Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Jokaista pelaajaa joka on onlinessä ollut olen kokeillut haastella, aina vaan ei sovi kaikille, ja joka päivä käyn tuolla tsekkaamassa löytyiskö vastustajia :D

Voidaan ottaa nyt matsit pois. Itse olen vkl:na päivystänyt liigassa aika usein, mutta eipä siellä ole paljon muita näkynyt kuin juha ja jii. Muut ovat sitten lähteneet ennenkuin olen haasteen ehtinyt lähettää.

Aikamankin kanssa ei ilmeisesti saada edes peliä pelattua.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Puolivälin katsaus:

Jos kaikki ottelut saadaan pelattua, niin kaikille kertyy 22 ottelua. Tällä hetkellä seuraavien pelaajien pelitahti ei riitä siihen:

Kettu 5 ottelua
nikoh87 8 ottelua
furiell 9 ottelua
Sieni 8 ottelua
Aikamanki 8 ottelua
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

mullakin ongelmia saada aikamankia ja eaglehearttia vastaan pelattua toisia otteluita
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Mulla on nyt ma, ti ja keskiviikko vapaata, tulen silloin olemaan linjoilla pääasiassa iltapäivisin/illalla joten tulkaa haastamaan. Torstaista eteenpäin olen taas töissä yöt sunnuntaihin saakka joten silloin tuskin tulee paljoakaan pelattua. :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Mulle voi lähetellä ihan mihin aikaan vaan viestiä että tulisinko pelaamaan jos ite olet online. En pakolla ole aina online mutta eipä tässä paljoa mitään muutakaan ole joten saatan olla eri pelissä silläaikaa enkä änärissä niin lähettäkää sitä viestiä niin voin tulla pelaamaan ellei ole jotain tärkeätä kesken.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Tosiaan furiam lähti liigasta, joten 11 pelaajalla mennään. Eli max. pelimäärä on nyt 20.

Itsellä ei nyt mitään suurta tarvetta pelaajavaihtoihin, mutta myynnissä kuitenkin :

Lidström kok. 88
White 83

Holmström 81
Eaves 81
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Moi!

Jos tarvitsette paikkaajaa, niin voisin yrittää täyttää furiamin saappaat. Aikaa tässä olisi vielä jonkunaikaa pelata. Aiemmissa liigoissa viime vuonna olen kyllä aktiivisesti hakannut pelejä pois. Haluatteko korvaavaan pelaajan vai menettekö 11 pelaajalla loppuun asti?

EDIT: Voisin aloittaa välittömästi, jos vain muita löytyy online.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Moi!

Jos tarvitsette paikkaajaa, niin voisin yrittää täyttää furiamin saappaat. Aikaa tässä olisi vielä jonkunaikaa pelata. Aiemmissa liigoissa viime vuonna olen kyllä aktiivisesti hakannut pelejä pois. Haluatteko korvaavaan pelaajan vai menettekö 11 pelaajalla loppuun asti?

EDIT: Voisin aloittaa välittömästi, jos vain muita löytyy online.

Periaatteessa tässä vaiheessa ei ole enää mitään järkeä ottaa uutta pelaajaa mukaan, mutta jos oikeasti tuntuu siltä, että pystyt pelaamaan 22 peliä kuudessa päivässä, niin tervetuloa vaan mukaan.
Vaikka itse olisikin aktiivinen, niin silti pelit riippuvat myös siitä toisesta osapuolesta. Viimeisen kolmen päivän aikana liigassa on pelattu vaan yhteensä 7 peliä eli välttämättä sitä peliseuraa ei ole kovin paljoa tarjolla. Mutta jos lähdet mukaan, niin ilmoita täällä joukkueesi.
 
Jii ja mifoni nyt pitäs onnistua pelit. Olisko illalla mahdollisuuksia pelata? Tulen 22-23 online. Ja muutkin joitten kanssa en ole vielä pelannut. Näkeeks noitten kaikkien pelien tulokset jostain?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

:mad:
Puolivälin katsaus:

Jos kaikki ottelut saadaan pelattua, niin kaikille kertyy 22 ottelua. Tällä hetkellä seuraavien pelaajien pelitahti ei riitä siihen:

Kettu 5 ottelua
nikoh87 8 ottelua
furiell 9 ottelua
Sieni 8 ottelua
Aikamanki 8 ottelua

Aika vaikee pitä pelitahtia yllä kun kukaan ei vastaa mitään pelikutsuihin!:mad: Olisi kohteliasta vastata ettei pääse sillä hetkellä tai jtn..! Turhaan pitää sitten ootella että tuleekohan se nyt vaiko ei.. eilenki juha96 ja Jii1984 yritin haastella useampaan otteeseen, mutta eipä kummastakaan kuulunu YHTÄÄN mitään...:mad:
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Luulin että änäriä pelattiin ihan huvinvuoksi ja hauskuudenvuoksi mutta ei näköjään. Eilenkin mukavan hauskaa katella kun Mifoni yrittää väkisin saada jotain one-timer maaleja sisään ja siinähän se into menikin jo pelaamisesta kun kaveri yritti vain niitä. Aikamankiakin vastaan vähän aloin ihmettelemään kun johdin peliä moneen otteeseen mutta en viitsinyt syöttää one-timereihin joista aina saisin sen varman maalin paitsi kerran syötin että pääsin takaisin tasoihin. Mutta eipä näköjään täältä liigasta löydy ketään semmosia pelaajia jotka pelaavat tätä hauskuuden vuoksi eikä minkään pakkovoiton vuoksi. Mifoninkin pelistä näkyi kuinka väkisin ampui aina eikä kauheesti viittinyt kynäillä tai mitään muutakun one-timer yrityksiä tai jos sattui voittamaan aloituksen niin heti vaikka ranne viivasta.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

nyt kerkeis varmaan muutaman ottamaan ja illalla mahdollisesti lisää
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Luulin että änäriä pelattiin ihan huvinvuoksi ja hauskuudenvuoksi mutta ei näköjään. Eilenkin mukavan hauskaa katella kun Mifoni yrittää väkisin saada jotain one-timer maaleja sisään ja siinähän se into menikin jo pelaamisesta kun kaveri yritti vain niitä. Aikamankiakin vastaan vähän aloin ihmettelemään kun johdin peliä moneen otteeseen mutta en viitsinyt syöttää one-timereihin joista aina saisin sen varman maalin paitsi kerran syötin että pääsin takaisin tasoihin. Mutta eipä näköjään täältä liigasta löydy ketään semmosia pelaajia jotka pelaavat tätä hauskuuden vuoksi eikä minkään pakkovoiton vuoksi. Mifoninkin pelistä näkyi kuinka väkisin ampui aina eikä kauheesti viittinyt kynäillä tai mitään muutakun one-timer yrityksiä tai jos sattui voittamaan aloituksen niin heti vaikka ranne viivasta.

On kyllä kaverilla pokkaa, kun viitsii tällaisia tekstejä tänne laittaa, se täytyy myöntää. Ehkä jatkossa kannattaa keskittyä vain hupipeleihin, niin voit tehdä niitä "kynäilymaalejasi". Ei niitä kyllä eilen näkynyt, vaikka pelasinkin puoliunessa. Et sitten huomannut sitä Pavelin soolomaalia tai niitä kahta tyhjiin tehtyä, kun ajattelit 5-0 tilanteessa mun hyökätessä kokeilla josko kuudes kenttäpelaaja torjuisi paremmin, kuin maalivahti.

Kyllä itseäkin vastaan tulee aika ajoin pelaajia, joiden pelityyliä en paljoa arvosta, mutta en siitä ala itkemään jos tappio tulee. Maalintekopeli kuitenkin kyseessä, eikä mikään taitoluistelu.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Periaatteessa tässä vaiheessa ei ole enää mitään järkeä ottaa uutta pelaajaa mukaan, mutta jos oikeasti tuntuu siltä, että pystyt pelaamaan 22 peliä kuudessa päivässä, niin tervetuloa vaan mukaan.
Vaikka itse olisikin aktiivinen, niin silti pelit riippuvat myös siitä toisesta osapuolesta. Viimeisen kolmen päivän aikana liigassa on pelattu vaan yhteensä 7 peliä eli välttämättä sitä peliseuraa ei ole kovin paljoa tarjolla. Mutta jos lähdet mukaan, niin ilmoita täällä joukkueesi.
Voi tehdä kyllä liian tiukkaa, jos kaikki eivät ole aktiivisia. Taidanpa jäädä odottamaan toista kierrrosta, jos sellainen järkätään tämän jälkeen.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Vielä olis Sienen ja Ketun kanssa yhdet pelit pelaamatta. Kerkeiskö herrat huomenna johonkin aikaan tulemaan pelaamaan pelit pois alta?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Nyt olisi aikaa pelata pari peliä pois. Illalla ehkä 21-22 aikoihin lisää.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Voi tehdä kyllä liian tiukkaa, jos kaikki eivät ole aktiivisia. Taidanpa jäädä odottamaan toista kierrrosta, jos sellainen järkätään tämän jälkeen.

Ajattelin kyllä tosiaan järkätä toisenkin kauden, jos siihen löytyy pelaajilta mielenkiintoa. Etusijalla ovat tietty ne ykköskauden pelaajat, jotka saavat runkosarjapelinsä pelattua määräaikaan mennessä. Varmaan silti ainakin muutama paikka vapautuu. Joukkuemäärästä ei ole vielä tietoa, mutta tällä hetkellä tuo 12 tuntuu sopivalta. Kausi varmaan alkaisi koko lailla heti, kun tämä kausi tulee valmiiksi. Eli runkosarjaa jäljellä 4 päivää ja 8 joukkueen pudotuspelit varmaan hoituvat alle viikossa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Hait on tänään illalla 21- linjoilla, jos sais noi puuttuvat pelit pelattua.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Sienimies jätti homman kesken eli runkosarjassa pelataan max. 18 ottelua.

Kettu voisi alkaa myös ilmoitella aikooko pelata pelinsä loppuun. Tällä tahdilla (10 päivää, 5 peliä) en aio odotella su-iltaan ennen potkujen antamista. Muilla sitten onkin hyvin pelejä pelattuna.

Itsellä vielä ketun lisäksi jäljellä: SKIPADU x 1 ja Aikamanki x 2.
 
Ylös Bottom