Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Sen verran kovat pelit tulossa, että kyllä ne pitää pelata ainakin melkein selvinpäin eli ei enää tänään:). Sopiiko huomenna ennen peliä? (alkaa 14.30). Mun puolesta vaikka aamulla ysin aikaan, siinä on max. 5 peliä, niin ei niihin paljoa aikaa mene.

Joo mulle käy, tuo klo 09 kuullostaa ihan sopivalta :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Eli tässä sarjassa ainakin tapahtuu :D

Ensimmäinen peli Phillyltä ihan ohi, 14-1 Bruinsille.

Toinen peli Philadelphiassa, niin viime tipassa voittomaali kuin mahdollista: 3-4 Phillylle 0,1 sekuntia ennen jatkoajan päättymistä!

Kolmannessa pelissä Philadelphia meni vielä johtoon puolitoista minuuttia ennen loppua, mutta Bruins nousi vielä voittoon Phillyn sössittyä hyvä peli ja lahjoittamalla voittomaali muutamaa sekuntia ennen jatkoaikaa. Ansaittu voitto Bruinsille, Flyers vieraissa taas aivan jyrän alla.

Neljännessä matsissa kotijoukkue oli ihan pelissä mukana, mutta jotenkin keskittyminen herpaantui toisessa erässä ja muutamat koomailut kostautuivat jälleen kovalla prosentilla. Neljä maalia kun antaa näin kovalle kaverille etumatkaa niin pelin häviää. 4-2 Bruins voittoon ja jatkoon.

Sarja siis 3-1 Boston Bruinsille, eli Jamppe93 jatkaa Temetoria vastaan.

Omalta osaltani sanottava, että kävi kuten asetin tavoitteeksikin: kiusata parempaa. Yksi voitto tässä sarjassa kyllä antaa luottoa minulle jatkoon. Ja toki myös se fakta, että vaikka turpiin tuli lopulta aika selvästi, niin jokainen peli ensimmäistä lukuunottamatta oli todella tiukka. Viimeinen repesi viimeistään kolmannessa vähän, mutta nousin vielä kahden maalin päähän ennen viimeistä minuuttia.

Mukava sarja, ja tähän häviöön olen ihan tyytyväinen. Näin kovatasoista kaveria vastaan pelaa mielellään, kehityin sarjan edetessä kyllä puolustajana aika harppauksen. Vaikkakin muutamat koomailut omassa päässä maksavat vielä maaleja, jopa pelejä (kuten peli 3.)

Kiitos Jamppe ja onnea jatkoon. Kovat on kaverit taas välierissä...
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Juu, oli kyllä mielenkiintoinen ja hyvä sarja OlviTenua vastaan. Ekaa peliä lukuunottamatta oli suhteellisen tasaista playoff-kiekkoa ja pelit ratkesivat pienillä marginaaleilla, usein henkilökohtaisen virheen avittamana tai pienellä tuurillakin. Ensimmäinen peli oli tosiaan todella erikoinen, sillä valehtelematta joka toisen vedon jälkeen Phillyn veskari joutui kaivelemaan kiekkoa verkon perukoilta :D Mutta kiitos OlviTenulle peleistä!

Sitten suunataanki katseet välierään Temetoria vastaan. Toiveikkaana lähdetään, sillä ellen väärin muista, niin taisin korjata runkosarjassa täyden pistepotin Temetoria vastaan ;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Mukava kuulla että oli hyvät pelit! Nyt olisi taas se kuuluisa stream ollut poikaa, näitä pelejä katselis oikein mielellään. :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Eipä sitten tästäkään kaudesta jäänyt käteen muuta kuin hyvä yritys:(. Nugetti finaaliin voitoin 3-2 (8-6, 4-6, 2-4, 4-2, 5-2).

Johdin jo sarjaa 2-1 voitoin, mutta tiesin kyllä, että Nugettia vastaan se ei vielä tarkoita mitään. Ja niinhän siinä sitten kävi, että itseltä ei enää löytynyt paukkuja kahteen viimeiseen peliin ja kaverilta niitä löytyi.

Omasta mielestä kumpikaan ei silti pystynyt pelaamaan otteluissa parhaalla tasollaan, mutta matsit olivat kyllä tapahtuma- ja maalirikkaita. Omia maaleja puolin ja toisin, molemmissa päissä oli hetkittäin aika luokatonta maalivahtipeliä.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Olipas välierä Mifonin kanssa ja sen arvoisesti päättyi viidenteen peliin.
Nugetti - Mifoni otteluvoitot, 3-2 ( 8-6, 4-6, 4-2, 5-2)
Nugetti jatkaa finaaleihin.
Kiitos Mifoni ottelusarjasta, oli kyllä tiukka ja ei ikinä pystynyt luottamaan edes 3 maalin johtoon saati sitten 6-1 tulokseen jolloin nousit viellä melkein rinnalle ja ohi :D

Molemmat maalivahdit haparoivat aika pahasti silloin tällöin mutta ei ottelusarjaa ratkaisevalla tavalla.
YV itselläni toimi tällä kertaa todella tehokkaasti taisi olla jtn 60-80% paikkeilla tosin ei niitä tilaisuuksia montaa tullut.
Molemmilla oli huikea osuma tarkkuus ja välillä tuli semmosella intensiteetillä maaleja päädystä päätyyn :) Mifoni johti ottelusarjaa 2-1 mutta taistelin loppuun asti.
Tuo viides ja neljäs peli oli omalta osalta ne vahvimmat, paineen alla onnistuu parhaiten ;)

Finaali odotellessa, taitaa minulle sopia sunnuntai ilta taikka maanantai parhaiten.

Olisikohan Blackhawksin mestaruus tänä kautena? tiedä ja sano, 1 voitto ja 1 häviö minulla menneet nuo finaali ottelusarjat :confused:
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Ei tosiaan ratkenneet pelit silti MV-peliin, Howard otti kyllä välillä pirun hyviä koppeja. Ensimmäisessä pelissä kyllä haparoi aika lailla ja päästi 5 maalia nopeasti, olisi ehkä pitänyt vaihtaa jo aikaisemmin maalinsuulta. Ei silti sekään oikein houkuta, kun 2-vahti (en edes muista nimeä) on 78 kok. Mutta tuli siitä tosiaan vielä peli, vaikka lukemat olivatkin tosiaan 6-1:)

Ihan hyvin silti itseltäkin nämä kaudet menneet, jokaisella kaudella välieriin tai finaaliin asti. Mutta, kun voittoa kuitenkin haetaan, niin samahan se on putoaako heti pleijareiden alussa vai sitten finaalissa.

No, ensi kaudella mennään sitten Chicagolla loppuun asti;).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Joo-o eli siis Bruins jatkaa finaaliin voitettuaan Temetorin Toronton otteluvoitoin 3-0. Vaikka sarja katkesi suoraan kolmessa pelissä, on pakko sanoa, että en tainnut yhtäkään peliä hallita. Mun onneks kuitenkin maalit ratkasee :)

Sit vaan jännittämään, kuinka käy Nugettia vastaan finaalissa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Joo-o eli siis Bruins jatkaa finaaliin voitettuaan Temetorin Toronton otteluvoitoin 3-0. Vaikka sarja katkesi suoraan kolmessa pelissä, on pakko sanoa, että en tainnut yhtäkään peliä hallita. Mun onneks kuitenkin maalit ratkasee :)

Sit vaan jännittämään, kuinka käy Nugettia vastaan finaalissa.

Nonin odotan tiukkaa finaalia, itse taisin voittaa meidän molemmat ottelut runkosarjassa toki oli todella tiukkoja yhden maalin pelejä :)
Kävisikö että ainakin aloitellaan huomenna illalla? Olen todennäköisesti viimeistään klo 19 kotona.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Juu alotellaan ainaki huomenna kuhan ei vaan mee päällekkäin huomisen pronssipelin ja finaalin kanssa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Finaali on ohi ja voittajana selviytyi Chicago Blackhawks!! :)
Nugetti - Jamppe93, otteluvoitot 3-1 ( 3-5,4-5,4-5,3-4)
Oli tosi tiukka sarja välillä jopa hirvitti Jamppen pöllytyksessä, kolmannessa pelissä jopa johdin 0-4 viellä 3 erässä mutta kun Jamppe kavensi 1-4 niin olin tyhmä ja vaihdoin jo varmistellen Crawfordin pois ja Emeryn sisään, no se vaan pahensi tilannetta koska Emery ei sitten millään ollut varma veska :D ja mentiin jatkoajalle jolloin iskin sitten viiva kudin sisään vähän helpohkosti. Olin jopa yllättynyt että hyökkäysalue aika taisi olla monessa pelissä minulla pienempi jota se on tosi harvoin.
Hyviä tasasia pelejä oli vaikka ei siihen viidenteen matsiin mentykkään.

Kiitos vielä Jamppelle hyvästä finaali sarjasta!

Hawks win! :D
Ja tähän viel voitto biisi: Chicago Blackhawks Goal Song (HQ) - YouTube
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Tosiaan oli tiukka finaalisarja. Tällä kertaa ei vain kiekko pomppinut mulle suotusasti. Joka tapauksessa rehtiä ja viihdyttävää kiekkoa oli, joten harmitus ei nyt niin suuri ole. Ens liigassa sitten yritetään parantaa sijoitusta kenties taas Nugetin Chigacoa vastaan ;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

On toi Nugetti vaan kova, taitaa tosin olla joukkueen ansiota ;).

Ei vaan, aika hienosti mennyt jokainen kausi (paitsi Bluesilla ;)). Isot onnittelut täältä, sitä ollaan nyt tuplamestari kuten Ladyboykin. Tulevalla kaudella on varmaan tarkoitus ottaa se kolmas mestaruus, mutta ei tule helpolla:).
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Kiitos kiitos, no ei se välieriin pääsykään mikään surkea asia ole, jopa kaadoin Bluesilla puolivälierissä itse Chicagon jolla Julbero pelas sillon. :D
Aika paineitta lähden tähän seuraavaan kauteen, kun sitä menestystä tullut jo jonkin verran, olis harmittanu hävitä tämä niin ois pitäny hiki hatussa seuraavaan kauteen lähteä että pakkovoiton paikka :)

Vielä pakko sano että tähän kauteen lähdin ihan oman joukkueen kautta, en tehnyt yhtään vaihtoa, luottoa oli joukkueeseen, ei niistä vaihdoista aina hyödy väillä sekottaa pakkaa aika pahasti jopa, jos ei sovi joukkueeseen.

Nyt tämä nollattu ja täysillä seuraavaa hakemaan! :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #5

Vielä pakko sano että tähän kauteen lähdin ihan oman joukkueen kautta, en tehnyt yhtään vaihtoa, luottoa oli joukkueeseen, ei niistä vaihdoista aina hyödy väillä sekottaa pakkaa aika pahasti jopa, jos ei sovi joukkueeseen.
Jeps. Onnittelut, ei yllättävä voittaja, joskin Jamppe93 olisi ihan hyvin voinut olla mestari. Perkeleen kovatasoinen liiga oli taas, ja kaikki playoffeihin itsensä vääntäneet oli helvetin kovia pelimiehiä.

Tämä on paras tunne, että jää oikeasti jotain hampaankoloon. Vaikka tipuinkin lopulta melko selkeästi 3-1-voitoin, niin pienellä onnella ja tarkemmalla pelaamisella olisi voinut ihan tosissaan haastaa noinkin kovan pelurin. Ensi kaudella sitten...

Vaihdot onnistuivat minulta oikein hyvin, enkä paljoa pakkaa sekoittanut. Briere ja Van Riemsdyk vaihtuivat Milleriin ja Zetterbergiin, joka osoittautui ihan kelpo tradeksi. Myös Detroitin riverissä omat koirat purivat pariinkin otteeseen keskinäisissä, joten hyvinhän nämä meni... ;)

Nyt vaan hönkä päälle #6:een, lähdetään parantamaan ja välierävaiheeseen pitäs nyt kerrankin jo päästä...
 
Ylös Bottom