Unreal-Hawk
New Member
No mikäs hinta PS2:lla oli vuos sitten? Aivan. Pelit on hinnoilta 350-450mk, riippuu ihan paikasta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
No mikäs hinta PS2:lla oli vuos sitten? Aivan. Pelit on hinnoilta 350-450mk, riippuu ihan paikasta.
Originally posted by Unreal-Hawk
Ja lisäksi, et saa mistään hyvää näyttistä 1000mk:n ja et tasan saa hyvää prossuakaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Ei perkele teitin kanssa
Ei oo tullut mieleen että on olemassa paljon ihmisiä jotka pelaavat Haloa paljon mieluummin konsolilla kuin PC:llä? Ja Jenkkilässä Halo on ollut juuri yksi niistä peleistä minkä takia X-Box on ostettu, ja joillekin se on ollut jopa ensimmäinen FPS mitä ovat pelanneet. (ahkerasti ulkomaan nyyssejä lukeneen havaintoja..)
Tuo on aika turhanpäiväinen väite todeta yleisesti että miksi ostaa Halo ja X-Box kun kuitenkin voi sitä pelata myös PC:llä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Suurin osa sanoo/väittää että PC hakkaa konsolit hiiren ja näippäimistön takia.
Mistäs noin halvalla PC? Mutta sitten täytyis löytää jostain sopiva näyttö ja kovo... No, ens kesänä mulla onkin sit PC:n osto edessä.
2994mk tai oikeastaan 499E.
Originally posted by dmz
Slaisser, ISA väyliä on uusissakin emolevyissä noin 1, niin kuin mulla. Mulla on ISA väyläs vanha pitkä sb:n 16.
Originally posted by Slaisser
Jätkä täällä jakaa väärää infoo.
Xboxin Euro hinta on 479 Euroa eli nykyisellä systeemillä vielä noin 2850mk. Paljon ei lukus heittänyt, mutta korjasin summan silti eli Xbox on halvempi kuin PS2:n ovh (2990mk) julkaisussa.
siis 499 euroa on pilkun n*ssimisella 2967mkLainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
2994mk tai oikeastaan 499E.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Halo tai gotham !!!
Onks se halo pelattaessa sellanen
a) Kauheeta räiskimistä, tyypit seisoo vielä 200 kudista ja aivot lentää
VAI
b)harkittua eikä sellast et lattial on about 40 cm sisälmyksii
Originally posted by Sorbitoli
Siis mä oon lukenu joka paikasta että Microsoft OSTI Bungien (joka tekee Halo:n), ja että Halo julkastais VAIN Xboxille!?!
Korjatkaa jos oon väärässä...ja noista peleistä on mut vakuuttanu kaikki muut paitsi Fuzion Frenzy.... Ja kun netistä kattelin noita tulevia pelejä niin löysin 50 nimikettä jotka mua kiinnosti! Eli mä ostan kyllä varmasti Xbox:in!!