Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Olenko ainoa?

JussiMan

New Member
Tässä vaan rupesin miettimään, että kun kaikilla on ongelmia Ps2 dvd-leffojen ja koneiden hajoamisen kanssa. Että olenko ainoa jolla Ps2:ssa ei ole ollut ongelmia. Kaikki dvd-leffat jotka olen katsonut ovat toimineet moitteetta. Pelit käynnistyvät ja kone pelaa muutenkin. Ainoastaan levyluukku on hieman äänekäs, varmaan kulumisen johdosta. Onhan kone ollut minulla jo yli vuoden. Ostin viimevuoden maaliskuussa.
Ketään muita joilla Ps2 on toiminut erittäin hyvin?
Laitetaan vielä tähän että pelaan aika paljon ja kone on kovassa käytössä.
 
Minulla ei kanssa ole ollut minkäänlaisia ongelmia PS2:n kanssa, ei pelien eikä DVD:n kanssa (riippuvuutta ei lasketa). Minulta on PS2 löytynyt julkaisupäivästä saakka ja on myös aika kovassa käytössä siitä lähtien koko ajan ollut. Kaipa se on vain tuuria? (Kuitenkin heti tämän lähetettyäni alkaa masiina reistailla... Mun tuurilla! :D)
 
Ei se mullakaan ole niskuroinut millään tavalla lukuunottamatta parin leffan keskenjäämistä naarmuuntuneen levyn vuoksi. Eipä se tosin olekaan kuin puoli vuotta vanha.
Ajurit vaan pitäs päivitellä...
 
Komeesti toiminu pleikkari kohta puoli vuotta, ainoa ongelma on, että thps3 jämähtää aina sillon tällön alkuruutuun, mutta sekään ei haittaa pahemmin. En tajua porukkaa jotka aina valittaa "tää ps2 on ihan paska, mikään ei toimi", opettelis käyttään konettansa :)
 
Mun PS2 on toiminut kans moitteettomasti. Kaikki katsomani leffat on näkynyt. Tosin TTT:tä se onnistui vähän naarmuttamaan, mutta silloin joku taisi pikkuisen tönäistä konetta :eek:
 
PS2 Toimii kuin unelma melkein vuoden käytön jälkeen.Kaikki DVD:t Ovat toimineet moitteettomasti.:D :D :D
 
Joo, mullakaan ei oo mikään leffa vielä ollut toimimaton ja niitä on suhteellisen paljon kuitenkin katsottu PS2:lla. Starship Troopersissa ja jossain muussa leffassa oli jotain ongelmia, että se hyppi yli jotain kohtauksia, mutta kun kelas vähän taaksepäin, niin nekin alko pelittää. Eli toistaiseksi ei ole ollut mitään valittamista PS2:n DVD-toistosta.
 
Jeps, Suomijulkasusta asti on kone ollu, leffoja kateltu reilut 200 kpl, vaan 5 kpl niistä jäänyt kesken jostain kumman syystä. Ikinä ei oo mikään pelikään kaatunut tms. Hyvin skulaa, vaikka on lattiallekkin tiputettu kerran :)
 
Mullakin on julkaisupäivän ammuna ostetu kone, ja kaikki paitsi Pitch Black leffa on toiminut moitteettomasti. Leffoja on itsellä jo parikymmentä ja pelejä taitaa olla suunilleen samanverran.
Pitch Black alkoi tökkiä layerinvaihdon jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Komeesti toiminu pleikkari kohta puoli vuotta, ainoa ongelma on, että thps3 jämähtää aina sillon tällön alkuruutuun, mutta sekään ei haittaa pahemmin. En tajua porukkaa jotka aina valittaa "tää ps2 on ihan paska, mikään ei toimi", opettelis käyttään konettansa :)

Mullakin on ollut tommosta, että THPS3:n jymähtää alkukuviin. Lähiaikoina niin ei ole käynyt, pitää vaan skipata alkukuvat :p Oman haukkani ostin käytettynä, mutta kaverillakin sama peli välillä jymähtää alkukuviin, vaikka se osti sen uutena.

Muissa peleissä kyseistä ongelmaa ei ole ollut.
 
Mullakaan ei ole ollut mitään ongelmia PS2:sen kanssa.
Kerran on vuokra DVD Elokuva ainoastaan pätkinyt parista kohtaa, johtuen sen naarmuisuudesta ja pari kertaa peli on kaatunut se taas johtuu siitä, että PS2 on pienessä hylly laatikossa ja pääsee kuumentumaan kun pelaa oikein kauan.
Mutta muuten on PS2 toiminut loistavasti.
Kone on ollut mulla yli vuoden, pari viikkoa jälkeen julkasun ostin.
 
Ei ole mullakaan ollut minkäänlaisia ongelmia koneen kanssa. Edellinen (v4 tai v3) toimi loistavasti ja nykyinen v5 toimii yhtä moitteettomasti. Koneen vaihto välillä johtui siitä, että edellinen kone tippui lattialle. Myös lattialle pudonneen koneen vaihto egmontilla sujui mallikkaasti, joten kaiken kaikkiaan positiiviset kokemukset ps2sesta.
 
itsellänikin on toiminut mahtavasti ja on ollut aktiivisessa käytössä yli vuoden ajan.
Pidän kyllä konetta kuin kukkaa korvassa.
vain GTA3 jämähti alussa pari kertaa..
 
Ylös Bottom