Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
pasane sanoi:Eilen tuli kaksi viikkoa täyteen kun pistin tilaukseen gamelifestä näytönsuojat eikä ole vieläkään saapuneet. Hohhoh...
pelle sanoi:eipä taida sopia.
sen sijaan NÄMÄ sopivat.
tosin ryöstöhinnalla.
ja nuo ovat juuri ne horin viralliset nintendo suojat ja muutenkin parhaat markkinoilla.
Salmari sanoi:Minkähän hemmetin takia olen maksamastani hinnasta päätellen (14.90e) tilannut nuo DS:n suojat enkä Liten Liquid Crystal Filtereitä. Vaikka mielestäni tilasin aivan varmasti juuri Liteen sopivat suojat.
Tosiaan, toissapäivänä tuli kaksi viikkoa täyteen tilauksesta. Täytyy laittaa viikonloppuna sähköpostia ja kysyä, että mitä pirua minä oikeastaan olen tilannut ja mahdollisesti perua se tilaus ja laittaa nuo Crystalit tilaukseen, vaikka tuolla noin kalliit ovatkin.
dAcktor sanoi:Gamelifesta on tilannut tasan tarkkaan yhden kerran ja toista tilausta en tule koskaan tekemään. Ekalla kerralla rahat kyllä meni niille, mutta tilauksesta ei jäänyt mitään merkintää heidän tietokantoihinsa. Rahat sain takaisin pitkällisen valittamisen jälkeen.
pasane sanoi:Hmm.. Näköjään noiden horin suojien hinta noussut. Kun tein tilauksen niin se taisi olla juurikin tuo 14e tjsp. Salmari, ilmoitappa sitten mitä sieltä vastataan.
ristus sanoi:Minäkin tilasin näytönsuojat Gamelifestä mutta eipä ole kuulunut niistä pariin viikkoon mitään.
dAcktor sanoi:Gamelifesta olen tilannut tasan tarkkaan yhden kerran ja toista tilausta en tule koskaan tekemään. Ekalla kerralla rahat kyllä meni niille, mutta tilauksesta ei jäänyt mitään merkintää heidän tietokantoihinsa. Rahat sain takaisin pitkällisen valittamisen jälkeen.
Salmari sanoi:Eihän noita suojia voi edes käsitellä ilman että ne ovat heti täynnä sormenjälkiä :O Teippi onneksi auttaa, mutta sitä mukaa kun osa puhdistuu, aina johonkin ilmestyy lisää sormenjälkiä. Reunoista pitämällä tuon kanssa ei voi tehdä mitään.
phanatic sanoi:Ja kai se kalvo puhdistuu samanlaisella mikrokuituliinalla kuin näytön pintakin?