Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Olen luuseri PES2:sessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
On tuo vaan moninpelinä ihmeellinen peli. Onnistun aina häviämään pikkuveljelle, vaikka hallitsen pelejä yleensä 60%-40% ja vedot olivat esim. äskeisessä pelissä 37-25. Maalit silti 4-6. Ihan sama millä joukkueilla pelataan, aina se on vaan noin. Itse pärjään yksinpelissä hyvin viidellä tähdellä, pikkuveli hädin tuskin kolmella. PES1 ei ole koskaan näin epäreilu. Kakkosta en pelaa enää koskaan moninpelinä, se on varma. Onhan PES2 huomattavasti monipuolisempi ja yksinpelinä PES1:tä parempi, mutta moninpelinä se on aika käsittämätön.

Milläs vaikeusasteella pelaatte? Ainakin Pes:in moninpelissä alhaisemmasta vaikeusasteesta tuntui olevan etua heikommalle pelaajalle ja maalejakin tuli enemmän.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vaikeusaste on *****.

En muista, että PES1 olisi tuollainen ollut koskaan. Siinä ei noita laukauksia eikä maaleja tule samaan tahtiin kuin kakkosessa.

nonniin, nyt sitte vaihoin vaikeusasteen hard:lle ja heti ekan pelin hävisin 2-1, vaikka mun hallintaprosentti oli 51% ja laukaukset 9, mutta toinen peli meni sitte paremmin: voitin 0-3, vaikka ne hallitsi peliä 58% :D

Sitte en oo oikein enempää pelannu sitä nyt kun se toni waakki nelonenkin on...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Ostin PS2:sen,koska PES2 on niin kohuttu&ylistetty.Karu todellisuus on vaan iskeny,kun huomaa että maalinteko NORMAL-tasollakin on vaikeeta.Hallitsen yleensä otteluja mielin määrin,mutta maalipaikat tuhraan lähes aina.
Esimerkkejä:
Pistän kaks puolustajaa vipuun kulmalipulla ja käännyn takaisin,syötän maalille ja kas kummaa vastustajan toppari ottaa pallon heppoisesti pois maailmantähdeltä a`la Vieri.
Toinen:
Puolustus pettää omassa päässä.Hasan Sas esim tulee ja pistää vipuun meikäläisen ja omissa soi.Ottelu ratkeaa useasti niin.

Tekoäly vituttaa yhdessä mielessä.Automaatti on jatkuvasti parempi yksi vs.yksi-tilanteissa.
Nyt tarvittais vinkkejä.4-4-3 tuntuu olevan hyvä taktiikka,mutta en uskalla Masteria aloittaa,turpaan tulisi&kovaa.Muuten peli on kyllä ehdottomasti realistin&paras futispeli markkinoilla.

Sulla on kyllä vasemmisto versio jos 4-4-3 taktiikan saat kehiin :D... pes:it voi tuntua aluksi pirun vaikeilta, mutta kyllä ne ajan kanssa menettelee... parasta PES1 oli aikoinaan se, että peli kesti monta kuukautta ennen ku alko tuntua nyt on nähty kaikki ja silti se aina välistä yllätti... FIFAt (joista olen 2000 pelannut viimeksi) kestivät ehkä noin kuukauden, jos sitäkään ja vaikeimalla tuli vietyä pelit 6-0 5min puoliajoilla...

PES:it alkavat aina jossain vaiheessa vituttaa... silloin on parempi lopettaa ja antaa olla vaikka päivän väliä pelaamisessa... jos mikään ei tunnu onnistuvan niin sit kehiin *-vaikeustaso ja brasilialla tms. kiinaa vastaan (paskin joukkue ainakin PES2:ssa)...

PES2 on ainakin minun aika vaikea arvioida aloittelijan kannalta, kun tuli jo toiseen peliin veettyä *****-taso

Potsku: pallonhallinallahan ne pelit voitetaan :rolleyes: :D

Alotin master leaguen ***-tasolla.Eka kausi päättyi neljänteen sijaan ja tippumiseen Tiny-cupissa.Sitten keplottelin jotenkin ja sain jatkettua toisen kauden ja nyt sujuu ihan kivasti,kiitos uusien ilmaisten pelaajien.Äsken kaatui Marseille(?) 7-2.

Alotin master leaguen ***-tasolla.Eka kausi päättyi neljänteen sijaan ja tippumiseen Tiny-cupissa.Sitten keplottelin jotenkin ja sain jatkettua toisen kauden ja nyt sujuu ihan kivasti,kiitos uusien ilmaisten pelaajien.Äsken kaatui Marseille(?) 7-2.

Ainakin minun PES2 voi valita masterissa easy-normal-hard ja sitten on vielä extreme, mikäs noista on ***-vaikeustaso???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Ainakin minun PES2 voi valita masterissa easy-normal-hard ja sitten on vielä extreme, mikäs noista on ***-vaikeustaso???
Easy: ***
Normal: ****
Hard: *****
Extreme: *****+
Tällä tavalla, koska muistelisin, että ISS Pro Evolutionissa(?) Master Leaguen pystyi aloittamaan vain kolmella, neljällä tai viidellä tähdellä.
Korjatkaa vain jos erehdyin.

Normal mulla on tuolla Master Leaguessa päällä.Vaihtoehtoja on vaan kolme.Easy,Normal,Hard!Missä Extreme???:confused:

K:
Mitäs sit on ne * ja **-tasot???:confused:
V:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
...Tällä tavalla, koska muistelisin, että ISS Pro Evolutionissa(?) Master Leaguen pystyi aloittamaan vain kolmella, neljällä tai viidellä tähdellä...
K:
Normal mulla on tuolla Master Leaguessa päällä.Vaihtoehtoja on vaan kolme.Easy,Normal,Hard!Missä Extreme???:confused:
V:Extremen voi valita vain kun on aloittamassa masteria.

Nostanpas vielä tätä...

Ostin PES2:n perjantaina ja ensimmäinen ilta oli aika tuskastelua kun hävisin jo **-tähden tasolla Ruotsille. (Tämä on ensimmäinen PESsini, viimeinen futis-peli, jota olen pelannut on FIFA 2000)
Turhauduin todella, kun maaleja ei tullut millään. Sitten aloin käyttää FIFAmaisia otteita. Kolmella tähdellä nimittäin pärjää ainakin vain juoksemalla ja sooloilemalla kentän läpi. Sitten vain juoksee rankkarialueen rajalle ja vetää.
Ja verkot heiluu :D

En ole vielä kuitenkaan aloittanut Master Leagueta... Ku emmie uskalla :D

Ylös Bottom