Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ohjainportin välikuolema

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja achiim
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

achiim

Member
On se vaan hyvä että tämäkin sivusto on olemassa... meinasi mennä tennisturnaus reisille kun ohjaimet sanoivat itsensä irti. Vika löytyi, "vanha kunnon" F1-vastus oli kuollut. Neljä minuuttia ohjeen lukemisesta veivattiinkin jo ruuveja kiinni ja käynnistettiin konetta.

Kiitos. :)

Omalle DC:lleni on käynyt samoin, ohjainportti ei tunnista enää padeja. Olisi hauska tietää mitenkä korjata tämä ongelma. Minulla ei ole mitään käsitystä mikä on F1 -vastus, joten voisiko joku selventää asiaa?

Ohje löytyy DCFin-linkkien kautta; suoraan se on tässä:
http://devcast.dcemulation.com/repair/controller/controller.html.

F1-vastus on se pieni (ja ainoa) vastus ohjainporttien piirilevyssä. Sen vaihtamalla homma luonaa taas.

Vaihdoin muuten silloin viimeksi alkuperäistä vastaavan vastuksen ja se osoittautui liian pieneksi; portti paukahti taas. Pitää kai vaihtaa hiukan isompi vastus siihen tilalle.

-miikka

Kiitoksia. Itseasiassa se olin minä joka tuosta linkistä DCFINiin "informoin". En vain omista kolvia, joten pitänee tyytyä hankkimaan kokonaan uusi ohjainportti.

Ostin kolvin ja korjasin itse tuon ongelman - joten ei tarvitse lähettää ohjainporttia korjattavaksi. Kiitoksia avusta!

Ylös Bottom