Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Official Xbox Magazine ja XBM

Köyhä! Köyhä!! Ei anti ollut köyhä! Päin vastoin! Kunnon pelejä vihdoin, kaikki erilaisia ja mielenkiintoisia. Hah! Rikas valikoima oli!
Olenkin kyllästynyt siihen, että joskus on tyyliin yksi uusi demo ja muut on muka jotain ns. "Mahtavia toiveuusintoja"! Vihdoin kaikki olivat uusia... Olisiko ollut parempi jos mukana olisi vielä ollut Futurama, Jurassic Park, Kung Fu Chaos ja Indiana Jones: ATET jotka olivat juuri viime numerossa (joka muutes tuli mulle, kun huomautin James Ashtonille emaililla, ettei ollut tullut)? Ihan turha kierrättää parin numeron vanhoja demoja, uudestaan ja uudestaan! Esim. Colin McRae 3 on ollut muistaakseni jo kolmessa numerossa, ja kahtena uusintana se onkin ollut "Mahtavan demon paluu". Tyhmää... Ja onneksi tarjonta on menossa oikeaan suuntaan, sillä ensi numerossa 5 uutta demoa esim. Ghost Reacon 2... Se kyllä ihmetyttää, että mihin katosivatkaan trailerit yms. peleistä? Nykyään aina niitä Play:Moreja... :confused:
 
Arvasin kun painoin "lähetä" nappia että joku kiinnittää huomiota sanan valintaani.

Hyvä vaan,
täällä ei siis nukuta.

Tarkoitin "köyhällä" lähinnä määrää,
en laatua.

Noh,
tässä tapauksessa laatu kyllä korvaa määrän!

Pelit olivat todellakin hyviä valintoja demoiksi ja tällä kertaa jopa uusia.

Jou & MMake,
saittekos muuten dvd nro:18 jo?
 
Eipä ole tullut, vaikka siitä on jo 3 viikkoa kun mailasin Max Everinghamille. Onkohan edes oikee tyyppi hoitelemaan noita asioita? Kun ei ole tullu minkäänlaista vastausta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MMake
Eipä ole tullut, vaikka siitä on jo 3 viikkoa kun mailasin Max Everinghamille. Onkohan edes oikee tyyppi hoitelemaan noita asioita? Kun ei ole tullu minkäänlaista vastausta.
No ei oo. Tavaa siitä lehdestä tilauspalvelun yhteystiedot niin eiköhän sinua auteta. Toimittajasetiä ei kannata mokoman asian takia kiusata, kun heillä ei ole tapahtuneeseen osaa eikä arpaa.
 
Joo, kyllähän se demo tuli ja kohtuullisen äkkiä tulikin! James Ashtonille kannattaa niitä maileja pistää. Hän kyllä kuuntelee. Minulla oli aluksi vaikeuksia lehden tilaamisessa, niin James lähetti yhden numeron ilmatteeksi. Reilu tyyppi. Jamesille postia!
 
Eikö numerossa 19 tullutkaan Splinter Cellin demoa? Vai unohtiko vision73 vain Splinter Cellin demon listasta? Jos ei tule niin kökkö.:mad: Odotin sitä niin paljon.

edit: Kävin kioskilta hakemassa tuon 19 numeron ja eipähän siinä tietenkään ollut SC demoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Niin, ja ei sitä ollut numerossa 20kään. Se tuli minulle maanantaina. Demot: GR: Island Thunder, Otogi, Italian Job ja Gladius. Ja muutes, pääkirjoitus lehdessä 20 on outo. En ymmärrä sitä... Jon Attaway lähdössä? Sony onlineen? Mikä se on?
 
Itsekin vähän ihmettelin, mutta kaipa se on jotain Sonyn nettihommeleita.

Ihan kiva kyllä, että fanboy-lehdestä lähtee kilpailijan leiriin.. hehe.
 
Mutta missä IHMEESSÄ viipyy uusin numero! Uusin numero on tullut jo 2 viikkoa sitten Englantiin. Minä olen tilaaja. Missä minun lehteni viipyy!!?!?!?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Mutta missä IHMEESSÄ viipyy uusin numero! Uusin numero on tullut jo 2 viikkoa sitten Englantiin. Minä olen tilaaja. Missä minun lehteni viipyy!!?!?!?!

Numero 21? Minun tilaus pitäisi alkaa tuosta numerosta 21, joten saisi tosiaan tulla tännekin se jo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Mutta missä IHMEESSÄ viipyy uusin numero! Uusin numero on tullut jo 2 viikkoa sitten Englantiin. Minä olen tilaaja. Missä minun lehteni viipyy!!?!?!?!

Ei ole vieläkään tullut, onko kukaan tilaajista vielä saanu n:roa 21
pitänee kohta laittaa mailia. :mad:
 
Tänään oli tullut uusi OXM myyntiin.Lehteä en ole ehtinyt vielä
lukemaan mutta dvd:llä on aika huippu matskua.
Mm.Soul Calibur II,Colin 4 ja Conflict Desert Storm II pelattavana
ja Halo 2 E3-video kokonaisuudessaan.Täytyy myöntää ettei mikään video ole pitkään aikaan tehnyt moista vaikutusta.
Aivan uskomaton!
 
Buckley & Vesa, tai joku muu kellä on ko. lehti:

Onko demodiscillä Rainbow Six 3 demoa?

Edit: Juuei mitään...sainkin jo selville, että ei ole :(

UK:ssa ilmestyneessä uudessa numerossa se olisi messissä, mutta suomeen tulee noi OXM:t näköjään vaatimattomalla kuukauden viiveellä...kele! :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo vasta tänään tuli mullekin.. eli saapui kauppoihin ja tilaajille samaan aikaan. Toivottavasti ei jää tavaksi.
 
Tänään tuli numero 22 mulle. Pelattavia demoja mukana on
-Dino Crisis 3
-Tom Clancy's Rainbow Six 3
-Tiger Woods PGA Tour 2004
-Freedom Fighters
-NFL Fever 2004
-Voodoo Vince
-Rolling
-Finding Nemo
Ja lisäksi tässä on Kola Cell, uusi kenttä Splinter Celliin

Eli näyttää ihan hyvältä paketilta.
 
Tänään tippui numero 23 postiluukusta, pelattavaa tällä kertaa seuraavasti:
-Project Gotham Racing 2
-Disney's Extreme Skate Adventure
-Magic: The Gathering - Battlegrounds
-Metal Arms: Glitch In The System
-Midtown Madness 3
-SSX 3
-Kao The Kangaroo 2
-ESPN NHL Hockey

Videoita:
-Star Wars: Jedi Academy
-Ford Racing 2
-Secret Weapons Over Normandy
 
Taas tuli uusi numero, 24. Tällä kertaa pelattavaa on seuraavasti:
-Grabbed by the Ghoulies
-Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds
-NHL Hitz: Pro
-Armed & Dangerous
-Wrath Unleashed
-Freaky Flyers

Videoina:
-Conflict: Desert Storm II
-Rallisport Challenge 2
-Rogue Ops
 
Enpä tiedä kiinnostaako ketään nämä tiedot, mutta tässä tänään tulleen numero 25:n sisältö:

Playable Trials:
-Worms 3D
-NBA Inside Drive 2004
-Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
-Arx Fatalis
-Ford Racing 2
-Kao The Kangaroo 2
-Project Gotman Racing 2
-Grabbed By The Ghoulies

Game Movies:
-Whiplash
-Jade Empire
-Sonic Heroes

Content Download:
-Splinter Cell: Vselka 1
 
Numero 26
Playable trials:
-Deus Ex: Invisible War
-Rogue Ops
-Wallace&Gromit in Project Zoo
-D&D Heroes
-Prince Of Persia: The Sands Of Time
-NHL Rivals 2004
-Links 2004

Game Movies:
-Driv3r
-Armed & Dangerous

Content Download
-Splinter Cell: Vselka Submarine
 
Ylös Bottom