Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Ensimmäisen puoli vuotta tuli pelattua, sen jälkeen ei kertaakaan.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Kyllä olen. Final Fantasyt VII, VIII ja IX on tullut pelattua läpi, ja hyvin toimi.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Jotain veikeitä tasohyppelyitä kuten Rayman on tullu hankittua PSone versioina. Samoin hyllystä löytyy Kuack Attack :p
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Juu on sitä jotain hot wheels- peliä tullu pelattuu. Tais olla yhden kerran eikä enää sen jälkeen:cool:
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Olen pelannut paljon Playstation pelejä Playstation 2:lla. Minun mielestäni kaikkien aikojen paras peli on Final Fantasy IX, joka julkaistiin Playstationille.

Final Fantasy, Final Fantasy II, Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII, sekä Final Fantasy IX ovat olleet suuressa käytössä. Samoin muut Playstation pelit, kuten Crash Bash.

Aikeissa olisi vielä ostaa Metal Gear Solid, ja pelaisin sitä varmasti Playstation 2:lla.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Ps2 myyty aikoja sitten mutta pelaan vielä välillä ps1 pelejä ps3:lla. Toimivat myös paremmin ps3 kun naarmuja tullut aikojen saatossa. Olen ladannut myös storesta ps1 pelejä mitä on ihan kiva välillä pelailla, uusin ostos medievil mikä on ihan jees, eikä minusta kauhean hintaisia edes eurostoresta, 5e.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Kyllä, moniakin. Ei niitä jaksa PS1:lla enää pelata, koska se on kätevämpää PS2:lla.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Pelaan hyvinkin paljon PS1:n pelejä PS2:lla. Ja nyt kun PS3 löytyy, niin silläkin pelailen silloin tällöin niitä pelejä, jotka suostuvat toimimaan.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Olen pelannut paljon Playstation pelejä Playstation 2:lla. Minun mielestäni kaikkien aikojen paras peli on Final Fantasy IX, joka julkaistiin Playstationille.

Final Fantasy, Final Fantasy II, Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII, sekä Final Fantasy IX ovat olleet suuressa käytössä. Samoin muut Playstation pelit, kuten Crash Bash.

Aikeissa olisi vielä ostaa Metal Gear Solid, ja pelaisin sitä varmasti Playstation 2:lla.

Eka MGS on niitä harvoja PSX-pelejä pelejä jotka leipovat PS2:lla jumiin. Muuten toimii ihan hyvin mutta lopputeksteissä alkaa pieni nykiminen ja kun tausta vaihtuu videokuvaksi, hirttää peli jumiin, eikä siitä loppupäivänä etene. Ketuttaahan se kun ei voi läpi päästä.
Koneessani ei ole vikaa sillä sama on käynyt neljällä eri koneella ja kolmella eri pelillä. Onko kellään tarkempaa tietoa aiheesta?

Kaikkia PSX-pelejä mitkä omistan on tullut PS2:lla pelailtua. Etunenässä Final Fantasyja.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Omat PS1:nn pelini ovat päässet hieman naarmuuntumaan ja PS2 lukee niitä melko kauan, ennenkuin pelin voi käynnistää.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

PS1 puuttuu nykyään, joten pakko se on PS2:lla pelata myös niitä jumittavia lapsuuspelejä.
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Kyllähän sitä sillon tuli PS1 pelejä PS2:sella pelattua, ku ei aina jaksanu konsolia vaihtaa :D
Ainakin FF VII:tä ja CTR:ää tuli pelattua
 
Vastaus: Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?

Kyllähän niitä tuli pelailtua aika tiuhaankin tahtiin, kun ei todellakaan jaksanut aina konsolia vaihdella :)
 
Ylös Bottom