Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Odotuksia vastaava Xbox peli?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
No mikäs hinta PS2:lla oli vuos sitten? Aivan. Pelit on hinnoilta 350-450mk, riippuu ihan paikasta.

Kuten sanoit riippuu paikasta. 285 - 345mk on PS2 pelien hinnat play247:ssa ja uskon, että X-Boxin tullessa sieltä saa halvimmalla senkin pelit.
 
Originally posted by Unreal-Hawk

Ja lisäksi, et saa mistään hyvää näyttistä 1000mk:n ja et tasan saa hyvää prossuakaan.

Jos ruvetaan vänkäämään niin tasan saa. Esim. TB 1,4GHz n. 900mk, ASUS GF2 GTS 64Mt 1150mk.

Slaisser, ISA väyliä on uusissakin emolevyissä noin 1, niin kuin mulla. Mulla on ISA väyläs vanha pitkä sb:n 16.

Eli 256mt 205mk, prossu 900mk, emo 900-1100mk, näyttis 1150mk, kotelo+virtalähe n. 400mk-500mk ja niin edespäin. Mutta en jaksa ruveta täälä väittelemään turhaan tästä asiasta, koska tää menee "Xbox on PC" "PS2 on Xboxia paree1!1" keskusteluksi :)
 
Mistäs noin halvalla PC? Mutta sitten täytyis löytää jostain sopiva näyttö ja kovo... No, ens kesänä mulla onkin sit PC:n osto edessä.
 
Ei perkele teitin kanssa :D

Ei oo tullut mieleen että on olemassa paljon ihmisiä jotka pelaavat Haloa paljon mieluummin konsolilla kuin PC:llä? Ja Jenkkilässä Halo on ollut juuri yksi niistä peleistä minkä takia X-Box on ostettu, ja joillekin se on ollut jopa ensimmäinen FPS mitä ovat pelanneet. (ahkerasti ulkomaan nyyssejä lukeneen havaintoja..)

Tuo on aika turhanpäiväinen väite todeta yleisesti että miksi ostaa Halo ja X-Box kun kuitenkin voi sitä pelata myös PC:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Ei perkele teitin kanssa :D

Ei oo tullut mieleen että on olemassa paljon ihmisiä jotka pelaavat Haloa paljon mieluummin konsolilla kuin PC:llä? Ja Jenkkilässä Halo on ollut juuri yksi niistä peleistä minkä takia X-Box on ostettu, ja joillekin se on ollut jopa ensimmäinen FPS mitä ovat pelanneet. (ahkerasti ulkomaan nyyssejä lukeneen havaintoja..)

Tuo on aika turhanpäiväinen väite todeta yleisesti että miksi ostaa Halo ja X-Box kun kuitenkin voi sitä pelata myös PC:llä.

Joo, itse aion hommata Boxin, mutta en suinkaan Halon takia. Suurin osa sanoo/väittää että PC hakkaa konsolit hiiren ja näippäimistön takia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Suurin osa sanoo/väittää että PC hakkaa konsolit hiiren ja näippäimistön takia.

Takuulla hiiri ja näppis on tarkempi ja parempi kuin pädi. Mutta silti minä pelaan mieluummin konsolilla FPS-pelejä. Makuasia josta hardcore-fps-online-pc-pelimiehet ovat taatusti eri mieltä, mutta minä en edes kuulu heihin. Ja tuskin olen yksin(?).
 
Hiiri ja näppis ei ole kaikissa peleissä se ainoa ja oikea, vaan onhan PC:llekkin muitakin pelejä kuin FPS:iä. Motocross Madness on yhtä tuskaa näppiksen kanssa, joten pädi tekee siinä kohtaa gutaa. FPS ja point-and-klick RPG:t on ainoita pelejä missä hiiri ja näppis on välttämätön tai tarpeellinen.
 
Originally posted by Unreal-Hawk
Mistäs noin halvalla PC? Mutta sitten täytyis löytää jostain sopiva näyttö ja kovo... No, ens kesänä mulla onkin sit PC:n osto edessä.

Esim. www.mbnet.fi/hintaseuranta. Mieluummin ostaa kyllä verkkokaupasta kaikki osat vaikka jossakin muualla olisi esim. 100mk halvemmalla postikulujen takia ja verkkokaupassa on kaikki hyvässä hinnassa.
 
Originally posted by Unreal-Hawk

2994mk tai oikeastaan 499E.

Jätkä täällä jakaa väärää infoo.
Xboxin Euro hinta on 479 Euroa eli nykyisellä systeemillä vielä noin 2850mk. Paljon ei lukus heittänyt, mutta korjasin summan silti eli Xbox on halvempi kuin PS2:n ovh (2990mk) julkaisussa.

Originally posted by dmz

Slaisser, ISA väyliä on uusissakin emolevyissä noin 1, niin kuin mulla. Mulla on ISA väyläs vanha pitkä sb:n 16.

Joo, löytyyhän niitä vielä nykyään joitakin emoja joissa on ISA-väylä, mutta aika harvassa ovat. Esim. kahdella kaverillani ja itselläni ei emossa ole ollenkaan ISA-väylää. Lopuilla onkin niin vanhoja koneita että ISA oli silloin vielä ainakin äänikorttien ja verkkokorttien kohdalla hyvässä vauhdissa kun ne koneet hommattin, mutta esim. itselläni on noin 3kk vanha masiina johon on pultattu AMD:n 1400MHz T-bird VIA266 piirisarjalla varustetussa MSI:n emossa eikä ISA:a löydy.
 
Originally posted by Slaisser


Jätkä täällä jakaa väärää infoo.
Xboxin Euro hinta on 479 Euroa eli nykyisellä systeemillä vielä noin 2850mk. Paljon ei lukus heittänyt, mutta korjasin summan silti eli Xbox on halvempi kuin PS2:n ovh (2990mk) julkaisussa.

Se olikin vain varovainen arvio... Mutta mitä halvempi, sen parempi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk


2994mk tai oikeastaan 499E.
siis 499 euroa on pilkun n*ssimisella 2967mk :)
ja 479 euroa on 2848mk... joo tapelkaa vaan...;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Halo tai gotham !!! :cool:

Onks se halo pelattaessa sellanen

a) Kauheeta räiskimistä, tyypit seisoo vielä 200 kudista ja aivot lentää


VAI

b)harkittua eikä sellast et lattial on about 40 cm sisälmyksii
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Halo tai gotham !!! :cool:

Onks se halo pelattaessa sellanen

a) Kauheeta räiskimistä, tyypit seisoo vielä 200 kudista ja aivot lentää


VAI

b)harkittua eikä sellast et lattial on about 40 cm sisälmyksii

No onhan Halossa molempia, sekä harkittua että "kauheeta" räiskimistä, mutta niinhän sitä oikeassa sodassakin on aina tilanteen mukaan.

Ei siinä suolet mihinkään lentele, eikä muutenkaan mässäillä turhalla väkivallalla. Verta löytyy seiniltä ja maasta ja lumesta, muttei mitään pomppivia irtopäitä yms.

Tyypit kuolee sen mukaan miten niitä vahingoittaa. Tykillä kuolee tietysti laakista, mutta kyllä se suojapuku pienemmän aseen pari kutia kestää, toisaalta taas sniper riflen tarkka laukaus pudottaa kerrasta. Ja kuolema korjaa samantien jos vaikka putoat jeepin ratista ja jeeppi kaatuu niskaan.
 
Pettymys oli DoA3, harmi :(
Näytti lupaavalta kuvista päätellen mutta aarggh, ei se ollu kovin kummonen pelattuani sitä :(
 
Halo PC:lle ??

Siis mä oon lukenu joka paikasta että Microsoft OSTI Bungien (joka tekee Halo:n), ja että Halo julkastais VAIN Xboxille!?! :confused:

Korjatkaa jos oon väärässä...ja noista peleistä on mut vakuuttanu kaikki muut paitsi Fuzion Frenzy.... Ja kun netistä kattelin noita tulevia pelejä niin löysin 50 nimikettä jotka mua kiinnosti! Eli mä ostan kyllä varmasti Xbox:in!!
 
Re: Halo PC:lle ??

Originally posted by Sorbitoli
Siis mä oon lukenu joka paikasta että Microsoft OSTI Bungien (joka tekee Halo:n), ja että Halo julkastais VAIN Xboxille!?! :confused:

Korjatkaa jos oon väärässä...ja noista peleistä on mut vakuuttanu kaikki muut paitsi Fuzion Frenzy.... Ja kun netistä kattelin noita tulevia pelejä niin löysin 50 nimikettä jotka mua kiinnosti! Eli mä ostan kyllä varmasti Xbox:in!!

Myöskin mä olen kuullut TXB:n foorumilta, että Bungie olis MS:n pelitalo. Mutta Halo on vielä toistaiseksi tulossa myös PC:lle.
 
Hmm?

Kuis sit esim. Pelit lehes ja Pelimestaris sanotaa: "Kaikki PC pelaajat olivat kuin halolla päähän lyötyjä kun HL:n voittajaksi tituleeratun Halo:n PC julkaisu peruttiin kun Microsoft päätti ostaa Bungien! Halo tulee yksinoikeudella Xbox:lle."

??!?!?!? Oon ihan ulkona!!! :(
 
Ylös Bottom