Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Aina kun yritän käynnistää xbconnectin niin ruutu muutuu siniseksi ja tulee virhe ilmoitus jossa lukee jotain tähän suuntaa virhe windowsin muistipaikassa (perkl. numeroita ja kirjaimia)
Tarvitsen apua????
Vanhat windows käyttöjärjestelmät ovat kyllä vähän heikkoja, varsinkin uusien ohjelmien alla. Ei kaikkien mutta muutamia löytyy, tällä kertaa tuo xbconnect. Pian on tulossa xbconnect 2.1, voit tietysti odottaa sitä ja katsoa esiintyykö ongelmaa sillä.
mites muilla onko ollut ongelmia win98 tai win98se:n alla?
Tai koita vaihtaa käyttöjärjestelmää jos vain mahdollista, win2000 tai xp, suosittelen itse xp käyttöjärjestelmää.
Luulen kyllä että ongelma on verkkokortissasi, koska itselläni herjasi kutakuinkin samalla lailla ja verkkokortin vaihto auttoi. Itselläni on Win98se ja toimii kuin unelma.
Kannattaa kuitenkin kysyä joltain asiasta ennemmän osaavalta.
Vika ei kylläkään ole WIndows 98:ssa, vaan ko. ongelma johtunee XBC:stä, tai sitten olet onnistunut junnaamaan sen Windoosanin. Mulla on 98 ja XBC toimii oikein hyvin.
Tämä on käsittääkseni Xbox-pelikonsoliin ja sen peleihin liittyvä foorumi. Toisin sanoen, waretukset eivät kuulu tänne.
Oli muuten viimeinen varoitus, seuraavasta adminien harkinnan mukaan tuhoutuu joko pelkkä viesti tai sitten tulee KB:tä käyttäjälle, ihan törkeyden mukaan.