Tai toiseen osaan, mutta silti vuoteen 2030.Vähän luulen, että noita kahta aktiviteettia joudutaan odottamaan johonkin kuudenteen osaan ja vuoteen 2030 asti.![]()
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tai toiseen osaan, mutta silti vuoteen 2030.Vähän luulen, että noita kahta aktiviteettia joudutaan odottamaan johonkin kuudenteen osaan ja vuoteen 2030 asti.![]()
No kunhan tavan chocobolla pääsisi edes ratsastamaan ja Midgar Zolomin haastamaan suolla. PS4:n ff-teeman perusteella ääniraita on yhtä hyvä kuin ennenkin onneksiVähän luulen, että noita kahta aktiviteettia joudutaan odottamaan johonkin kuudenteen osaan ja vuoteen 2030 asti.![]()
Itseäni upeasti siteeraten täytyy omaa listaani täydentää kahdella Cyberpunk 2077:n ohella eniten odottamallani pelillä, Days Gone 2:lla sekä God of War: Ragnarokilla. God of War on siis todella kovasti odotettu peli minulle, mutta Days Gone 2 on silti ainoa peli jota odotan loppujen lopuksi yhtä kuumeisesti kuin Cyberpunk 2077:ää. Days Gone kun sattui olemaan minulle yksi parhaista pelikokemuksistani koskaan, ellei jopa se aivan paras.Ylivoimaisena ykkösenä itselläni Cyberpunk 2077.
Sen jälkeen lähiaikoina ilmestyvistä peleistä tasaisena rintamana AC: Valhalla, Watch Dogs: Legion, Godfall, Far Cry 6 sekä Lego Star Wars: Skywalker Saga.
Sitten pidemmällä tulevaisuudessa eniten odottamani pelit ovat Halo: Infinity, Dying Light 2, Horizon: Forbidden West, Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, Dragons Age 4 sekä Diablo 4
Ja Days Gone on hyvä esimerkki, miksi ei kannata aina tuijottaa pelkästään Metacritic arvosanaa. Ai, että mikä potentiaali sillä pelillä on uudella konsolilla!"Days Gone 2 on silti ainoa peli jota odotan loppujen lopuksi yhtä kuumeisesti kuin Cyberpunk 2077:ää. Days Gone kun sattui olemaan minulle yksi parhaista pelikokemuksistani koskaan, ellei jopa se aivan paras."
1. Cyberpunk 2077
2. Botw 2
3. Hollow knight Silksong
4. Sport story
5. Metroid Prime 4
+ Watch Dogs legion(en ole täysin vakuuttunut, rauhassa odotellaan arvosteluja.
+Dying Light 2