Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heplo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Tilasin itsekin Gamelifestä ilmaistoimituksella. hieman kalliimpi kuin ulkomailla tosin.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Eilen tipahti luukusta play-asiasta tilatut horin näyttösuojat litelle. Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt laadusta ja yleisestä olemuksesta. Ainut miinus tulee alanäytölle tarkoitetun suojan koosta, voisi nimittäin olla ihan himpun verran naftimpi, jotta peittäisi iiihan tasan tarkkaan koko ruudun. Kannattaa tosiaan putsata näytöt todella hyvin esim. mikrokuituliinalla ennen asentamista ja suorittaa toimenpide mahdollisimman pölyttömässä tilassa. Ainoat ruikutukset, joita olen tuotteesta lukenut ovat tulleet käyttäjiltä jotka eivät tätä ole sisäistäneet. Itse onnistuin saamaan kerralla hyvin, joten noihin voi todeta, että eivät vaan osaa. :)

Two thumbs up!


ps. näyttääpä olevan todella törkeän kalliita tuolla gamelifessä nuo. Play-asiasta postien kanssa tuli kolme pakettia moisia maksamaan n. 20e.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Toimittaako Play-aasia seuraavaksi päiväksi postilaatikkoon? Ilman luottokorttia? Verified by visa sentäs näytti olevan. Kaikki pitää saada mahdollisimman halvalla vaikka toiselta puolelta maapalloa, ja sitten ihmetellään miksi helvetissä kaikki työpaikat on kohta kiinassa...:rolleyes:
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

noose01 sanoi:
Toimittaako Play-aasia seuraavaksi päiväksi postilaatikkoon?
No ihan varmasti ei tule seuraavana päivänä postilaatikkoon...

Mikäli katsoit sitä "usually shipped in 24h", se tarkoittaa että varastossa on tavaraa riittävästi ja se LÄHETETÄÄN 24h sisällä tilauksesta.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Aivan, siksi en sieltä tilannutkaan sieltä.
Ja nuo halvathan oli jotain Horin suojuksia, eli eri tavaraa kuin Lik-Sang:lla ja gamelifella myytävät. Nämä "kalliit" saattavat jopa täyttää koko ruudun :D
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Hah,
kuinka yössä voi elää? Ihan samat horin suojat näyttää nuo gamelifen olevan. Vieläpä juuri japskipaketissa eikä jenkki/euroversiona. Importattua tavaraa, eli maksat vain välikäsistä.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Niinpä näyttivät olevan samanlaiset kun nyt kävin siellä pleissä katsomassa.
Kyllä mun budjetti kestää maksaa vähän enempi jos saan tuotteen seuraavaksi päiväksi. On oma häpeä jos ei ole :D

Ja vaikka tuote on importattu niin kyllä siitä rahaa menee suomalaiselle yritykselle. Kohta ei suomessa ole kuin supermarketteja mistä saa pelit ja tarvikkeet kun kaikki pitää muutaman euron tähden tilata ulkomailta.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Kuule mun puolesta saat ihan vapaasti maksaa kolminkertaista hintaa mistä vaan. Eihän se multa pois oo. :)
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Tilasin torstai yönä Play-Asiasta ja perjantaina postitettiin.
Olivat seuraavana tiistaina (tänään) täällä.

Tuo Horin Liquid filter for lite Sopii liteen kuin otsatukka sialle, siis hyvin.
Mutta pirun hankalaa se on asentaa, alanäyttöön sain sen osittain vahingossa ja kerkesin repäistä ylänäytön suojan jo pois, kun luulin että oli mennyt ihan plörinäksi. Mutta enpä ylänäyttöön tarviakkaan.
Alanäyttöön suoja on noin 0.5mm liian pieni joten pienesti se erottuu, mutta suosittelen lämpimästi.
Paras suoja markkinoilla!
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

noose01 sanoi:
Niinpä näyttivät olevan samanlaiset kun nyt kävin siellä pleissä katsomassa.
Kyllä mun budjetti kestää maksaa vähän enempi jos saan tuotteen seuraavaksi päiväksi. On oma häpeä jos ei ole :D

niin eihän ne ole kuin yli 2 kertaa kallimmat gamelifessa.
hinta play-asiasta tilattuna posteineen vajaa 7e
gamelifessa 14.9e ilman posteja

Jebula sanoi:
Tilasin torstai yönä Play-Asiasta ja perjantaina postitettiin.
Olivat seuraavana tiistaina (tänään) täällä.

Tuo Horin Liquid filter for lite Sopii liteen kuin otsatukka sialle, siis hyvin.
Mutta pirun hankalaa se on asentaa, alanäyttöön sain sen osittain vahingossa ja kerkesin repäistä ylänäytön suojan jo pois, kun luulin että oli mennyt ihan plörinäksi. Mutta enpä ylänäyttöön tarviakkaan.
Alanäyttöön suoja on noin 0.5mm liian pieni joten pienesti se erottuu, mutta suosittelen lämpimästi.
Paras suoja markkinoilla!

kai tiesit että ne suojat ovat uudelleen käytettävät?
olisit vaan koittanut laittaa sen suojan siihen ylänäyttöön niin monta kertaa että onnistuu:)
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Sinne kun tarttuu pölyä, on suoja mennyttä.
Näin pääsi käymään. :rolleyes:
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

purre sanoi:
Kannattaa tosiaan putsata näytöt todella hyvin esim. mikrokuituliinalla ennen asentamista ja suorittaa toimenpide mahdollisimman pölyttömässä tilassa. Ainoat ruikutukset, joita olen tuotteesta lukenut ovat tulleet käyttäjiltä jotka eivät tätä ole sisäistäneet. Itse onnistuin saamaan kerralla hyvin, joten noihin voi todeta, että eivät vaan osaa. :)

Jep, aikanaan kusin DS Phatin kalvojen asennuksen totaalisesti, ja päädyin pelailemaan tyystin ilman suojia. Tällä kertaa olinkin sit jo neuroottinen pölyn ja muun roskan suhteen. Asennus tapahtui hyvässä valaistuksessa keittiössä (talon pölyttömin huone, kai), apuna mikrokuituliina ja paineilmapurkki. Itse asiassa kosketusnäytön suoja ei mennyt kerralla ihan nappiin, joten jouduin irrottamaan sen ja laittamaan uudelleen kiinni. Näytössä ei ollut mitään liimajälkiä, ja kalvo kiinnittyi todella hyvin vielä toisellakin kerralla.

Horin suojasetti on loistotuote, jonka laatu on kääntäen verrannollinen asentajan kädettömyyteen. Kannattaa toki hommata, jos meinaa isommin raapustella. Alkaa nimittäin olla aika vaihtaa DS Phatin näyttö uuteen ja 100% tarkasti toimivaan...
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Olin tänään jo tilaamassa gamelifestä tota horin suojasettiä liteeni mutta viimetingassa aloin miettimään että en sa***na tuplahintaa maksa vaikka olis kuinka suomalainen putiikki. Euron pari voisin maksaa extraa jos siihen sisältyisi postit, mutta en yli tuplaa.

Lik-sangista tai play asiasta varmaan tilaan tässä jokupäivä.

Pitäis jollain hinkata tuo parit sormenjäljet tuosta kosketusnäytöstä pois.. Uskaltaako niitä jollain paidanhelmalla hinkata vai onko naarmuilla heti? Mikrokuituliinaa en omista.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Mikrokuituliina maksaa euron-pari ja saa esim. markettien hyllyiltä tiskirättien läheisyydestä. T-paidan helma naarmuttaa näyttöä.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

misfit83 sanoi:
Joko olet päässyt Crystal Filtereitä asentelemaan? Kiinnostaisi se kiinnitysmekanismi.. nimenomaan se, että liimataanko ne näyttöön kiinni? Ja edelleen, jääkö siitä sitten poistettaessa hirveet liimajäljet näyttöön?

Suojat olen asentanut ja hienosti toimii. Sen verran tarkka olen naarmujen suhteen että ilman suojia en omaa NDS Liteä edes käyttäisi. Paketissa tulee suojat molemmille näytöille. Itse kämmäsin ensiksi asennuksen ja laitoin suojat väärinpäin (ylemmän suojan alempaan näyttöön jne.). Mutta hyvin lähti suojat irti ilman liimajälkiä ja asentuivat uudelleen.

Vinkki:
- Isompi suoja tulee ylempään näyttöön.
- Pienempi suoja alempaan näyttöön.
- Käytä asennukseen mukana tulevaa mikrokuituliinaa.
- Pyyhi näyttö ensin liinalla.
- Aseta suoja vasemmalle reunalle. Pikku hiljaa liinalla silittäen ylhäältä <-> alas ja oikealle edeten poista ilmakuplat .
- Viimeistele asennus vielä silittämällä koko näyttö.
- Valmis.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

jari_1 sanoi:
Suojat olen asentanut ja hienosti toimii. Sen verran tarkka olen naarmujen suhteen että ilman suojia en omaa NDS Liteä edes käyttäisi. Paketissa tulee suojat molemmille näytöille. Itse kämmäsin ensiksi asennuksen ja laitoin suojat väärinpäin (ylemmän suojan alempaan näyttöön jne.). Mutta hyvin lähti suojat irti ilman liimajälkiä ja asentuivat uudelleen.

Vinkki:
- Isompi suoja tulee ylempään näyttöön.
- Pienempi suoja alempaan näyttöön.
- Käytä asennukseen mukana tulevaa mikrokuituliinaa.
- Pyyhi näyttö ensin liinalla.
- Aseta suoja vasemmalle reunalle. Pikku hiljaa liinalla silittäen ylhäältä <-> alas ja oikealle edeten poista ilmakuplat .
- Viimeistele asennus vielä silittämällä koko näyttö.
- Valmis.

Eli tuossa mukana tulee ilmeisesti mikrokuituliina :o Eipä tarvi kaupasta ostaa.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Täytyykö crystal filter jotenkin ujuttaa jonnekkin väliin? Vai riittääkö pelkästään, että se peittää näytön?
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

Itse tilasin Nintendon viralliset suojat, Hori's Protective Filters for DS Lite. Maksoi vähän vajaat 10e posteineen play.comista. Suosittelen nuita, voi irroittaa ja asentaa uudestaan esim jne.

Se pöly sieltä välistä ihmiset lähtee läpinäkyvällä teipillä aivan vaivatta. Itse tappelin nuiden kanssa pari tuntia ja luin Horin ohjeet. Teipillä lähtee pölyhiukkaset ja teipillä lähtee se suojakin irti näytöstä. Ei ole kuplan kuplaa koko suojassa.
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

ptee sanoi:
Itse tilasin Nintendon viralliset suojat, Hori's Protective Filters for DS Lite. Maksoi vähän vajaat 10e posteineen play.comista. Suosittelen nuita, voi irroittaa ja asentaa uudestaan esim jne.

Se pöly sieltä välistä ihmiset lähtee läpinäkyvällä teipillä aivan vaivatta. Itse tappelin nuiden kanssa pari tuntia ja luin Horin ohjeet. Teipillä lähtee pölyhiukkaset ja teipillä lähtee se suojakin irti näytöstä. Ei ole kuplan kuplaa koko suojassa.

Voisitko tarkentaa minkälaisella teipillä? Luulisi että jotkut teipit jämähtää kiinni helposti ja jättää jäljet näyttöön. Vai onnistuuko se sillai hellästi hivelemällä?
 
Vastaus: Nushield-näytönsuojukset Suomeen!

pasane sanoi:
Voisitko tarkentaa minkälaisella teipillä? Luulisi että jotkut teipit jämähtää kiinni helposti ja jättää jäljet näyttöön. Vai onnistuuko se sillai hellästi hivelemällä?

Perus läpinäkyvä tiimarinteippi, joku ilmastointiputki- tai maalarinteippi saa tosi pahaa jälkeä varmasti. Aivan perusteipillä vaan otat siivun, levität sen muovin päälle niinku teippaisit sitä, sitten vedät irti. Noin lähtee se pöly pois, jos siitä teipistä jää liimaa niin se lähtee kanssa sillä teipillä pois. Itse sotkin vähän liimalla, mutta vedin vaan uudestaan samasta kohtaa yli ja se puhdistu kertaheitolla. Kai sen voi tehdä monella tapaa, nuin saa isoja alueita. Teipin voi myös laittaa esim. sormen ympäri ja painella likaisiin kohtiin.
 
Ylös Bottom