Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

jaa ei sinne pleijareihin päässykkään kun 4 joukkuetta

Alunperin tosiaan oli kyllä tarkoitus, että 8 pääsee pleijareihin. Oikeasti harmittaa sun, Matrimin ja EagleHeartin takia. Olisitte ansainneet ne pudotuspelipaikat. Oli itsellekin melkoinen yllätys, että 12:sta pelaajasta vain 7 hoitaa homman kunnolla loppuun saakka. Se on aika pieni prosentti näin pienessä porukassa. Peliaikaa kyllä oli tarpeeksi ja kaikki tiesivät etukäteen, koska se loppuu. Siitäkin huolimatta pari pelaajaa jättää viimeisen/viimeiset pelinsä ihan viime tinkaan ja niistäkin ilmoitetaan siinä vaiheessa, kun on jo myöhäistä.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Seuraavana kautena mukana? jos vain sopii?
Sopii, mutta en tosiaan lähde järkkäämään kautta, jos siihen ei etukäteen löydy tarpeeksi mielenkiintoa pelaajilta. Muutoksia toki tarvitaan, etteivät tämän kauden asiat toistu. Mieleeni tulikin sellainen systeemi, jota en ainakaan itse ole nähnyt näissä liigoissa käytettävän. Olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä miten se toimii. Mutta tosiaan tähän ketjuun ilmoitusta, jos haluaa kokeilla uudentyylistä liigaa. Laitan myöhemmin lisätietoa asiasta.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Mites nikoh87 - juha96?

Onko mitään ajatusta koska pelataan vai pelataanko edes?

Julberon kanssa jo aloitettiin toinen välierä ja huomenna tarkoitus jatkaa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Toinen välieräsarja saatiin pelattua loppuun. Detroit finaaliin voitoin 4-1 ( 6-5, 4-1, 2-6, 7-0, 3-2 ). Numeroista huolimatta todella hyvä ja tasainen sarja.

Sanoin jo Julberollekin, että jos toisessa parissa ei ala pikaisesti tapahtua jotain, niin meidän välieräsarja on samalla finaalisarja. Sunnuntaista saakka ollut aikaa pelata pelejä, eikä vielä yhtäkään pelattu.

Yrittäkää nyt edes sopia niitä peliaikoja. Teillä on aikaa saada sarja pelattua lauantaihin klo 12 mennessä. Eli n. 5,5 päivää aikaa pelata 4-7 ottelua, ei pitäisi olla vaikeaa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Yrittäkää nyt edes sopia niitä peliaikoja. Teillä on aikaa saada sarja pelattua lauantaihin klo 12 mennessä. Eli n. 5,5 päivää aikaa pelata 4-7 ottelua, ei pitäisi olla vaikeaa.

Enkö kirjoittanut juuri äsken, että olen ollut kuumeessa sunnuntaista lähtien, joten en viitsinyt sairaana pelata, kun silmät pyörii päässä. Nyt olen kuitenkin parantunut ja pystyn varmasti pelaamaan sarjan loppuun. Ihmetyttää vain tuollainen USKOMATON arvostelu, kun en oikein voi itse ennakoida milloin joku virus iskee.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Enkö kirjoittanut juuri äsken, että olen ollut kuumeessa sunnuntaista lähtien, joten en viitsinyt sairaana pelata, kun silmät pyörii päässä. Nyt olen kuitenkin parantunut ja pystyn varmasti pelaamaan sarjan loppuun. Ihmetyttää vain tuollainen USKOMATON arvostelu, kun en oikein voi itse ennakoida milloin joku virus iskee.

Eikö olisi kuitenkin jo sunnuntaina kannattanut ilmoittaa, että on kuumeessa, niin ei täällä muiden tarvitse turhaan odotella? Anteeksi, jos tuo "USKOMATON" arvostelu jotenkin loukkasi.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Joo tasaista oli,mutta maalinteossa oli eroa..
Itse hallitsin hyökkäysalueaikaa ja laukauksia,mutta sinä veit maaleilla pelit..
Kiitos howardin venymiskyvyn! :)

Loistavista peleistä kiitokset kuitenkin..
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Käykö juhalle että pelataan huomenna kolmen jälkeen kaikki pelit putkeen???
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

nikoh87 - juha96 4-1 (4-3 ja, 4-1, 2-4, 3-2, 8-0)

Tiukka sarja. Ensimmäinen peli oli kääntyi tiukan taistelun jälkeen vastustajalle ja siten sarja kääntyi nikoh:n voitoksi, mutta parempi voitti ehdottomasti.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

nikoh87 - juha96 4-1 (4-3 ja, 4-1, 2-4, 3-2, 8-0)

Tiukka sarja. Ensimmäinen peli oli kääntyi tiukan taistelun jälkeen vastustajalle ja siten sarja kääntyi nikoh:n voitoksi, mutta parempi voitti ehdottomasti.

En tiiä siitä paremmasta, mutta hyvät pelit oli..
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Hyvä, kun saitte pelit pelattua. Näköjään viidettä matsia lukuunottamatta aika tiukat matsit.

Koska niko ehtisit aloittaa finaalit?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Käviskö huomenna tai sitten sunnuntaina? tänään ei kyl kehtaa ku saattaa mennä vähän viihteen puolelle :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Käviskö huomenna tai sitten sunnuntaina? tänään ei kyl kehtaa ku saattaa mennä vähän viihteen puolelle :D

Tänään itselläkin vähän samaa vikaa. Voitaisiin ainakin aloitella sarja huomenna, kun jos menee 6 tai 7 peliin, niin ei oikein putkeen niitä pysty pelaamaan. Onko jotain kellonaikaa mielessä?
 
Ylös Bottom