Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Okami

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pibe

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [zD]
Olen jumissa siinä kun pitää etsiä canine warrioreita... Vettä pitäisi saada lähteestä punaiseen pönttöön, mutta ei onnistu millään... Mistäs pitäisi piirtää ja minne...? :o
Ei vaan yksinkertaisesti onnistu millään.

Vastaus: Okami

En nyt muista tuota ihan tarkkaan, mutta piirrät vaan lähteestä pönttöön. Sitä ennen pitää tietty olla Waterspout-tekniikka. Saatat yrittää edetä väärässä järjestyksessä. Käy ennustajaeukolla Agata Forestissa, sieltä saa vinkin seuraavasta täskistä.

Okamii

Noniin nyt jumitin sitten siihen Queen Himikon palatsiin.... Sen perhanan laavalaarin takia auttakaa mitä mun pitää tehä:confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ystävällinen sielu kuka osaa neuvoa seuraavissa kohdissa, saa minulta kiitokset:

1. Taka Pass-solassa on se yksi aarteenetsijä. Mitä saa jos onnistuu auttamaan häntä aarteenetsinnässä? Tehtävän aika on niin lyhyt että en ikinä ehdi löytää aarretta...

2. Miten tai mistä saa kyvyn luoda sadetta?

3.Sei-an Cityssä missä ne kaikki ei-kirotut puut ovat? Kun minulta puuttuu kuulemma aina yksi puu mikä on jäänyt herättämättä eloon, mutta en löydä sitä mistään.

4.Mistä sen jonkun varkaan löytää Sei-an Cityssä?

5. Kun on taistellut pohjoisessa mekaanisen pöllökaksikon kanssa ja jättänyt Okin pitämään huolta Shiranuista, miten saan jääpallon kuilun toiselle puolelle kun se yksi s**marin tykki tulittaa koko ajan? Saako sitä ensin tuhottua?

Crystal sanoi:
3.Sei-an Cityssä missä ne kaikki ei-kirotut puut ovat? Kun minulta puuttuu kuulemma aina yksi puu mikä on jäänyt herättämättä eloon, mutta en löydä sitä mistään.
Yksi puu ainakin oli jossain sisätiloissa ja yksi oli sen tehtävän antajan päässä (!). Itselläni meinasi tuo viimeksi mainittu jäädä huomaamatta myös. :)
4.Mistä sen jonkun varkaan löytää Sei-an Cityssä?
Varkaan löytää sytyttämällä yöllä kaikki kaupungin valonlähteinä toimivat "lyhdyt" (eli ne sellaiset kupin näköiset). Tulisiveltimellä vaan kupista seuraavaan ja lopuksi mennään juttelemaan sille pullealle vartijalle.

Muihin kysymyksiin en nyt näin lonkalta osaa vastata. Edellisestä Okami-sessiosta on aikaa taas ainakin kuukausi. :I

Njoo mulla on kanssa ihan pirusti ongelmia tn pelin kanssa.. Miten sen mekaanisen pöllökaksikon kanssa pääsee edes taistelemaan?:D kun en ole pääässyt vielä edes pohjoiseen mitä pitää tehdä sitä ennen että se portti aukeis..?

Vastauksia pukkaa (varmaankin liian myöhään):

1.Siitä saa mielestäni Sun Fragmentin. Kerää sellaisia kolme ja saat yhden pallon verran enemmän energiaa.

2.Menet Sei-aniin Queen Himikon palatsin taakse. Puhu siellä olevalle naiselle ja piirrä vettä siitä vesijutskasta niihin 4 valtavaan kiveen. Siitä sen kyvyn saa.

3.Sama kuin TT-2k:lla

4.Pieni lisäys TT-2K:n vastaukseen: Kun kaikki ''tulikupit'' palavat, mene sen pullerovartijan luo, puhu, (ei varmaankaan pakko) ja halkaise lähellä olevia kiviä. Yhestä niistä se varas putkahtaa.

5.Kun tykki ampuu, käytä ajanhidastus kykyä, (2 viivaa pystysuorassa vierekkäin) ja ''viillä'' kuula takaisin kunnes se kultainen tykki (jos sitä meinaat) posahtaa.
--------------------------------------------------------------------------------
Piukulle: Gamefaqs auttaa ainakin minua kun jään jumiin, joten miksei sinuakin! :D

Vastaus: Okamii

Kun se bambuavaruuspukuun pukeutunut tytteli lähtee avaruutee, se antaa semmosen fire tabletin. Equippaa se ja voit uida laavassa!

Ah, kiitos kauheasti Cluster94 tuosta viitosen tykki-neuvosta! Jumitan siinä ja vähän kyllä alkoi ottaa aivoon kun ei millään saanut rauhassa pyöritellä sitä jääkuulaa... :)

Ai niin, vielä yksi kysymys. Kun vähän väliä näkee näitä tummia kivenlohkareita, kuten Ennustajan talon vieressä Agata Forestissa, ympäriinsä. Niitä mitkä kimmeltävät ja joissa on vaikka mitä kiteitä. Miten ne saa hajoitettua? Edes dojossa opittu kivienmurskaus ei auta.

Niitä voi halkaista ''päivitetyllä'' viiltoliikkeellä. Semmoisen saa Northern Ryoshima Coastista. Sun täytyy mennä eräälle pikkusaarelle ja etsiä sellainen kolo. Kun hyppää sen sisään,
(koloja on kaksi: toinen antaa uuden pommin ja toinen uuden viiltoliikkeen)
pitää laittaa tietty määrä rahaa lammikkoon. Pian se viiltoliikkeen jumala tulee ja tekee siitä iskusta vahvemman. Tällä pystyy halkaisemaan mustia, kiiltäviä kiviä. Mutta! On olemassa vielä yksi päivitys, jolla voi halkaista timanttisia kiviä. Suuntaa Kamui (Ezofuji) nimiseen paikkaan. Tässä kohtaa annan taakan gamefaqsille, ja jos et tiedä osoitetta, tässä se on: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/920500/45430
Etsimäsi asia löytyy osiosta:
(#ABTECH) Advanced Brush Techniques. (Löydät monta muutakin päivitystä täältä) Toivottavasti auttoi ;) HUOM! Englanninkielen taito tarvittavaa!

Jees ongelmia sei-an cityssä eli pitäis saada piirrettyä se viimenen merkki (se kanji) siellä vaatekaupassa mutta kun ei onnistu ei!

Oisko tähän mitään vippaskonstia vai pitääkö ettiä joku japanilainen käsiin piirtämään mulle toi :eek:

Hermot!

Totta, tämä tuotti melkein enemmän vaikeuksia kuin ''viimeinen puu Sei-Anissa''. Sitä on hankala selittää miten sen saisi piirrettyä, mutta katso tarkkaan sitä merkkiä mikä tulee siihen tytön puhekuplaan.
http://www.youtube.com/watch?v=8NEydLgkjto
Tuossa linkki Ichabod2023:n kuvaamaan Stray Bead Locations oppaaseen, joka auttaa piirtämään sen merkin. Tosin se kohta tulee kahdeksannen minuutin kohdalla vasta.

Jees onnistuihan se viimein.

Juoksin muuten turhaan aina sen tytön luona yrittämässä "jokohan nyt kelpaa", mutta tuon videon myötä tajusin et se mies sanoo "it might be something" jos piirros kelpaa. :rolleyes:

Okamiin apua?

Juu tämä taitaa olla aika helppo vastaus teille.
Kysymys on:
Mistä saa ensimmäisen tulitekniikan ja miten? :confused:

Vastaus: Okamiin apua?

Krrhm... Kun siellä isossa huoneessa Moon Cavessa on siinä keskellä hissi, menet yhteen huoneeseen missä on laho silta. Mene sen yli, ja ja lähde takaisin. Tiput alas, hoitelet vihulaiset, ohjaat veden siihen bambupötköön joka aiheuttaa veden tulvimisen. Menet kohtaan missä on pulppuavaa vettä, piirrät suoran viivan siitä ylös, menet tunneliin, tapat black impin ja viillät sitä silmäpatsasta. Sitten taas löydät sieltä pulppuavaa vettä, siitä ylös ja tadaa! Olet siellä isossa huoneessa. Nyt menet siihen hissiin, viiltelet sitä vartija imppiä joka aiheuttaa hissin tippumisen vähäksi ajaksi. Jatka tätä kunnes tulet tasannteelle jossa on toinen imp. Jatka polkua kunnes saavut huoneeseen, missä on 4 silmäpatsasta. Kohdista ruutu niin, että saat viillettyä kaikkia patsaita samaan aikaan. Ja sitten, sesam aukene! Ovi aukeaa ja seuraavan huoneen sisällä pitäisi olla jäätynyt feeniks patsas. Mene sen luo, paina X ja tappelu ''jääpyörän'' kanssa alkaa. Voita se, ja tulitekniikan jumala saapuu antamaan sulle odottamasi tulitekniikan, Infernon.

okamiin apuva

oon jummannu siihe kohtaa ku pitää ettii niitä koirawarrioreita ja oon siin ku se akka antaa kolme merkkiä sinne kartalle se eka on siel alkupaikassa ni se koira antaa vaa jonku pallon nii mitä sil pitää tehrä? ja miten sen yhen saa sieltä meren pohjasta ja sieltä varpuslinnasta? :confused: oon jummannu varmaa 7 tuntii siihen nii oisko neuvoi:o

Vastaus: okamiin apuva

Menet Taka Passiin yöllä, sitten kiipeät niiden ''Silppoja'' kääkkien katolle, missä on repeymä. Laita siihen pommi ja kaboom! Mene sisään ja hinaa se Mrs Cutter siihen kuunvaloon mikä tunkeutuu siitä repeymästä läpi. Alkaa tappelu Crow Tengujen kanssa. Muistaakseni näitä piti viiltää 2 kertaa, ja Crow Tengun pitäisi paljastaa vatsansa. Huido, viillä, pommita, tee mitä ikinä keksit. Kun ne kuolevat, lintutyttö Chun putkahtaa korista ja joudut viemään sen sinne ''varpuslinnaan''. Pääset sisään, ja kannattaa mennä hissistä ylös, nimittäin sieltä saat palkkioksi muutamat perusaarteet. Mene takaisin alas oven luo, käänny oikealle ja mene verhojen taakse. Täällä pitäisi olla lintu kahden palavan tikun kanssa. Puhu, kunnes lintu ei tee muuta kun itkee vaan. Puske sitä, puhu, Mr Bamboon pitäisi pian tulla apuun, lupaa auttaa lintua ja joudut erääseen kaivamis minipeliin. Tähän saat kuitenkin alussa apua, ei siis hätää. Kun läpäiset sen, saat vesi tekniikan. Opettele sen käyttö, suuntaa vettä isoon bambu putkeen ja ovi aukeaa. Mene sisään, puhu pullealle itkevälle linnulle ja jatka matkaa. Huomaat, että Canine Tracker putkahti esiin. Jatka matkaa, tulet paikkaan, missä on monta paksua bambua. Viillä hohtavaa (tämä saattaa ottaa paljon aikaa), ja tappelet koiran kanssa. Nyt takaisin Agate Forestiin Kushin luo. Suuntaa vettä isoon tynnyriin neljä kertaa. Joudut pian viiltelemään vihulaisia. Nyt, etsimään kalastaja poitsu, auta sitä kalastamaan jättikala Whopper. Kun nappaat sen, saat käyttöösi kuun luonti tekniikan. Nyt sulla pitäisi olla kaikki 3 palloa, takaisin Kusa Villageen puhumaan papittaren kanssa. Nyt minun osuuteni on tältä osaa tehty onnea Gale Shrineen ja sen ultrahelppoon vastukseen. :D

Ohops tekstiä tuli hiukka paljo mut ei kai se haittoo...

Vastaus: Okamiin apua?

Näihin voisi joskus laittaa positiivista palautetta, en minä näitä huvikseni kirjoittele

Olen siellä Kamui paikan Ezofujissa (Tai joku semmonen se oli). Ja kun oon siellä missä on iso hökötin missä on pyöriviä "naamoja". Oon kattonu luolast miten ne naamat (kai) pitää laitaa ym. Mutta miten? Siis siinä höstän vasemmalla kun on se vipu niin sitä välillä "viillän" mutta vaan se eka stoppaa. Oon koittanu myös hidastaa aikaa ja näin. Tämä on mun toka kun vedän Ôkamii läpi, siis kerran jo päästy. Mutta kun en ny pääse tästä ohi >.<' Apua?

EDIT: Pääsinkin sen jo. Hölmö minä.

Ylös Bottom