisessä pelissä oli kyllä aika jäätävä meininki, tuntui että on sekunnin lagi ja tökki vähän väliä. Oli kuitenkin suht pelattava ja pelattiin peli yhteistuumin loppuun. Toinen matsi olikin jo parempi, missä Buffalo oli kotona.

Kysymys kuuluukin: millainen lagi on sellainen, että toisen pelaajan on hyväksyttävä yhteinen lopetuspyyntö? :)

Toiselle on mahdottomuus pelata pienelläkin lagilla, kun taas itsekin koetan sietää vähän kovempaakin viivettä koska kaverilla se tilanne on ihan samanlainen, lagi on sama molemmilla.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mites ns. "riitatilanteissa" toimitaan?

Eilen napsuteltiin Ankkalasvegasin kanssa niin ensimmäisessä pelissä oli kyllä aika jäätävä meininki, tuntui että on sekunnin lagi ja tökki vähän väliä. Oli kuitenkin suht pelattava ja pelattiin peli yhteistuumin loppuun. Toinen matsi olikin jo parempi, missä Buffalo oli kotona.

Kysymys kuuluukin: millainen lagi on sellainen, että toisen pelaajan on hyväksyttävä yhteinen lopetuspyyntö? :)

Toiselle on mahdottomuus pelata pienelläkin lagilla, kun taas itsekin koetan sietää vähän kovempaakin viivettä koska kaverilla se tilanne on ihan samanlainen, lagi on sama molemmilla.
Yleensähän sen lagin näkee heti alussa jolloin tilannekkin saattaa olla vielä tasan niin ei kellään pitäisi olla syytä yhteistä lopetusta hyväksyä lagin takia. Sit jos se ilmeneekin kesken pelin tilanne onkin paljon kinkkisempi ja taitaa olla aika vaikeeta vetää siihen rajaa. Tosi vähän ollut kyl lagia näiden kolmen kauden aikana, itse en ole joutunut kertaakaan lopettaan sen vuoksi ja jos lagii on ni tuppaan prkl. oleen viel aina tappiol sillon ni en ees kehtaa sitä pyytää. Tosin jos tilanne selvä ja lagia helvetist ni voihan siin taas käyttää maalaisjärkee, eli ajatella olisiko edes mahdollista nousta voittoon.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mites ns. "riitatilanteissa" toimitaan?

Eilen napsuteltiin Ankkalasvegasin kanssa niin ensimmäisessä pelissä oli kyllä aika jäätävä meininki, tuntui että on sekunnin lagi ja tökki vähän väliä. Oli kuitenkin suht pelattava ja pelattiin peli yhteistuumin loppuun. Toinen matsi olikin jo parempi, missä Buffalo oli kotona.

Kysymys kuuluukin: millainen lagi on sellainen, että toisen pelaajan on hyväksyttävä yhteinen lopetuspyyntö? :)

Toiselle on mahdottomuus pelata pienelläkin lagilla, kun taas itsekin koetan sietää vähän kovempaakin viivettä koska kaverilla se tilanne on ihan samanlainen, lagi on sama molemmilla.


Olihan siinä viivettä ja lagia mutta eipä se numerot kertoo kaiken oleelliseen,tämä oli niitä pelejä missä ei saa ees 2 peräkkäistä syöttöä omille :D

Ja kotona ku pelasin niin viive oli tipotiessään ja muutenki loppu illan tuntui toimivan normisti.(altavastaanaja voitin mm.rankkareilla SJ mikä oli itselle kova saavutus kun 3-1 tilaanteesta pääsin vielä jatkoajalle ja pilkuilla oli tuuria.

Tiedä sitte näistä perkeleen yhteyksistä joskus toimii ja toisinaan taas ei :)
 
Ylös Bottom