Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Me voitas Jampen kanssa lykkiä tänä iltana kymmenen jälkeen omaa sarjaamme etiäpäin?

Itse olen huomenna pienissä häissä, eli lauantai menee tosiaan siellä bestmanin roolissa. Toki juhlapaikalla on myös PS3, mutta se on lähinnä perheen pienimmille ajanvietteeksi. Enkä usko että sitä katsottaisiin kovin hyvällä, jos konttailen pelaamaan puolivälieriä viereiseen saliin kesken juhlien ;)

Eli sarja tosiaan tilanteessa 1-0 Jamppe93:lle, vaikka EA vissiin merkkasikin mulle voiton kesken jääneestä pelistä. Pelaamme sarjan toisen ottelun toisen erän alkuun, tilanteeseen 2-1 Jampelle, johon jäimme.

Näin kai tuo menee sit kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Tosin, toivotaan ettei EA päätä enää kaataa servuja kesken pelin, ainakaan niin että voitto merkataan minulle. Tuossa tilanteessa vissiin joudutaan pelaamaan hupipelinä ratkaisevat ottelut jos kaksi ylimääräistä voittoa jommallekummalle tuomitaan?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Jaahas, välierissä vastaan Nugetti Chicagolla. Läpihuutojuttu:cool:.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Nugetti - Mynde77, 3-0 otteluvoitoin menee jatkoon Nugetti ( 3-1, 10-1, 5-1)
Kiitos Myndelle ottelusarjasta!

Jaahas, välierissä vastaan Nugetti Chicagolla. Läpihuutojuttu:cool:.

Täältä tullaan Mifoni! :D
Odotan tiukkaa sarjaa, ei ollut täydellistä peliä itseltä tuo äskeinen sarja, parannettavaa löytyi paljon...
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Odotan tiukkaa sarjaa, ei ollut täydellistä peliä itseltä tuo äskeinen sarja, parannettavaa löytyi paljon...
Jos saan kysyä maisterilta että missä kohden pitäisi parantaa? :D Kolme playoff-peliä maalierolla 18-3 ei jättäne mitään selittelyjä :)

No, toki, ois voinu puolustaa paremmin, onhan se maali per peli aika huono keskiarvo ;)

No ei vaan, aika odotettu tulos, vaikka Mynde kelpo pelimies onkin. Nugetti on vaan oikeasti saakelin kova tuolla Hawksilla. Tulee Mifonille hiki.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Jos saan kysyä maisterilta että missä kohden pitäisi parantaa? :D Kolme playoff-peliä maalierolla 18-3 ei jättäne mitään selittelyjä :)

No ei ne maalierot aina ratkaise kaikkea :)
Vika matsi oli välillä kyllä semmosta säätämistä omalta puolelta, Mynde viellä johti 3 erän alussa jolloin vasta aloin pelata, tein nuo 5 maalia vasta vikassa erässä :eek:
Ehkä se tasasuus on se mun heikkous. Kestää aina hetki saada koneisto jylläämään, tosin tämä kausi ollu silläki osa-alueella vähän vahvempi :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Tulee Mifonille hiki.

Kiitos luottamuksesta:D.

Toivottavasti ensi kaudella on vähän parempi arpaonni, niin saan otettua Chicagon(vaikkei joukkue kiinnostakaan yhtään). Itselle on kyllä ollut Crawfordin ohittaminen todella vaikeaa, vaikkei mies paperilla mikään kova olekaan. Myös keskitason Stalberg (EA kok. 82) on tehnyt meidän peleissä pirusti maaleja. Oma joukkue on muuten pirun kova, mutta Howardiin ei ole kyllä paljoa luottoa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Toivottavasti ensi kaudella on vähän parempi arpaonni, niin saan otettua Chicagon(vaikkei joukkue kiinnostakaan yhtään).

Ilkeää :D Ei pidä valita joukkuetta jos ei siitä tykkää :(
No olisihan se pientä vaihtelua valita joku toinen joukkue, mutta se on varma että St Louista en valitse :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Kiitos luottamuksesta:D
Joo no en mä tulosta ennustanu mut melko varma olen että kolme-muna ei mene kummallekaan :D

Nugetti toki koettaa psyykata ettei peli kulkenu parhaalla tavalla Myndeä vastaan, mutta näissä kempaloissa oikeasti tuloksilla on merkitystä, ei sillä että minkänäköisellä tai epätasaisella pelillä se tulee :)

Itse myös kyllä ihmettelin kovasti Crawfordin varmuutta, ja #4:ssä pelasinkin kolme varsin epätasaista peliä Canucksilla Hawksia vastaan, eikä ollut mitään jakoja. Itsellä maalivahtipeli epäonnistui täysin, olisi ehkä pitänyt aiemmin pistää Schneider maaliin mutta jossittelu on jossittelua.

Huikea playoff-pelaaja kuitenkin kyseessä, ja mikäli finaaliin etenee niin on vahva voittajasuosikki, tuli vastaan sitten Temetor tai Jamppe. Itsellä ei kovin kova luotto ole kolmeen voittoon maailmanlistan kärkimiehiä vastaan kuitenkaan, mutta koetetaan nyt kiusata niin hyvin ku pystytään :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Itse myös kyllä ihmettelin kovasti Crawfordin varmuutta, ja #4:ssä pelasinkin kolme varsin epätasaista peliä Canucksilla Hawksia vastaan, eikä ollut mitään jakoja. Itsellä maalivahtipeli epäonnistui täysin, olisi ehkä pitänyt aiemmin pistää Schneider maaliin mutta jossittelu on jossittelua.

Se on se tiukka viisikkopuolustus, kröhöm... ;) Ei se veskasta niin kiinni jos ei tuu pahoja vetoja. Kyllä tolle Corey Crawfordille sattuu huonoja päiviä silloin pitää vaan itse pelata paremmin :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Olihan siinä sun pelaamisessa silloin pientä eroa havaittavissa Chicagoon nähden
:D.

Kyllä mä muillaki jengeillä pelaan paljon mutta Chicagon valitsen jos mahdollista ku sitä fanitan myös IRL :)
Tuo St Louis oli nyt tollanen tyhmä valinta, ikinä ollu ennen sillä pelannu tosissaan mitään matseja, hidas jengi joka ei sovi mulle sitten yhtään, samoin en myöskään osaa pelata hyvin esim Nashvillellä vaikka paperilla hyvä. :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Se on se tiukka viisikkopuolustus, kröhöm... ;) Ei se veskasta niin kiinni jos ei tuu pahoja vetoja. Kyllä tolle Corey Crawfordille sattuu huonoja päiviä silloin pitää vaan itse pelata paremmin :D
Totta tuossa kyllä se, että runkosarjapeleissä maalintekopaikoille pääsy oli vaikeaa. Toisessa pelissä tajusin, että ihan turha hakata päätä seinään ja rynnätä pienelläkään riskillä. Menihän se sitten maalittomana jatkoille, kunnes se ratkaisu sitten tuli :)

Kyl Chicagoa vastaan pystyy pelaamaan, kun pelaa maltilla ja puolustaa nimenomaan hyvin. Tämä nyt ei kenellekään, varsinkaan Mifonille varmasti mikään "paljastava vinkki" ole kun aika monta peliä varmaan harjannut sua vastaan... Näin kovatasoinen ja varma kaveri rankaisee kovalla prosentilla virheistä, ja se jos mikä sitten ottaa rankasti päähän jos tappioasemassa joutuu sua vastaan pelaamaan :D Voi nyyhky sitä "tästä tuu mitään" -tunnetta... :D

Mielenkiintonen sarja teille tulee kyllä varmasti. Vaikea lähteä veikkailemaan voittajaa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Ei se Mifoni mikään huono ole myöskään... :D
Meidän voitot on 1-1 pudotuspelisarjoissa. Ja runkosarjoissa taitaa olla aika tasan myös, tässäkin runkosarjassa hän nappasi keskenäisitä matseista 3 pistettä ja minä 2 :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Tuosta fanittamansa joukkueen valinnasta vielä sen verran, että itsellä tätä dilemmaa ei koskaan tule vastaan, kun Quebecin ajoista asti Avsin fani kerran olen.

Nykyjoukkue on nousujohteisuudesta ja potentiaalista huolimatta statseiltaankin sellaista kuraa, ettei vahingossakaan tule sitä valittua ellei ihan pakko ole :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Tuosta fanittamansa joukkueen valinnasta vielä sen verran, että itsellä tätä dilemmaa ei koskaan tule vastaan, kun Quebecin ajoista asti Avsin fani kerran olen.

Nykyjoukkue on nousujohteisuudesta ja potentiaalista huolimatta statseiltaankin sellaista kuraa, ettei vahingossakaan tule sitä valittua ellei ihan pakko ole :D

Nyt siirrytään tosiasioihin :)
Millon saatte pelattua teiän ottelusarjan Jampen kanssa ohi?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Nyt siirrytään tosiasioihin :)
Millon saatte pelattua teiän ottelusarjan Jampen kanssa ohi?
Pyh, tosiasiat on tylsiä ;)

Hei mutta joo, itse olen linjoilla kympin aikaan, ehkä aiemminkin. Eli toivottavasti Jamppe on linjoilla myös. Meillä oli tosiaan tarkoitus pelata sarja jo aiemmin pois, mutta EA veti sillon servujen töpselit irti.

Mikäli tänä iltana ei onnistu (ihmisten aikaan) niin menee sunnuntaille, koska mulla on oikeasti pakottava meno huomenna.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Jamppe käväissyt onlinessa näköjään viitisen tunteroista sitten.

Ei taida tulla nyt pelailemaan joten tämä sarja jatkuu sunnuntaina, en tosiaan kesken häiden irtoa spelaamaan.

Laittele Jamppe tähän et monelta oot sunnuntaina online niin saadaan tää sarja pelattua...

Korj: Mies napsahti onlineen välittömästi kun postasin tämän :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Mifoni, jos nää kaks saa tänään viellä pelattua niin ehditkö tänä iltana/yönä aloittamaan jo välierät? :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Mifoni, jos nää kaks saa tänään viellä pelattua niin ehditkö tänä iltana/yönä aloittamaan jo välierät? :)

Sen verran kovat pelit tulossa, että kyllä ne pitää pelata ainakin melkein selvinpäin eli ei enää tänään:). Sopiiko huomenna ennen peliä? (alkaa 14.30). Mun puolesta vaikka aamulla ysin aikaan, siinä on max. 5 peliä, niin ei niihin paljoa aikaa mene.
 
Ylös Bottom