Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Official Xbox Magazine ja XBM

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouhou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
eihän ne vanhoja lehtiä sulle voi lähettää. Toihan olis ihan kädestä, jos ne niin tekisi.
 
Minä tilasin elokuussa eka lehti tuli syyskuussa. 13 lehteä sisältyy hintaan joka kuluineen oli 126 euroa eli 9,70 per lehti.
 
Tänään oli mukava yllätys töistä tullessani kun postiluukusta oli tipahtanut uusin nro: OXM:stä,
11.

Edellinen numero tuli 7.11 joten en osannut odottaa seuraavaa numeroa jo nyt.

Voin kertoa että tämä numero tulee myymään aivan varmasti eniten tänä vuonna OXM:n irtonumeroista, ymmärrätte kun näette kannen :D

Sen verran voin vihjaista kannen kuvasta että kyseessä on peli jonka pelitapahtumat tulevat sijoittumaan rannalle ...

11:in demot ovat tällä kertaa:

* Rocky
* Phantom Crash
* Micro Machines
* Furious Karting
* Ty The Tasmanian Tiger
* Tennis Masters
* Loons: Fight For Fame
 
Tänään tuli tämän vuoden viimeisin nro: OXM:stä,
12.

Pelattavat demot ovat tällä kertaa:

* Blinx
* Quantum Redshift
* Tom Clancy's Ghost Recon
* Tiger Woods PGA Tour 2003
* ATV: Quad Power Racing 2
* Battle Engine Aquila

Seuraavaan lehteen lupasivat peräti 11 pelattavaa demoa.
 
Demoista...

Paljonko noissa demoissa on pelattavaa, siis saako niistä kunnon jakson että pääsee mukaan peliin... eli pystyykö sen perusteella päätteleen onko peli mieleinen.
 
Annoksen koko vaihtelee tietysti pelin mukaan, mutta yleensä pelattavaa on 1 - 3 tasoa/kenttää. Kyllä nuo demot on ainakin omasta mielestäni olleet hyvinkin hyödyllisiä - kiinnostus joihinkin yllättäviinkin peleihin on herännyt, ja joistakin ennakkosuosikeista on taas voinut todeta, että ei kiitos.
 
Tuskin löytyy 12 kaupoista vielä ihan lähiaikoina, kun tuo 11 tuli vasta jonkin aikaa sitten myyntiin. Se kannattaa muuten hommata, siinä on vuoden paras kansi :)
 
Vuoden paras kansi, heh. Laitoin vähän aikaa sitten tänne sivulle, että en onnistu tilaamaan edellä mainittua lehteä... Olen lähettänytkin sähköpostia lehden toimitus vastaavalle James Ashtonille. He lähettivät minulle veloituksetta lehden numero 11 ja pahoittelivat, että minulla on ollut ongelmia tilaamisessa. Lähetin perjantaina heille kirjekuoressa tilaamiseen tarvittavat tiedot, joten taidanpa olla nyt tilaaja minäkin :)
 
Noin yleisesti kaikista näistä ulkomaisista lehdistä:
Akateemisen kirjakaupan kautta voi tilata lähes minkä tahansa lehden, itse olen tilaillut näitä ulkomaisia lehtiä juuri sitä kautta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Noin yleisesti kaikista näistä ulkomaisista lehdistä:
Akateemisen kirjakaupan kautta voi tilata lähes minkä tahansa lehden, itse olen tilaillut näitä ulkomaisia lehtiä juuri sitä kautta.

Meinaatko kestotilausta vai yksittäisiä numeroita? Itse kyselin sieltä OXM:ia 12kk tilauksena, mutta he sanoivat ettei onnistu heidän kauttaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FlashMaster
Eli lehti on siis englanninkielinen?

Kyllä
 
Itse olen tilannut vuoden pätkissä. ( esim. PSM2-lehteä aikoinaan) Miksei onnistunut Akateemisen kautta? Mitä sanoivat syyksi? Olisiko kestotilaus onnistunut?

Ja kyselit siis oikein sieltä Akateemisen lehtipalvelusta tms. ?
 
Löytyykö noita lehtiä hyllystä Tampereelta? Kävin R-kioskilla tänään ja ei ollut kumpakaan ja myyjäkin oli ulkona kuin lumiukko.
Että tämmönen kulttuurin kehto...
 
Juu katsoin kyllä, mutta ainaskin Anttilasta ja sen R-kioskista sitä ei löytynyt, vaikka oli kylläkin listoilla... mahtaakohan olla loppuun myytyjä.

Täytynee jatkaa Tiistaina etsimistä stokalta.
 
Tänään tuli tämän vuoden ensimmäinen numero OXM:stä eli nro:13,
pelattavia demoja peräti 13 !!!

Pelattavat demot ovat tällä kertaa:

* Toejam & Earl III: MTE
* Fireblade
* NBA Inside Drive 2003
* Splashdown
* Transworld Snowboarding
* Mat Hoffman's Pro BMX 2
* Reign Of Fire

+ 2003 OXM parhaat / demot

* Halo
* Jet Set Radio Future
* Dead Or Alive 3
* MotoGP
* Rocky
* Splinter Cell
 
Ylös Bottom