Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heplo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Täytyy mainita, että tuosta teippiohjeesta oli tänään todella paljon apua, kun asentelin Horin suojia.

Ylänäytön suojan sain paikalle varsin vaivatta, mutta alemmalle näytölle oli jäänyt pölymönttejä, joita en huomannut ja jotka sitten tekivät ilmakuplia. Piti ottaa suoja pois ja silloin se tapahtui: liuska tippui matolle, pölyiselle matolle...

Meinasi itku päästä, mutta sitten muistin tämän teippivihjeen ja sehän auttoi! Teippiä vain koko suojalle ja sillähän pölyt lähtivät viimeistä myöten, suoja istuu kuin valettu.

Eilen tuli kaksi viikkoa täyteen kun pistin tilaukseen gamelifestä näytönsuojat eikä ole vieläkään saapuneet. Hohhoh...

pasane sanoi:
Eilen tuli kaksi viikkoa täyteen kun pistin tilaukseen gamelifestä näytönsuojat eikä ole vieläkään saapuneet. Hohhoh...

Ihan sama juttu. Piti laittaa juuri sähköpostia. Mutta siis tehkää nyt pari asiaa minulle selväksi, olen sekaisin kuin pieru saharassa:

http://www.gamelife.fi/?viewproduct=3887&p=15&c=d

Mitkä helvetin suojat nuo ovat ja käyvätkö nuo DS Liteen? Muistaakseni aikoinani tilasin juuri sellaiset mitkä sopivat Liteen ettei tarvitse leikellä, mutta eihän tuossa nyt sitten mitään Litestä mainita.

eipä taida sopia.
sen sijaan NÄMÄ sopivat.
tosin ryöstöhinnalla.

ja nuo ovat juuri ne horin viralliset nintendo suojat ja muutenkin parhaat markkinoilla.

pelle sanoi:
eipä taida sopia.
sen sijaan NÄMÄ sopivat.
tosin ryöstöhinnalla.

ja nuo ovat juuri ne horin viralliset nintendo suojat ja muutenkin parhaat markkinoilla.

Minkähän hemmetin takia olen maksamastani hinnasta päätellen (14.90e) tilannut nuo DS:n suojat enkä Liten Liquid Crystal Filtereitä. Vaikka mielestäni tilasin aivan varmasti juuri Liteen sopivat suojat.

Tosiaan, toissapäivänä tuli kaksi viikkoa täyteen tilauksesta. Täytyy laittaa viikonloppuna sähköpostia ja kysyä, että mitä pirua minä oikeastaan olen tilannut ja mahdollisesti perua se tilaus ja laittaa nuo Crystalit tilaukseen, vaikka tuolla noin kalliit ovatkin.

Salmari sanoi:
Minkähän hemmetin takia olen maksamastani hinnasta päätellen (14.90e) tilannut nuo DS:n suojat enkä Liten Liquid Crystal Filtereitä. Vaikka mielestäni tilasin aivan varmasti juuri Liteen sopivat suojat.

Tosiaan, toissapäivänä tuli kaksi viikkoa täyteen tilauksesta. Täytyy laittaa viikonloppuna sähköpostia ja kysyä, että mitä pirua minä oikeastaan olen tilannut ja mahdollisesti perua se tilaus ja laittaa nuo Crystalit tilaukseen, vaikka tuolla noin kalliit ovatkin.

Hmm.. Näköjään noiden horin suojien hinta noussut. Kun tein tilauksen niin se taisi olla juurikin tuo 14e tjsp.:rolleyes: Salmari, ilmoitappa sitten mitä sieltä vastataan.

:(

Gamelifesta olen tilannut tasan tarkkaan yhden kerran ja toista tilausta en tule koskaan tekemään. Ekalla kerralla rahat kyllä meni niille, mutta tilauksesta ei jäänyt mitään merkintää heidän tietokantoihinsa. Rahat sain takaisin pitkällisen valittamisen jälkeen.

Siispä Horin suojat kannattaisi tilata suosiolla esim. Play-Asiasta, josta tavara tulee sentään reilussa viikossa. Samalla hintakin on reilu puolet halvempi kuin Gamelifen kiskurihinta. Jostain syystä epäilen, että Gamelifen varasto on tyhjä ja tilaavat ite lisää netin kautta, jotta voivat jatkossa kusettaa asiakkaitaan tuplahinnalla.

dAcktor sanoi:
Gamelifesta on tilannut tasan tarkkaan yhden kerran ja toista tilausta en tule koskaan tekemään. Ekalla kerralla rahat kyllä meni niille, mutta tilauksesta ei jäänyt mitään merkintää heidän tietokantoihinsa. Rahat sain takaisin pitkällisen valittamisen jälkeen.

Minäkin tilasin näytönsuojat Gamelifestä mutta eipä ole kuulunut niistä pariin viikkoon mitään.

Minä sain suojani Play.comista siedettävään hintaan. Suojien saapuminen kesti ~viikon.

Samat läpyskäthän noi on, paketin tekstit englanniksi. Saanu jo iät ja ajat.

pasane sanoi:
Hmm.. Näköjään noiden horin suojien hinta noussut. Kun tein tilauksen niin se taisi olla juurikin tuo 14e tjsp.:rolleyes: Salmari, ilmoitappa sitten mitä sieltä vastataan.

:(

Gamelife vastasi meiliin.

"Saimme tänään erän noita näytönsuojia ja kaikki on postitettu tänään. Pahoittelen viivästymistä. Tilauksesi viitenumerolla 10102 43089 on merkitty toimitetuksi tänään 14.8.
Lähetyksellä ei ole seurantakoodia, sillä kyseessä ei ole paketti- tai
postiennakkolähetys."

Joten kaipa ne suojat sieltä tällä viikolla löytää tiensä meidän kaikkien Litejä suojaamaan :)

Saman tyylinen viesti tuli tänään minullekkin. Vihdoinkin :rolleyes: :)

e: tänään suojat vihdoinkin tulivat. Iltapäivällä asentelemaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

ristus sanoi:
Minäkin tilasin näytönsuojat Gamelifestä mutta eipä ole kuulunut niistä pariin viikkoon mitään.

Oliskohan loppunu kesken, nopeat syövät hitaat :D

dAcktor sanoi:
Gamelifesta olen tilannut tasan tarkkaan yhden kerran ja toista tilausta en tule koskaan tekemään. Ekalla kerralla rahat kyllä meni niille, mutta tilauksesta ei jäänyt mitään merkintää heidän tietokantoihinsa. Rahat sain takaisin pitkällisen valittamisen jälkeen.

Itse olen pari x360 peliä sieltä tilannu ennakkotilauksella ja peli on ollut kädessä ennen kuin kaupoissa. Ettei olisi jäänyt viitenumero maksusta pois...

Mitenkä Horin suojista saa mahd. sormenjäljet pois? :) Ihan vaan vedellä ja jollain liinalla?

Edit: Voi kyllä olla että näin kädettömälle kaverille jonka hermot ovat vielä rautaa (sarcasm) tämä on liian kova pala purtavaksi. Eihän noita suojia voi edes käsitellä ilman että ne ovat heti täynnä sormenjälkiä :O Teippi onneksi auttaa, mutta sitä mukaa kun osa puhdistuu, aina johonkin ilmestyy lisää sormenjälkiä. Reunoista pitämällä tuon kanssa ei voi tehdä mitään.

Edit2: Tämä poika luovuttaapi heti kättelyssä. Ajattelin, että nuo suojat on korkeintaan vaikea saada paikalleen ilman ilmakuplia, en tajunnut että ne imevät pölyä ja muuta scheissea itseensä sitä tahtia pidän mieluummin näytöt suojattomana. Noita ei nimittäin mahtavimmallakaan teipillä saa enää käyttökelpoiksiksi. Jos suurimmat pölyt saa pois, teipeistä jää kauheat jäljet jotka eivät lähde.

Ei, ei ollut todellakaan minun juttuni tämä. Hermoni eivät vain yksinkertaisesti kestä tällaista näpräämistä. Kai ne nyt ovat tuon vehkeen siten suunnitelleet, ettei siihen normaalikäytössä mitään pelintappajanaarmuja tule ilman suojiakaan. Hukkaan menneet rahat kyllä vähän vituttavat, mutta olkoot. Asennuspalvelua odotellessa :)

Salmari sanoi:
Eihän noita suojia voi edes käsitellä ilman että ne ovat heti täynnä sormenjälkiä :O Teippi onneksi auttaa, mutta sitä mukaa kun osa puhdistuu, aina johonkin ilmestyy lisää sormenjälkiä. Reunoista pitämällä tuon kanssa ei voi tehdä mitään.

Käytä kelmua, kumihanskaa tms apuna niin ei jää jälkiä. Ja kai se kalvo puhdistuu samanlaisella mikrokuituliinalla kuin näytön pintakin?

Itse olen ollut 100% tyytyväinen piirtoheitinkalvosta tekemiini suojiin. Ei maksa juuri mitään, uuden tekee minuutissa kun vanha naarmuuntuu, ja läpinäkyvyys/kosketusherkkyys täysin sama kuin "oikeillakin" suojilla.

phanatic sanoi:
Ja kai se kalvo puhdistuu samanlaisella mikrokuituliinalla kuin näytön pintakin?

No niin minäkin luulin, muttei tämä mukana tullut ainakaan tee yhtään mitään.

EDIT: Kunnon pesulla juoksevan veden ja kunnon kuivaamisella nuo sai taas kirkkaiksi, mutta toiseen tuli ikävä taittuma kulmaan ja se on nyt lopullisesti pilalla.

Täytyy huomenna mennä jostakin kaupasta ostamaan samanlaista muovia tai sitten vaikka sitä piirtoheitinkalvoa ja tehdä uudet. Saman asianhan ne kuitenkin ajavat.

Itse sain ihan hyvin ne paikoilleen. Tai no, olihan se kuitenki melkosta tuskailua. Kosketusnäytön suojan laitoin ensin ja se meni todella helposti paikoilleen. Puhdistin näytön ensin mikrokuituliinalla ja sitten teipillä _kaikki_ pölyt pois ja sitten nopeasti suoja paikalle.

Ylemmän näytön suoja ei sitte mennyt ihan yhtä vaivattomasti. Ihmettelin aluksi että eihän se ota kiinni siihen näyttöön, mutta ottihan se kun poisti eka sen muovin toiselta puolelta jota ei alemman näytön suojassa ollut.

Otin ensin kuitenki väärän puolen irti ja sitte alko semmonenki sähläys. Suoja meni vinoon, pölyä tuli sitä mukaa lisää ku sitä poisti, sormenjälkiä yms.. Sitten vihdoinkin sain sen kunnolla paikoilleen.

Hieman kovempaa saa nyt kynällä sorkkia tota näyttöä, mutta ei tarvi pelätä naarmuja enää.

Ylös Bottom