Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelma: ei yhteyttä Liveen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jarppa

Member
Ensiksi pahoitteluni jos tämä on jossain ketjussa jo tullut esille, mutta ongelmani on siis seuraavanlainen:

Minulla on vanha boxi, jossa ei ole mitään live valikkoa. Ei myöskään vielä ainuttakaan live-peliä (PGR2 tullee korjaamaan tilanteen). Yhteytenäni on welhon kaapelimodeemi, mutta vaikka seuraan HTVn sivuilla olevia ohjeita, ei tapahdu yhtikäs mitään. Ilmeisesti minulla pitää olla jo live-valikko boxissa valmiina, vai?

Kiitos jos joku jaksaa selittää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarppa
Ensiksi pahoitteluni jos tämä on jossain ketjussa jo tullut esille, mutta ongelmani on siis seuraavanlainen:

Minulla on vanha boxi, jossa ei ole mitään live valikkoa. Ei myöskään vielä ainuttakaan live-peliä (PGR2 tullee korjaamaan tilanteen). Yhteytenäni on welhon kaapelimodeemi, mutta vaikka seuraan HTVn sivuilla olevia ohjeita, ei tapahdu yhtikäs mitään. Ilmeisesti minulla pitää olla jo live-valikko boxissa valmiina, vai?

Käsittääkseni tarvitset kyllä ensin sen live-pelin. Ja mitä meinaat Livellä tehdä ennen Live-peliä?

Vähän kuulostaa tekstisi perusteella sille, ettet ole hankkinut
laisinkaan Xbox Live-starttipakettia, vaan yrität saada Live-valikon näkyviin pelkän kaapelimotukan kiinnityksen avulla?

a) Hanki Xbox Live-starttipaketti.

Jos a-kohta kunnossa:

b) Päivitä Xboxisi asennuscd:llä ja jos yhteys ei muodostu automaattisesti, syötä manuaalisesti DNS ja SUBMASK-tiedot boxille ja tuplatarkista.

c) Jos käytät samaa kaapelimotua niin PC:ssä kuin Xboxissasi vuoron perään, kaapelimotukoilla kestää aikansa saada uusi yhteys, joten resetoi kaapelimotu ja odota 10-30min, jotta Xbox Live pääsee kiinni motukan DNS-tietoihin.

d) Jos ei edelleenkään onnaa, pirauta HTV:lle.

Eikös PGR2:n mukana tule kahden kuukauden Live testiaika, eli ei tarvitse välttämättä tuota starttipakettia.

Niin kunhan yritin testata. On mulla 2kk testiaikaa, mutta ei tosiaankaan vielä ainuttakaan liveä tukevaa peliä (Capcom VS SNK oli vähän aikaa). Meneeköhän tuo testiaika täysin hukkaan jos pelit eivät päivitä boxiani. Olen kyllä starttipakettia hommaamassa, mutta ajattelinpa vaan kokeilla josko tuolla pystyisi edes gamertagin jo valmiiksi luomaan.

Tietääkseni tarvitset kyllä tuon Live-starterkitin ennen kuin voit ruveta käyttämään noita 2kk peliaikakoodihommeleita.

Niin kunhan yritin testata. On mulla 2kk testiaikaa, mutta ei tosiaankaan vielä ainuttakaan liveä tukevaa peliä (Capcom VS SNK oli vähän aikaa). Meneeköhän tuo testiaika täysin hukkaan jos pelit eivät päivitä boxiani. Olen kyllä starttipakettia hommaamassa, mutta ajattelinpa vaan kokeilla josko tuolla pystyisi edes gamertagin jo valmiiksi luomaan.

Mistäs tämän testiajan olet saanut? Nimittäin et saa sitä toimimaan ennen kuin sinulla on jokin Liveä tukeva peli. Pelilevyltä voi asentaa Xboxiin Live-valikon, josta voi sitten sen tunnuksen luoda 2kk peliaikaa sisältävän kortin koodisarjaa käyttäen.

Starter Kittiä ei tietenkään tarvita testiajan käyttöönottoon.

Ok asia selvä. Pitääpä hommata sitten kohtsillään PGR2 sekä starttipaketti. Yhteydentarjoaja HTV (vai onko se sitten lopulta kumminkin Microsoft?) antoi 2kk ilmasta aikaa.

EDIT: Starttipaketti ihan kuulokemikkiä yms varten. Ymmärsin kyllä Hakkiz'n viestin :)

Ylös Bottom