Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
On se vaan hyvä että tämäkin sivusto on olemassa... meinasi mennä tennisturnaus reisille kun ohjaimet sanoivat itsensä irti. Vika löytyi, "vanha kunnon" F1-vastus oli kuollut. Neljä minuuttia ohjeen lukemisesta veivattiinkin jo ruuveja kiinni ja käynnistettiin konetta.
Omalle DC:lleni on käynyt samoin, ohjainportti ei tunnista enää padeja. Olisi hauska tietää mitenkä korjata tämä ongelma. Minulla ei ole mitään käsitystä mikä on F1 -vastus, joten voisiko joku selventää asiaa?
F1-vastus on se pieni (ja ainoa) vastus ohjainporttien piirilevyssä. Sen vaihtamalla homma luonaa taas.
Vaihdoin muuten silloin viimeksi alkuperäistä vastaavan vastuksen ja se osoittautui liian pieneksi; portti paukahti taas. Pitää kai vaihtaa hiukan isompi vastus siihen tilalle.
Kiitoksia. Itseasiassa se olin minä joka tuosta linkistä DCFINiin "informoin". En vain omista kolvia, joten pitänee tyytyä hankkimaan kokonaan uusi ohjainportti.