Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No ihan varmasti ei tule seuraavana päivänä postilaatikkoon...noose01 sanoi:Toimittaako Play-aasia seuraavaksi päiväksi postilaatikkoon?
noose01 sanoi:Niinpä näyttivät olevan samanlaiset kun nyt kävin siellä pleissä katsomassa.
Kyllä mun budjetti kestää maksaa vähän enempi jos saan tuotteen seuraavaksi päiväksi. On oma häpeä jos ei ole
Jebula sanoi:Tilasin torstai yönä Play-Asiasta ja perjantaina postitettiin.
Olivat seuraavana tiistaina (tänään) täällä.
Tuo Horin Liquid filter for lite Sopii liteen kuin otsatukka sialle, siis hyvin.
Mutta pirun hankalaa se on asentaa, alanäyttöön sain sen osittain vahingossa ja kerkesin repäistä ylänäytön suojan jo pois, kun luulin että oli mennyt ihan plörinäksi. Mutta enpä ylänäyttöön tarviakkaan.
Alanäyttöön suoja on noin 0.5mm liian pieni joten pienesti se erottuu, mutta suosittelen lämpimästi.
Paras suoja markkinoilla!
purre sanoi:Kannattaa tosiaan putsata näytöt todella hyvin esim. mikrokuituliinalla ennen asentamista ja suorittaa toimenpide mahdollisimman pölyttömässä tilassa. Ainoat ruikutukset, joita olen tuotteesta lukenut ovat tulleet käyttäjiltä jotka eivät tätä ole sisäistäneet. Itse onnistuin saamaan kerralla hyvin, joten noihin voi todeta, että eivät vaan osaa.
misfit83 sanoi:Joko olet päässyt Crystal Filtereitä asentelemaan? Kiinnostaisi se kiinnitysmekanismi.. nimenomaan se, että liimataanko ne näyttöön kiinni? Ja edelleen, jääkö siitä sitten poistettaessa hirveet liimajäljet näyttöön?
jari_1 sanoi:Suojat olen asentanut ja hienosti toimii. Sen verran tarkka olen naarmujen suhteen että ilman suojia en omaa NDS Liteä edes käyttäisi. Paketissa tulee suojat molemmille näytöille. Itse kämmäsin ensiksi asennuksen ja laitoin suojat väärinpäin (ylemmän suojan alempaan näyttöön jne.). Mutta hyvin lähti suojat irti ilman liimajälkiä ja asentuivat uudelleen.
Vinkki:
- Isompi suoja tulee ylempään näyttöön.
- Pienempi suoja alempaan näyttöön.
- Käytä asennukseen mukana tulevaa mikrokuituliinaa.
- Pyyhi näyttö ensin liinalla.
- Aseta suoja vasemmalle reunalle. Pikku hiljaa liinalla silittäen ylhäältä <-> alas ja oikealle edeten poista ilmakuplat .
- Viimeistele asennus vielä silittämällä koko näyttö.
- Valmis.
ptee sanoi:Itse tilasin Nintendon viralliset suojat, Hori's Protective Filters for DS Lite. Maksoi vähän vajaat 10e posteineen play.comista. Suosittelen nuita, voi irroittaa ja asentaa uudestaan esim jne.
Se pöly sieltä välistä ihmiset lähtee läpinäkyvällä teipillä aivan vaivatta. Itse tappelin nuiden kanssa pari tuntia ja luin Horin ohjeet. Teipillä lähtee pölyhiukkaset ja teipillä lähtee se suojakin irti näytöstä. Ei ole kuplan kuplaa koko suojassa.
pasane sanoi:Voisitko tarkentaa minkälaisella teipillä? Luulisi että jotkut teipit jämähtää kiinni helposti ja jättää jäljet näyttöön. Vai onnistuuko se sillai hellästi hivelemällä?