Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oma hankintalistani. Ehdotuksia kaivataan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bucci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bucci

New Member
Noniin. Nyt on itsellekin vihdoinkin cuben rinnalle GBA SP tilattu. Pelien hankinta seuraavaksi itsellä. Olen näin alkuun ajatellut ostavani ainakin seuraavat

Metroid Fusion
Castlevania (kaikki kolme)
Super Mario Advance 1,2,3 (nelonenkin on ilmeisesti tulossa?)
Advance Wars 1 & 2
Breath of Fire
F-Zero
Golden Sun ja varmaankin myös Golden Sun 2
Kuru Kuru Kururin
Mario Kart
Pokemon Ruby ja / tai Sapphire sitten kun enkkuversiot rantautuvat johonkin päin maailmaa ;)
Wario Land 4
The Legend of Zelda: A link to the past
FF: Crystal Chronicles
Kirby: Nightmare in Dream Land
Megaman: Battle network (1 ja 2)
Phantasy Star Collection

Noh.. siinä onkin sitä listaa ;) Menee noidenkin hommaamisessa varmaan "muutama" kuukausi. Suositelkaa toki hyviä GBA tai GBC pelejä joita voisin lisätä tähän mun listaani, mutta ei sellaisia joista tulee jo cubelle omat versionsa (esim. THPS-sarja).

Voitte mainita jotain pelejä missä on hyötyä GBA-GC kaapelista myös ;)

Lisäyksiä: Breath of Fire 2, Zelda: Oracle of ages & Oracle of seasons, Karnaaj, Wario Ware, Sonic Pinball Party, Seiken Densetsu Remake

Viimeksi muokannut moderaattori:
Breath of Firesta on kakkososakin. Game Boy Color -peleistä ehdottomia ovat Zeldat Oracle of Ages ja Oracle of Seasons.

Jep, tiedän BoF:stä tuon. Unohdin jotenkin lisätä sen listaan (oikosulku aivoissa? ^^). Ahh zeldat GBC:llä pääsi unohtumaan. Pitää alkaa metsästämään niitä jostain :) Kiitti vinkistä.

Itse olen ainakin seuraavia pelejä kaavaillut hankkivani:

Karnaaj
Super Monkey Ball Jr.
Shining Soul
Super Puzzle Fighter II Turbo
Sonic Advance 2

Nem tuossa jo listasi lähes kaikki mitä tuohon Buccin listaan itse enää lisäisin.

Odottelen tulevista peleistä ainakin näitä vielä lisäksi, ehkä voit Bucci lisätä listaasi:):

- FF Tactics
- Onimusha Tactics (mikäli julkaistaan täällä)
- Donkey Kong Country
- Virtua Tennis
- Wario Ware (mikä lieneekään)
- Mario Tennis (en tiedä onko varmistettu julkaisua)

Kyllä tästäkin vielä jotain puuttuu, mutta ei tule nyt mieleen.

EDIT: heti muistin muutaman joita pidän silmällä:

- Contra Advance
- Ninja Cop (luin tästä Konamin pelistä vasta tänään, pelissä ollaan tietenkin Ninjapoliisi eli puhutaan pakko-ostoksesta)
- Sonic Pinball Party (screenshottien perusteella näyttää hauskalta, toivottavasti julkaistaan Euroopassa)
- Legend of Stafi (toivottavasti kirjoitettiin noin, tätä ei taideta tosin päästää Japanin ulkopuolelle)
- Sega Rally

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
- Legend of Stafi (toivottavasti kirjoitettiin noin, tätä ei taideta tosin päästää Japanin ulkopuolelle)
Legend of Starfi on siis kyseessä, ja kuten sanoit, Euroopan julkaisua ei taida näillä näkymin nähdä :( Contra Advance on kuulemma aika huono, mutta pitäähän se kuitenkin itsekin testata, kun 2D Contra on sentään kyseessä.

Eh, ja miten onnistuin unohtamaan Seiken Densetsun remaken! Toivottavasti peli tulee myös ulos Japanin ulkopuolella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Eh, ja miten onnistuin unohtamaan Seiken Densetsun remaken! Toivottavasti peli tulee myös ulos Japanin ulkopuolella.

Juu, tuon unohdin minäkin. Screenshottien perusteella näyttää erittäin hyvältä.

Contrassa on ilmeisesti muutettu asesysteemiä + poistettu ärsyttävät ylhäältä kuvatut kentät (joista varmasti kaikki muut täällä pitävät:)) ja korvattu jonkun Genesiksen Contran kentillä (?). Segan Contraa en ole ikinä pelannut ja pelissä on siten jotain uutta mulle... harmi, että arvostelut ei kauheasti imartele.

Ei muuten päästy tuota kaverin kanssa joskus kaksinkaan läpi, eli jos ei muuta niin saa ainakin hien pintaan kun tuota pelaa:).

Nem, Karnaajista en ole kuullutkaan, mutta tsekkasin IGN pikaisesti ja vaikuttaa ihan kelpo peliltä. Löytyy jo SMB cubelle (ja SMB2 kunhan se julkaistaan) joten tämä GBA monkey ball taitaa jäädä väliin. Luulen että Golden Sun ja Zeldat tyydyttää pahimman RPG nälän eli ei varmaankaan Shining Soulia minulle ;).

Street Fightereitä pelailen Dreamcastilla kuten myös Soniccia (mitä hyötyä on muuten GBA - Cube linkistä sonicin kanssa?). Karnaajin pistän korvan taakse ;)

Sherekhan, FF Tactics ei kauheasti kiinnosta eikä onimushakaan. Donkey Kong voi olla mainio =). Virtua tennis löytyy jo Dreamcastilla. Wario Waren pistän korvan taakse myös (vaikka en yhtään tiedä millainen on, mutta wario on aina wario ^^).

Mario Tenniksestä taidan hommata cuben version. Contra voisi myös lähteä muistilistaan ;) Ninja Cop (tästä ei oo mitään hajua). Sonic Pinball voisi olla ihan hauska. Legend of Stafista ei oo myöskään mitään tietoa ja Sega Rallya voin pelata myös toisilla konsoleilla.

Seiken Densetsu remake on must ^^ Kiitoksia vinkeistä jälleen kerran! Toivottavasti tuota contraa ei tosiaan ole möhlitty mitenkään ;o

Tuossa on tullutkin jo mainittua kaikki huippu GBA pelit. Mutta yksi parhaimmista GBC peleistä on jäänyt mainitsematta, nimittäin Perfect dark!!!

Tactics Ogre: Knight of Lodis. Tätä ei varmaan koskaan tulla julkaisemaan täällä, mutta jenkeistähän sen saa tilattua ja GBA on aluekooditon. Itse en ole pelannut mutta kuulemma älyttömän hyvä peli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bucci
(mitä hyötyä on muuten GBA - Cube linkistä sonicin kanssa?).

Sillä linkkikaapelilla pystyy roudaamaan SA2Bn: Chao Gardenista Chaoja Sonic Advancen Mini Chao Gardeniin. Sonic Advance 2:ssa tuo linkki kaapeli yhteys toimii muistaakseni Sonic Mega Collectionin, SADX:n ja SA2B:n kanssa..

niin ja omaan pelihankinta listaan kuuluupi ainakin..

-Sonic Advance 2
- Megaman Zero
- Megaman & Bass
- Megaman Battlenetwork 2 (ja 3:n sitten kun se ilmestyypi joskus täälläpäin)
- Sonic Pinball Party
- jotain Mario Advancea..
- Metroid Fusion
- Final Fantasy Tactics Advance
- Jet Set Radio
- Crazy Taxi

Voitte mainita jotain pelejä missä on hyötyä GBA-GC kaapelista myös

Tätä ominaisuutta tullaan Nintendon omien sanojen mukaan hyödyntämään alati kasvavalla vauhdilla tulevaisuudessa. Nykyään kyse on lähinnä molempien konsolien peleihin avattavista ekstroista, jossa ei sinänsä ole mitään pahaa. Kukapa valittaisi siitä, että Metroid Fusionin läpäiseminen avaa alkuperäisen NESin Metroidin Metroid Primessa.:)

Ylös Bottom